3 modi per monitorizà l'usu è u cunsumu di Internet in Windows 10

 modi per monitorizà l'usu è u cunsumu di Internet in Windows 10

A maiò parte di i fornitori di servizii d'Internet è di l'imprese di telecomunicazioni sò diventati recentemente furnisce servizii Internet in forma di pacchetti d'usu limitatu, à u cuntrariu di u pacchettu precedente induve i pacchetti Internet eranu aperti è micca destinati à l'usu, ma eranu solu limitati in velocità, per via di l'intruduzioni di I servizii d'Internet per sustene a quarta generazione, chì hà una velocità media di 30 Mbps, tuttu ciò chì hà purtatu à un cunsumu veloce di pacchetti Internet, chì hà lasciatu assai utilizatori chì cercanu cumu monitorà u cunsumu è l'usu di l'internet.

3 modi per monitorizà l'usu è u cunsumu di Internet in Windows 10

A cuntrariu di i telefoni smartphones, u monitoraghju di l'usu di Internet è u cunsumu in Windows 10 ùn hè micca una cosa naturale chì parechje persone cunnosci, cusì oghje in a nostra prossima spiegazione impareremu trè modi diffirenti per monitorà l'usu di l'Internet è u cunsumu in Windows 10.

1- Aduprate u Task Manager per Windows 10 applicazioni è prugrammi

Per avè una visione generale di l'applicazioni Windows chì utilizanu è cunsuma a maiò parte di e dati Internet ogni mese, pudete aduprà Task Manager per Windows, basta appughjà Ctrl + Alt + Escape per apre u Task Manager, dopu cliccate "More Details" per una offerta.

Gestisce i travaglii cumplettamente, dopu cliccate nantu à a tabulazione "Storia di l'applicazioni", dopu cliccate Rete per dumandà l'applicazioni listate secondu l'usu di a rete durante u mesi passatu.

Comu pudete vede quì, u mail è u calendariu cunsumu assai Internet, ancu s'ellu l'utilicemu raramente, è pò esse un bonu tempu per pensà à disattivà e funzioni di sincronia automatica incluse in queste app se vi preoccupate di l'usu di dati.

2- Aduprate i paràmetri per tutte l'applicazioni / prugrammi in Windows 10

Se vulete visualizà dati d'utilizazione mensili per tutte l'applicazioni è i prugrammi in Windows 10 - micca solu l'applicazioni UWP - pudete fà questu in i paràmetri di Windows, è per fà andate à

Settings -> Network and Internet -> Data Usage "Settings -> Network and Internet -> Data Usage".
In u latu drittu di a finestra, cliccate nantu à u nome di a rete per quale vulete vede l'usu di dati, è vi vede una lista di applicazioni secondu a quantità di dati Internet chì avete utilizatu durante u mesi passatu.

In a finestra di l'usu di dati, pudete puru stabilisce un limitu di dati selezziunate a reta attiva da a lista goccia è clicchendu "Set limit" sottu "Data limit". Questu hè un bonu modu per sapè, per esempiu, quantu dati un ghjocu in linea usa ogni mese o se l'abitudini di navigazione di Chrome riempie i dati cum'è pensate (risposta: forsi).

3- Aduprate u strumentu gratuitu NetworkUsageView

Forse u pupulare strumentu di monitoraghju di a rete, NirSoft NetworkUsageView, vi dà super ditaglii nantu à a quantità di dati chì scendenu o scendenu in ogni prucessu chì utilizate in un urdinatore - da i ghjochi à i prucessi di sistema è tuttu, è pò esse micca chjaru in prima, ma ci sò tutti i tipi di filtri chì permettenu di specificà ciò chì vo circate

- Sia per nome, u periodu di tempu, o a quantità di dati mandati o ricevuti è se vulete approfondisce u monitoraghju di u vostru trafficu Internet in Windows 10, questu hè u modu per fà.

Parienti cuntenuti
Publicate l'articulu nantu à

Aghjunghje un cummentariu