Facebook è Twitter in cerca di rivenuti

Facebook è Twitter in cerca di rivenuti

 

I sforzi per monetizà i servizii d'internet populari diventanu una priorità crescente in e duie cumpagnie, postu chì u CEO di Facebook Mark Zuckerberg è u fundatore di Twitter Biz Bors Stone anu stabilitu parechje iniziative à u Reuters Global Technology Summit in New York sta settimana.

L'analisti è l'investituri, chì cercanu u prossimu risultatu in Google, anu interessatu à fucalizza nantu à a rapidità cù quale Facebook è Twitter aghjunghjenu novi utilizatori.

Mentre a pupularità di e duie cumpagnie di e social media ùn hà ancu traduttu in u tipu di dispositivu generatore di rivinuti chì Google Inc hà sviluppatu cù a so attività di publicità di ricerca, certi dicenu chì Facebook è Twitter sò diventati cusì centrali à l'esperienza di Internet chì sò di valore inherente. .

"Sò tramindui novi modi di cumunicà. "Quandu avete un novu modu di cumunicazione ... avete benefiziu abbastanza à e persone per chì ci hè valore", hà dettu Tim Draper, direttore generale di a sucietà di capitale di venture Draper Fisher Verfortson, nutendu chì si dispiace di ùn avè investitu in alcunu. istituzione.

In April, Twitter hà attrattu 17 milioni di visitatori unichi in i Stati Uniti, in forte crescita da 9.3 milioni di u mese precedente. Facebook hè cresciutu à 200 milioni d'utilizatori attivi in ​​April, menu di un annu dopu avè righjuntu 100 milioni d'utilizatori.

Strategie di a diversità

Zuckerberg vede a publicità cum'è a strategia primaria per canalizzarà soldi, nutendu chì a cumpagnia pò eventualmente serve annunzii micca solu in u so situ web, ma in altri siti chì interagiscenu cù Facebook.

Stone hà dettu chì Twitter era menu interessatu à generà rivenuti attraversu l'annunzii chì furnisce funzioni premium per l'utilizatori cummerciale in Twitter.

E strategie divergenti enfatizanu a novità di e rete soziale è a mancanza di un mudellu di cummerciale solidu.

A publicità hè probabilmente u modu più veloce per i servizii suciali per guadagnà soldi in u cortu termini, hà dettu Steve Weinstein, analista di Pacific Crest Securities, ma u mudellu di publicità cumplettamente supportatu ùn prufiteghja micca di l'opportunità di cummerciale chì i social media offre.

"A quantità di infurmazione in tempu reale generata da Twitter hè senza paragone", disse. Truvà un modu megliu per filtrà quella infurmazione hà un grande potenziale cummerciale, disse.

E perchè u valore di i siti di rete soziale diventa megliu quandu anu più grande, Weinstein hà dettu chì l'impurtante avà hè chì Facebook è Twitter crescianu e so rete è esse attenti à qualsiasi sforzu di monetizazione chì puderia sbattà quella crescita.

"L'ultima cosa chì vulete fà hè liquefà a corsa è tumbà l'oca d'oru", disse Weinstein.

Funzioni addiziunali

Certi analisti dubitanu chì l'annunzii beneficaranu in modu espressivu nantu à e rete suciale, argumentendu chì l'imprese sò riluttanti à pusà e so marche à fiancu di cuntenutu imprevisible, potenziale potenziale, generatu da l'utilizatori.

Dicenu chì l'accordu di publicità di ricerca trà Google è a reta suciale MySpace ùn hè micca stata à l'aspettattivi.

Ma l'analista Jim Cornell è Jim Friedland pensanu chì ci sò parechje opportunità per guadagnà soldi in e social media.

"Perchè ci sò alcuni grandi sbagliati in u spaziu, ci hè una idea sbagliata chì e rete suciale ùn ponu micca esse monetizate", disse Friedland.

Hà indicatu à i rapporti di i media chì Facebook hè in traccia di ottene un ingressu di circa 500 milioni di dollari quist'annu, chì ammonta à circa un terzu di i 1.6 miliardi di dollari chì Yahoo stima in l'offerta di questu annu.

"Ancu se Yahoo hè sempre più grande, Facebook hè un attivu impurtante per una cumpagnia chì hè stata appena fundata in u 2005", disse Friedland.

L'utilizatori di e rete soziale tendenu à passà assai tempu nantu à i siti, chì furnisce una plataforma attraente per i publicitari per prumove a so marca. L'utilizatore mediu di Facebook visita u situ duie volte à ghjornu, passendu l'equivalente di quasi trè ore per mese nantu à u situ, secondu comScore.

L'usu mediu di Twitter visita u situ 1.4 volte à ghjornu è passa 18 minuti à u mese, ancu s'è parechji utilizatori Twitter ponu accede à u serviziu per mezu di missaghji di testu mobili è siti di terzu.

Facebook è Twitter ponu ancu monetizà funzioni è servizii. Facebook hà digià introduttu i chjamati crediti chì l'utilizatori paganu per cumprà articuli virtuali in a so tenda, è a cumpagnia sperimenta cù altri tipi di prudutti di pagamentu.

Certi analisti credi chì Facebook puderia eventualmente creà un sistema di pagamentu chì permette à l'utilizatori di cumprà applicazioni in linea da i sviluppatori di software, è gode di un tagliu in quellu ingressu.

Stu tipu di cummerciale pò ancu esse assai luntanu, ma l'imprese di e social media sò sempre chjuchi.

Parienti cuntenuti
Publicate l'articulu nantu à

Aghjunghje un cummentariu