Prestu Windows 10 puderà fà chjamate direttamente da ellu

Prestu Windows 10 puderà fà chjamate direttamente da ellu

L'app desktop "U vostru telefunu" riceve supportu di chjama, facendu un competitore seriu à iMessage è FaceTime di macOS d'Apple.

L'app desktop Windows Phone, chì hè populari in Windows, riceve più aghjurnamenti funziunali, secondu un novu furtu.

L'utilizatore chì hà filtratu e novi funziunalità in Twitter hà dettu ch'ellu era capace di fà è riceve chjamate utilizendu u microfonu è i parlanti di u so computer, cù una opzione aghjunta per chjamà u telefunu.

Disponibile per u scaricamentu da a Windows Store, u vostru telefunu permette attualmente à l'utilizatori di ligà un telefunu Android, mandà testi da l'app desktop, gestisce e notificazioni, attivà a spartera di a pantalla completa è cuntrullà remotamente u telefunu.

Prestu Windows 10 puderà fà chjamate direttamente da ellu
Cum'è mostra in i screenshots sopra, ci hè un dial pad cù una opzione per fà chjamate direttamente in l'app desktop.

U buttone Use Phone pò esse usatu per rinvià una chjama à u telefunu. Questa funzione utile pò esse utile quandu si discute di questioni sensibili nantu à a dumanda chì hà cuminciatu à u desk di l'utilizatori chì dopu deve esse alluntanatu da l'altri per prutege a privacy.

Aghju chjamatu IT Pro Microsoft hà cuntattatu Microsoft per cunfirmà a liberazione di a funzione, ma ùn hà micca rispostu à u mumentu di a publicazione.

Microsoft hà dettu prima chì pensa à lancià sta funzione quist'annu, ma hè prubabile di andà in Windows Insiders per pruvà prima prima ch'ella sia dispunibule publicamente.

Attualmente, l'app funziona bè per quelli chì travaglianu nantu à l'urdinatori è anu bisognu di gestisce a currispundenza telefunale senza veramente taglià da u so travagliu.

Da una perspettiva di produtividade, l'applicazione limita u numeru di volte chì un travagliadore hà da alluntanassi da i so computer. A capacità di gestisce tutte e notificazioni nantu à una schermu hè una funzione utile chì face un veru competitore à l'integrazioni Apple iCloud in Mac.

L'utilizatori di Mac ponu ancu mandà messagi da i so computer di scrittura utilizendu u serviziu iMessage di a cumpagnia, è ancu fà chjamate audio è video cù FaceTime.

U bonu aghjuntu chì l'utilizatori di Apple anu hè chì u so iPhone ùn deve esse attivatu per utilizà sti funziunalità perchè i metudi di cunnessione sò basati nantu à u nuvulu invece di quelli chì necessitanu una carta SIM.

U vostru telefunu, cum'è WhatsApp per u web, richiede chì u telefunu di l'utilizatore sia cunnessu à Internet per mandà è riceve dati da ellu. Hà un vantaghju annantu à l'iMessage d'Apple, perchè pò mandà missaghji è chjamate à qualsiasi telefuninu, micca solu quelli chì anu cunti iCloud.

Ancu s'è sti dui servizii anu i so inconvenienti, tramindui furnisce una funziunalità cumpleta per l'utilizatori chì volenu gestisce i so dispositi da un locu. U novu aghjuntu à u vostru telefunu serà certamente accoltu da quelli chì ùn sò micca investiti in l'ecosistema Apple.

Parienti cuntenuti
Publicate l'articulu nantu à

Aghjunghje un cummentariu