13 modi per risolve "Ùn si pò micca apre questa app" in Windows 11

13 Modi per risolve "Questa App ùn pò micca apre" in Windows 11

Pudete risolve l'errore "Questa applicazione ùn pò esse aperta" facilmente in Windows 11 utilizendu sti metudi.

Microsoft Store in Windows 11 Hè u vostru locu preferitu per scaricà l'applicazioni in u vostru urdinatore. L'applicazioni scaricate da a Microsoft Store sò diverse perchè ùn sò micca salvate cum'è un prugramma tipicu di desktop è ricevenu ancu aghjurnamenti via l'app Store.

Cù u Microsoft Store notu per esse buggy è problematicu, ùn deve esse micca surprisa chì queste app sò ancu riddled with issues. Diversi utilizatori anu dichjaratu chì l'applicazioni si sò crashing dopu avè apertu una finestra di l'app è dopu avè ricevutu un missaghju "Questa app ùn pò micca esse aperta" in una finestra di dialogu.

Sè vo avete affruntà un tali prublema ùn àbbia paura. Sta guida vi mustrarà parechji metudi chì vi ponu seguità à caccià stu prublema. Ma prima di passà à a guida, hè impurtante per capiscenu i motivi daretu à stu prublema, chì vi aiuterà à capisce megliu ciò chì deve esse riparatu.

Chì causa l'errore "Questa applicazione ùn pò micca apre"?

Ci sò parechji fatturi chì ponu causà l'errore "Questa dumanda ùn pò esse aperta". Alcune di e cose notevuli sò:

  • L'esposizione di l'App o l'App Store hè buggy o disattivata
  • Cunflittu cù i paràmetri di cuntrollu di u contu d'utilizatore
  • I dati di cache almacenati sò disattivati
  • Cunflittu cù software antivirus o firewall
  • Vecchia versione di Windows
  • Serviziu di Windows Update rottu

Avà chì sapemu perchè l'errore si trova in u vostru sistema, andemu à cumu risolve stu prublema.

1. Aduprà u Windows Store Apps Troubleshooter

Venite Windows 11 Cù l'uriginale risolutore di prublemi di Microsoft Store Apps per aiutà à risolve qualsiasi prublemi ligati à u Store. Per accede à u risolutore di prublemi prima, apre u menù Settings premendu Windowsinantu à u vostru teclatu o cercate "settings" in a ricerca di Windows è selezziunate da i risultati di ricerca.

In a finestra di Settings, scroll down è selezziunate Troubleshoot da u pannellu di manca.

Dopu, cliccate nant'à Other Troubleshooters. Stu vi apre una lista di prugrammi troubleshooting cù un solu clic.

Scroll down finu à vede Windows Store Apps è cliccate u buttone Run accantu à questu.

Cumpariscerà una finestra chjamata "Windows Store Apps" è pudete vede chì u diagnosticu hè trattatu.

Aspettate chì u prucessu finisci è se pudete identificà qualsiasi prublema, appariscerà quì cù suluzioni suggerite.


2. Resetten o riparà l 'app

Se u prucessu di risoluzione automatica di i prublemi ùn risolve micca u vostru prublema, pudete pruvà à resettate o riparà una app manualmente attraversu u menu di paràmetri di l'applicazioni. Avviate u menu di paràmetri premendu Windowsinantu à u teclatu o cerchendu in u menu Start di ricerca.

In a finestra Settings, cliccate nant'à Applicazioni da u pannellu manca, poi cliccate nant'à Applicazioni è Features da u pannellu dritta. Questu hà da apre una lista di applicazioni installate in u vostru urdinatore.

Avà, scroll down finu à truvà l'app difettu da a lista. Dopu cliccate nantu à i trè punti verticali accantu à l'app è selezziunate Avanzate.

Vi purterà à un novu menu. Da quì, scorri di novu è vi vede l'opzioni "Riparazione" è "Resetten" sottu a sezione di resettore cù descrizzioni per ogni prucedura.


3. Uninstall è reinstall l 'app

A disinstallazione di l'app rottu è poi a reinstallazione hè una bona alternativa per resettate o riparà l'app. Una nova installazione pò sbarazzarsi di qualsiasi errore in u pacchettu di l'applicazione chì un resettore o riparazione puderia fallu sguassà.

