Noon Store hè stata ufficialmente lanciata

Noon Store hè stata ufficialmente lanciata

A tenda di meziornu hè stata aperta in l'UAE è prestu in l'Arabia Saudita è u restu di i paesi, una tenda cù una cullaburazione Saudi-Emirati, serà un cuncurrente di Amazon International 

Avà, dopu un ritardu di più di nove mesi, hè spenta U situ di e-commerce di meziornu Ufficialmente in l'UAE per permette à l'utilizatori di cumprà prudutti da ellu è esse unu di i più grandi cuncurrenti in l'arena araba.

A tenda hè attualmente dispunibule solu per l'UAE, è in e settimane à vene, coprerà l'Arabia Saudita in modu chì i cumpratori ponu cumprà una larga varietà di prudutti in parechje categurie cum'è l'elettronica, vestiti, cosmetichi, zitelli, casa, cucina è altri. quantità di 20 milioni di prudutti.

A cumpagnia di e-commerce Noon hè stata creata cù finanziamentu da l'imprenditore Emirati Mohammed Al-Abbar è u Fondu d'Investimentu Publicu Saudi, chì pussede una participazione di 50% èAlshaya Kuwaiti Company è altri investitori cun un investimentu tutale di $ XNUMX miliardi.

U situ era previstu per esse lanciatu à l'iniziu di questu annu, ma ci sò stati cambiamenti maiò chì anu purtatu à stu grande ritardu, cumpresu l'appuntamentu di parechji amministratori di u situ è ​​u cambiamentu di l'uffizii principali di a cumpagnia da l'Emirati à l'Arabia Saudita.

وU fundatore di Namshi, Faraz Khaled, travaglia attualmente cum'è CEO di Noon Store, succedendu à Fodhil Benturquia chì hà travagliatu in Souq.com.

U voluminu di e-commerce in u Golfu Persicu hè stimatu à ghjunghje à $ 20 miliardi da 2020, secondu un rapportu da a cumpagnia di cunsulenza AT Kearney.

Parienti cuntenuti
Publicate l'articulu nantu à

Aghjunghje un cummentariu