WhatsApp arrabbia assai utilizatori

Hè arrabbiatu parechji utilizatori cù a funzione chì hè stata aghjunta, chì hè a funzione di publicità chì porta assai prufitti.
Per a cumpagnia, ma quantunque, porta a rabbia di parechji utilizatori, chì equivale à 1,6 miliardi d'utilizatori è hè attivu ogni mese, chì face una fonte di prufittu propiu è distintiva per Facebook mettendu annunzii.
È à traversu sta cosa mala chì Facebook tistimunianze da i so utilizatori, parechji utilizatori sò state dittu chì si turnaranu à altre appricazzioni à praticà e so attività di ogni ghjornu, seguita nantu à amichi è parenti, è praticà e so attività da altre applicazioni differente.
Nantu à questu, Facebook hà ingannatu l'utilizatori chì a cumpagnia Facebook hà dettu chì l'applicazione seria libera è senza guadagnà da daretu à sta applicazione, ma per calunnià parechji utilizatori.
Chì li hà arrabbiatu chì a cumpagnia ùn hà micca rializatu a prumessa è chì prova d'investisce attraversu l'applicazione WhatsApp
E prima di quessa, hà fattu una applicazione cummerciale, è questu hè ancu di travaglià è guadagnà assai prufitti da l'applicazioni, chì ella hà dettu chì serà una surgente di benessiri è liberu per tutti, è u so scopu ùn hè micca di fà soldi. , ma piuttostu per fà felici i so utilizatori.
Queste false promesse ùn anu micca vintu l'ammirazione di parechji utilizatori

Parienti cuntenuti
Publicate l'articulu nantu à

Aghjunghje un cummentariu