Prima, andate à u menù Settings pressendu Windowsinant'à u teclatu. In u menù Settings, selezziunà Apps da u pannellu manca e poi sceglie Apps è Features da u panel manca.

Avà per disinstallà l'app disattivata, localizzala da a lista è toccu i trè punti verticali accantu.

Da quì, cliccate nant'à Uninstall.

Dopu à quessa, cliccate nant'à Uninstall di novu à cunfirmà l 'azzione è l 'app sarà cacciatu da u vostru urdinatore.

Avà avete da reinstallà l'app da Microsoft Store. Lanciate u Microsoft Store cerchendu in u menù Start è selezziunate da i risultati di ricerca.

Avà, in a finestra Store, entre u nome di l'app in a barra di ricerca in cima di a finestra. Selezziunate l'app da i risultati di ricerca per ghjunghje à a pagina di scaricamentu.

Dopu, cliccate u buttone blu Installa nantu à a pagina di scaricamentu è avete finitu.


4. Clean Microsoft Store cache data

Se e correzioni sopra ùn viaghjanu micca per voi, allora hè pussibule chì a Microsoft Store hè a fonte di u prublema. In questu casu, resetting the cache store pò aiutà à caccià u prublema. Cliccate nant'à Windowsrper trascinà a finestra di riproduzione. Scrivite "wsreset" in a linea di cumanda è pressu RinsignateO cliccate OK.

Apparirà una finestra di cunsola nera. Ancu s'ellu ùn ci hè nunda in questu, aspittà chì finisci di resettate a cache di almacenamiento è si chjuderà da sè stessu.

Una volta u prucessu hè cumpletu, sarete automaticamente purtatu à a pagina principale di Microsoft Store. Chiudi lu è pruvà à lanciari l 'applicazzioni.


5. Re-registrà Microsoft Store cù Windows PowerShell

Pudete riregistrà u Microsoft Store in u vostru sistema utilizendu a cunsola Windows PowerShell per sguassà l'errore "Questa applicazione ùn pò esse aperta". Cliccate nant'à Windowsbuttone è dopu scrive "PowerShell". Cliccate u dirittu nantu à l'applicazione è dopu selezziunate Esegui cum'è amministratore.

Avà, copia è incollà u cumandimu seguitu in a linea di cummanda è culpisce Rinsignate.

PowerShell -ExecutionPolicy Unrestricted -Command "& {$manifest = (Get-AppxPackage مايكروسوفت.ويندوزStore).InstallLocation + 'AppxManifest.xml' ; Add-AppxPackage -DisableDevelopmentMode -Register $manifest}

dopu à pressa RinsignateChiudere a finestra è pruvate à eseguisce l'applicazione.


6. Habilita Windows Update Service

U serviziu di Windows Update hè un prucessu di fondu è hè attivatu per automaticamente. Se per una certa ragione stu serviziu ùn hè micca in esecuzione o disattivatu, pò causà l'errore. Per riavvia u serviziu, andate à a ricerca di Windows è scrivite "servizi" è selezziunate da i risultati di ricerca.

Apparirà una nova finestra chjamata "Servizi". Ci hà da cuntene una lista di tutti i servizii nant'à u vostru urdinatore. Scroll down and search for "Windows Update".

Cliccate doppiu nant'à u serviziu di Windows Update è apparirà una finestra di dialogu. Da quì, assicuratevi chì u Tipu di Startup hè stallatu in Automaticu. Dopu cliccate nant'à u buttone Start sottu à u testu di u statutu di u serviziu è dopu cliccate Apply.

Hè fattu. Chiudi sta finestra è ripigliate l'applicazione.


7. Cambia User Account Control o UAC Settings

Cambià i vostri paràmetri di cuntrollu di u cuntu d'utilizatori esistenti pò risolve u prublema "Questa app ùn pò micca apre". Per accede rapidamente à u Controlu di u Contu d'Usuariu, apre a ricerca di u Menu Start premendu Windowschjave è scrivite "UAC" in a barra di ricerca. Selezziunate l'opzione chjamata Cambia u cuntrollu di u contu d'utilizatore.

