Google annuncia u bloccu mundiale di u blocker di publicità di Chrome

Google annuncia u bloccu mundiale di u blocker di publicità di Chrome

 

Google hà annunziatu oghje chì u bloccu di publicità di Chrome si espansione in u mondu sanu à partesi da u 9 di lugliu di u 2019. Cum'è cù u rollout iniziale di l'annunziu di l'annunziu l'annu passatu, a data ùn hè micca ligata à una versione specifica di Chrome. Chrome 76 hè attualmente previstu per ghjunghje u 30 di maghju è Chrome 77 hè previstu per lancià u 25 di lugliu, chì significa chì Google allargarà a portata di u so navigatore di u servitore di publicità da a so parte.

L'annu passatu, Google hà unitu à a Coalition for Better Advertising, un gruppu chì furnisce criteri specifichi per cumu l'industria pò migliurà a publicità per i cunsumatori. In u frivaru, Chrome hà cuminciatu à bluccà l'annunzii (cumpresi quelli posseduti o affissati da Google) in siti web chì mostranu annunzii incompatibili, cum'è definitu da a coalition. Quandu un utilizatore di Chrome naviga in una pagina, u filtru di l'annunzii di u navigatore verifica se quella pagina appartene à un situ chì falla i criterii per boni annunzii. Sì cusì, e richieste di a rete in-pagina sò verificate cù una lista di mudelli d'URL cunnisciuti cunnessi à l'annunzii è qualsiasi partiti seranu bluccati, impediscendu chì a visualizazione sia visualizata. tuttu annunzii nantu à a pagina.

Cume a Coalition for Better Ads hà annunziatu sta settimana chì espansione i so standard per boni annunzii fora di l'America di u Nordu è l'Europa per copre tutti i paesi, Google face u listessu. In sei mesi, Chrome cesserà di mostrà tutti l'annunzii nantu à i siti in qualsiasi paese chì mostranu spessu "annunzii disruptive".

I risultati finu à avà

Nantu à u desktop, ci sò quattru tippi di annunzii pruibiti APA: publicità pop-up, publicità video di riproduzione automatica cù sonu, publicità prestitiali cù cunti à a rovescia, è grande publicità appiccicosa. Nant'à u telefuninu, ci sò ottu tipi di annunzii bluccati: publicità pop-up, publicità prestitial, densità di publicità sopra u 30 per centu, publicità animate lampeggianti, publicità video di riproduzione automatica cù sonu, publicità postitial cun countdown, publicità di scorrimentu full-screen, è Great. annunci di sticker.

 

A strategia di Google hè simplice: Aduprate Chrome per riduce i rivenuti publicitarii da i siti web chì mostranu annunzii incompatibili. Per una lista cumpleta di l'annunzii appruvati, Google furnisce una guida di megliu pratiche.

Google oghje hà ancu spartutu i primi risultati di bluccà l'annunzii da Chrome in i Stati Uniti, Canada è Europa. Da u 1 di ghjennaghju di u 2019, dui terzi di tutti l'editori chì eranu simultaneamente incompatibili sò in bonu statu, è menu di l'1 per centu di i milioni di siti rivisionati da Google anu filtratu i so annunzii.

Sè site un pruprietariu di u situ o un amministratore, utilizate u Rapportu di l'Esperienza di Abusu di Google Search Console per verificà se u vostru situ cuntene esperienze abusive chì deve esse currette o eliminate. Se qualcosa si trova, avete 30 ghjorni per riparà prima chì Chrome cumencia à bluccà l'annunzii in u vostru situ. Da oghje, l'editori fora di l'America di u Nordu è l'Europa ponu ancu aduprà stu strumentu. U Rapportu di l'Esperienza Abusiva mostra l'esperienze di publicità intrusive in u vostru situ, sparte u statu attuale (successu o fallimentu), è vi permette di risolve i prublemi pendenti o disputa una rivista.

Bloccu selettivu di publicità

Google hà ripetutamente dettu chì preferirebbe chì Chrome ùn hà micca bisognu di bluccà annunzii. U so scopu principale hè di migliurà l'esperienza generale in u web. In fatti, a cumpagnia hà utilizatu u blocker di publicità di Chrome per affruntà "esperienze abusive" - ​​micca solu annunzii. L'uttellu hè più un modu per punisce i siti mali chì un strumentu di blocco di publicità.

Google hà nutatu in u passatu chì i blocchi di publicità dannu l'editori (cum'è VentureBeat) chì creanu cuntenutu gratuitu. Cusì, l'ad blocker di Chrome ùn impedisce micca tutti l'annunzii per dui motivi. Prima, disturberà tuttu u flussu di entrate Alphabet. E siconda, Google ùn vole micca ferisce unu di i pochi strumenti di monetizazione in u web.

U bloccu di l'annunzii integratu di Chrome puderia un ghjornu riduce l'usu di altri blocchi di publicità di terze parti chì bloccanu esplicitamente tutti l'annunzii. Ma almenu per avà, Google ùn face nunda per disattivà i blocchi di publicità, solu publicità cattivi.

Vede a fonte di a nutizia quì

Parienti cuntenuti
Publicate l'articulu nantu à

Aghjunghje un cummentariu