U CEO di Apple, Tim Cook, riceve u premiu di $ 12 milioni per u 2018

U CEO di Apple, Tim Cook, riceve u premiu di $ 12 milioni per u 2018

 

U CEO di Apple, Tim Cook, hà ricivutu u so bonus annuale più grande per l'annu fiscali 2018 dopu chì u fabricatore di l'iPhone hà publicatu guadagni è prufitti record, valutandu temporaneamente u so valore di u mercatu à $ 1 trilione (circa Rs 70 crore).

Cook hà ricevutu circa $ 12 milioni di USD. 84500 crore) bonus per l'annu chì finisce u 29 di settembre, a cumpagnia di Cupertino, California-basata oghje marti hà presentatu l'applicazione (circa 3 crore), cù cuncessioni di circa $ 121. I Bonus sò stati ligati à i flussi di rivenuti è u redditu operativu, tramindui chì anu aumentatu 10% annantu à l'annu precedente.

Ripetizione di sta feat pò esse una sfida. A settimana passata, Apple hà revelatu a dumanda di iPhones menu di l'attesa in Cina è in altrò, è hà diminuitu a so previsione di guadagnà per a prima volta in quasi duie decennii. Ddu annunziu hà punitu u stock, chì hè cascatu 12 per centu da tandu.

Quattru altri dirigenti Apple anu ricivutu $ 4 milioni in bonus, purtendu u so salariu tutale à circa $ 26.5 milioni, cumpresi i salarii di azioni è i premii. Una parte di u capitale hè ligata à l'ugettivi di i ritorni di l'azzioni, mentre chì u restu di l'equità ferma sempre chì a persona ferma in u travagliu.

A maiò parte di a paga di Cook vene da u premiu di grande azzione chì hà ricevutu in 2011, quandu hà successu Steve Jobs cum'è CEO. Paga in incrementi annuali. U numeru di azzioni chì riceve dipende in parte da u rendiment di l'azzioni di Apple in paragunà à l'altri cumpagnie S&P 500. A l'agostu, Cook hà raccoltu 560 azzioni perchè Apple hà superatu più di i dui terzi di e cumpagnie in un periodu di trè anni.

L'azzioni di Apple anu tornatu 49 per centu l'annu passatu fiscale, cumprese dividendi reinvestiti, quasi triplu Standard & Poor's.

Nisun dettagliu hè statu liberatu nantu à ciò chì a cumpagnia hà pagatu à u capu di cuncepimentu Jony Ive, chì certi cunsidereghjanu l'impiegatu più impurtante di a cumpagnia.

A fonte di a nutizia hè quì

Parienti cuntenuti
Publicate l'articulu nantu à

Aghjunghje un cummentariu