Una nova finestra apparirà. Nota induve si trova a barra di scorrimentu. S'ellu hè stabilitu à Mai Notify, cambiallu in Sempre Alert. Per d 'altra banda, s'ellu hè stabilitu à Sempre Alerta, allora cambia in Mai Notify.

Dopu avè fattu u cambiamentu, cliccate OK per salvà.

nota: Pudete ancu pruvà mettendu u modu silenziu à duie altre opzioni trà "sempre alerta" è "mai avvisà". Pruvate cù tutti i paràmetri attivati ​​è vede quale risolve u vostru prublema.


8. Fate sicuru chì Windows hè aghjurnata

Hè pussibule chì site affruntà u prublema "Questa applicazione ùn pò micca apre" per via di qualsiasi errore presente in a versione attuale di Windows 11. Per quessa, hè sempre megliu aghjurnà u vostru Windows per assicurà chì riceve tutte e correzioni di bug, stabilità è miglioramenti di rendiment chì Microsoft libera cù questi aghjurnamenti.

Per verificà s'ellu avete aghjurnamenti pendenti, lanciate u menù Settings premendu Windowsinant'à u teclatu. In a finestra Settings, sceglie "Windows Update" da u panel manca.

Dopu, cliccate nant'à u buttone blu "Verificà l'aghjurnamenti".

Dopu avè clicatu nantu à Verificate l'aghjurnamenti, u sistema verificarà l'aghjurnamenti pendenti è se ci hè una, a scaricazione principia automaticamente.

Nota: Sicondu u tipu d'aghjurnamentu chì scaricate, pudete avè bisognu di riavvia u vostru urdinatore per finisce l'installazione di l'aghjurnamentu.


9. Turn off Windows Firewall

U Firewall di Windows hè parti di e misure di sicurezza stratificate in Windows 11. U firewall filtra l'attività di a rete in entrata è in uscita è impedisce l'accessu micca autorizatu à u vostru urdinatore. Se l'applicazione disattivata si cunnetta à Internet, hè pussibule chì u Firewall di Windows impedisce l'accessu à questu.

Per disattivà u firewall, prima, apre u Panel di cuntrollu cerchendu in Windows Search.

Dopu chì a finestra di u pannellu di cuntrollu si apre, cliccate nantu à "Sistema è Sicurezza".

Dopu, selezziunate Windows Defender Firewall.

Avà, da u menù di manca, cliccate nant'à Turn Windows Defender Firewall on o off. Da questu puntu, avete bisognu di privilegi di amministratore per avanzà.

In seguitu, accende u firewall sia per a reta privata sia per a reta publica, selezziunate "Disattiva Windows Defender Firewall (micca cunsigliatu)" sottu "Configurazione di a rete privata" è "Configurazione di a rete publica". Infine, salvà i cambiamenti clicchendu OK.

Avà vi pò andà avanti è lanciari l 'app.

nota: Disattivà Windows Firewall pò esse risicatu. Cunsiderate solu stu metudu se altri metudi ùn viaghjanu micca per voi. Ancu s'è vo spegnete u firewall per inizià l'applicazione, ricordate di vultà dopu à chjude l'applicazione o prima di navigà in Internet.


10. Aduprà un novu contu lucale

U prublema "Questa app ùn pò esse aperta" pò esse risolta creendu un novu contu d'utilizatore locale. Per creà un cuntu lucale, prima, apre u menù di Settings cerchendu in Windows Search.

In a finestra di paràmetri, cliccate nant'à "Accounts" da u panel manca e poi sceglie "Famiglia è altri utilizatori" da u panel dritta.

Dopu, cliccate nant'à u buttone blu Add Account sottu à a sezione Altri Users.

Una nova finestra apparirà. Da quì, toccu Ùn aghju micca l'infurmazioni di login di sta persona.

Dopu, cliccate nantu à "Aggiungi un utilizatore senza un contu Microsoft".

Avà pudete creà un novu contu. Prima, stabilisce un nome d'utilizatore per u vostru novu contu lucale scrivitelu in u campu di testu "Nome d'utilizatore". Allora avete da inserisce una password per u contu lucale in u campu di testu "Enter password". Cunfirmà a vostra password inserendu di novu in u campu di testu "Re-enter password". Sta password serà usata cum'è a vostra password di login.

