Spiega cumu salvà animazioni per novi scatti attraversu l'app Google Photos

In questu articulu, spiegheremu cumu salvà animazioni per novi snapshots solu per l'applicazione Google Photos. Tuttu ciò chì duvete fà hè di seguità. I prossimi passi:
Tuttu ciò chì duvete fà hè andà in l'app Google Photos è dopu apre l'app 


E poi selezziunate è cliccate nantu à l'imaghjini animati chì sò salvati
E poi andate à a cima di a stampa è quandu andate à a cima di a stampa, cliccate è sceglite clips in questa foto è cliccate nantu à questu.
È quandu pressu, scorri à traversu a vostra animazione, è dopu sceglite a stampa cù u vostru gattu preferitu
Quandu sceglite l'imaghjini, l'imaghjini uriginale serà sceltu in grisgiu, è l'imaghjini pruposte vi apparisce in biancu, attraversu un puntu chì appariscerà nantu à l'imaghjini pruposti è l'imaghjini originali chì sò stati pigliati.
È quandu avete finitu di sceglie a vostra foto preferita da u conte di istantanee di l'imaghjini animati, tuttu ciò chì avete da salvà appughjà salvà a copia.
Cusì, avemu finitu cumu per salvà l'imaghjini animati è quandu si salva è pudete vede solu, tuttu ciò chì duvete fà hè andà à a biblioteca di l'applicazione Google Photos è ancu avè l'imaghjini originali cun ellu, ma sfurtunatamenti sta funzione ùn hè micca. applicà à parechji dispusitivi applicà solu à i dispositi Pixel 3
Solu cun questu avemu salvatu l'animazione è cumu per piglià screenshots

Vulemu u benefiziu sanu di stu articulu

Parienti cuntenuti
Publicate l'articulu nantu à

Aghjunghje un cummentariu