WhatsApp permette ufficialmente a so nova funzione di "sguassà i missaghji"

WhatsApp permette ufficialmente a so nova funzione di "sguassà i missaghji"

 

Avà, ufficialmente, u prugramma WhatsApp hà ufficialmente dispunibile a nova funzione, dopu chì significa assai urgenza da l'utilizatori di stu prugramma. Parechje anu avutu à aghjunghje sta funzione per un bellu pezzu. Avà hà annunziatu ufficialmente sta funzione:-

Da avà, l'utilizatori di WhatsApp ponu sguassà i missaghji se vulete, dopu avè mandatu.

A funzione chì parechji anu aspittatu hè stata aghjunta da l'applicazione di messageria più famosa in u mondu, è a so sfruttamentu hè avà dispunibule in una manera assai faciule.

È a nova opzione "Eliminate i missaghji per tutti" permette di ottene questu in 7 minuti di u prucessu di mandatu, secondu Sky News.

WhatsApp hà pruvatu a funzione mesi fà, è hè avà dispunibule per una basa d'utilizatori di più di un miliardo di persone.

U mittente è u destinatariu anu bisognu di utilizà l'ultima versione di l'applicazione "WhatsApp", sia nantu à u sistema Android o iOS, per gode di sta funzione.

L'utilizatore deve appughjà è mantene u missaghju per vede una lista di opzioni, cumpresa l'opzione "Eliminate per tutti", è hè ancu pussibule di selezziunà più di un missaghju è sguassate à u stessu tempu.

Hè nutate chì l'applicazione furnisce a nova funzione gradualmente, chì significa chì ùn hè micca dispunibule in tutti i paesi à u stessu tempu.

 

Parienti cuntenuti
Publicate l'articulu nantu à

Aghjunghje un cummentariu