Allora, vi tuccherà à stabilisce 3 dumande di sicurità cum'è una manera di ricuperà u vostru contu s'è vo vi scurdatu a password. Quandu tuttu hè finitu, cliccate Next.

Avà accede à u vostru contu lucale è pruvate à apre l'app.


11. Licenza di serviziu di riparazione

A riparazione di u serviziu di licenza pò risolve u prublema "Questa app ùn pò micca apre". Per fà questu, prima, cliccate right-click nant'à ogni spaziu viotu nant'à u desktop è dopu selezziunate Novu è dopu selezziunate Documentu di testu.

Apertura u novu documentu di testu clicchendu duie volte nantu à u desktop è copiendu è incollà u testu seguente.

echo off

 

net stop clipsvc if "%1?=="" ( echo ==== SALVAGUARDA DI LICENZE LOCALI move %windir%\serviceprofiles\localservice\appdata\local\microsoft\clipsvc\tokens.dat %windir%\serviceprofiles\localservice\ appdata\local\microsoft\clipsvc\tokens.bak ) se "%1?=="recover" ( echo ==== RECUPERO LICENZE DA BACKUP copia %windir%\serviceprofiles\localservice\appdata\local\microsoft\clipsvc\tokens .bak %windir%\serviceprofiles\localservice\appdata\local\microsoft\clipsvc\tokens.dat ) net start clipsvc

 

Dopu avè incollà u testu in un novu documentu di testu, appughjà CTRLShifts nantu à u teclatu per apre a finestra "Salvà cum'è". Da quì, cambia u toe "Salvà cum'è tipu" à "Tutti i schedari". Dopu, in a casella di testu "Nome di u schedariu", scrivite "License.bat". Infine, cliccate Salvà per salvà stu testu cum'è un schedariu batch.

Vi vede chì l'icona di u schedariu hà cambiatu.

Avà, cliccate right-click nant'à u schedariu batch è sceglie Run cum'è amministratore. Farà duie cose, prima, tutti i schedarii di cache seranu rinominati è u serviziu di licenza serà ancu fermatu.


12. Limpia prestazione boot

Per fà un boot pulito, prima, apre a finestra di boot pressendu Windowsrnant'à u teclatu. Dentru a linea di cumanda, scrivite "msconfig" è appughjà Rinsignate.

Avà, sottu à a sezione di Startup Selective, desmarcate e caselle chì dicenu Caricà i servizii di u sistema è Caricate l'articuli di partenza.

Apparirà una piccula finestra di dialogu. Da quì, tocca Restart.

Dopu chì u vostru urdinatore riavvia, fate un log in è pruvate à apre l'applicazione.


13. Edita a pulitica di u gruppu

Prima, lanciate a finestra di riproduzione pressu Windowsrnant'à u teclatu. Dopu chì a finestra Run appare, scrivite "secpol.msc" in a linea di cumanda è cliccate OK.

Avà, apparirà una nova finestra chjamata Politica di Sicurezza Locale. Da u menù di manca, prima selezziunate Politiche Locali è dopu da u menù a tendina selezziunate Opzioni di Sicurezza.

Scroll down in u pannellu di manca finu à vede l'opzioni di cuntrollu di u contu d'utilizatore. Da quì, assicuratevi di "User Account Control: Detect installs app and prompt for uploads" è "User Account Control: Run all administrators in admin approvazione", i dui sò messi à Abilitatu.

Avà, cercate Command Prompt in a ricerca di u Menu Start. Cliccate cù u dirittu da i risultati di ricerca è selezziunate Esegui cum'è amministratore.

In a finestra di u Command Prompt, scrivite "gpupdate / force" in a linea di cumanda è pressu Rinsignate.

Lasciate u cumandamentu corre è dopu chì u prucessu hè finitu, riavvia u vostru urdinatore. Avà vi sarà capaci di apre l 'app.


Quessi sò e correzioni chì pudete pruvà s'è vo avete affruntatu "Questa applicazione ùn pò esse aperta" errore in u vostru Windows 11 PC.

Parienti cuntenuti
Publicate l'articulu nantu à

Aghjunghje un cummentariu