A prossima generazione di chips 7nm presiedutu a caduta di l'iPhones

A prossima generazione di chips 7nm presiedutu a caduta di l'iPhones

 

 U novu processore serà più chjuca, più veloce è più efficiente ch'è u processore 10nm in a linea attuale di Apple, Bloomberg hà dettu un ghjornu fà, citendu e persone familiarizate cù u materiale.

U fabricatore taiwanese di semiconductor, unu di i partenarii d'Apple, hà iniziatu a pruduzzione in massa di u chip, chì deve esse chjamatu "A12", secondu u rapportu.

TUMC hà annunziatu prima di questu annu chì avia cuminciatu à pruduce 7 nm flakes, ma ùn hà micca divulgatu à quellu tempu per quale era produttu u siliciu, nota Bloomberg.

Charles King, analista principale di Bond-IT, hà dettu chì era assai prubabile chì Apple hà cuminciatu à pruduce chips 7nm.

"U muvimentu à u silicuu 7nm hè statu unu di i mutivi per chì Apple traslada un voluminu crescente di affari à TSMC è luntanu da Samsung", disse à TechNewsWorld.

"Assumendu chì i rivenuti di chip pò sustene i bisogni di fabricazione d'Apple, spergu chì vedemu iPhones cù novi chip più tardi questu annu", King hà aghjustatu.

Gamba sopra i cuncurrenti

Se Apple hà da mette chips in iPhones, previstu di liberà sta caduta, seria unu di i primi produttori di telefuni à aduprà in un dispositivu di cunsumatori.

A mossa puderia dà à Apple una offerta à i rivali Samsung è Qualcomm, chì ùn sò ancu pronti à pruduce chips.

Samsung Electronics pensa à inizià a produzzione di massa di chips 7nm l'annu prossimu.

Crede chì Qualcomm, u più grande pruduttore mundiale di chips di telefuninu, hè vicinu à finalizà disinni chì incorporanu a tecnulugia.

Questu significa chì Apple pò purtà a tecnulugia 7nm à i cunsumatori mesi prima di i so cuncurrenti.

"Hè difficiule di ghjudicà avà, perchè Qualcomm ùn hà ancu annunziatu nunda, ma aghju aspittatu chì Apple averà menu di sei mesi", hà dettu Kevin Crowell, analista principalu di l'Università. Tirias Research , per TechNewsWorld.

Bob O'Donnell, analista capu, hà dettu: Tecnulugia di ricerca "Tutti utteneranu sti chips eventualmente", disse.

"Apple pò avè un ligeru vantaghju di timing, ma serà assai minimu", disse à TechNewsWorld.

A vita di a bateria è u rendiment megliu

King-IT hà nutatu. King-ITE hà indicatu chì se a tecnulugia 7nm afecta u mercatu di u telefuninu, avarà u più grande impattu.

"Hè pussibule chì uni pochi altri venditori seranu assai interessati", disse.

A tecnulugia d'Apple cù a tecnulugia iniziale paga: pò esse affollata per ottene u vantaghju tecnicu di l'iPhone.

"Questu hè impurtante per un gran numaru di i clienti di a cumpagnia", hà dettu King.

I cunsumatori duveranu vede telefoni cù una vita di bateria più longa è un rendimentu megliu cù novi chips. I patatine fritte sò ancu più chjuchi, cusì saria pussibule di fà i telefoni più chjuchi, ancu s'ellu u spaziu extra serà prubabilmente utilizatu per più dispusitivi.

"I beneficii chì i cunsumatori vederanu ùn sò micca probabili di esse fatali, ma i novi dispositi duveranu esse incrementalmente megliu cà i iPhone precedenti", disse King.

Hè infurmatu chì Apple pensa à liberà almenu trè telefoni novi in ​​u vaghjimu: una versione più grande di l'iPhone X; Actualizazione per u vostru iPhone X esistente; È l'iPhone hè più chjucu cù qualchi funziunalità X ma cù una pantalla LCD tradiziunale.

atomi chì si riducenu

A diminuzione di u processatore hè stata a risposta di l'industria per migliurà u rendiment, ma questu hè sempre più difficiule.

"U prublema chì avemu avà hè chì e riduzioni di u voluminu chì avemu da ottene sò assai modeste", hà dettu "Eccellenza" O'Donnell.

"Avemu abituati à fà grandi salti in dimensione reale", continuò. "Ora i luppoli sò assai più chjuchi, site menu di i cambiamenti chì sò uni pochi di atomi largu".

Mentre Apple hè fieru di u prugressu chì face in a tecnulugia di prucessori, i cunsumatori ùn sò micca in linea per cumprà un telefunu perchè hà l'ultima tecnulugia di processore.

"Ùn vecu micca novi chips chì guidanu un gran numaru di novi utilizatori è clienti à Apple", hà dettu Bond à King's IT.

"I telefoni sò assai più cà chips", disse O'Donnell. "I chips sò impurtanti - ma solu un pezzu di u puzzle generale".

 

A prossima generazione di chips 7nm presiedutu a caduta di l'iPhones


Parienti cuntenuti
Publicate l'articulu nantu à

Aghjunghje un cummentariu