Cumu arregistrà video 4K 60fps in iPhone

Pudete facilmente cambià u furmatu di arregistramentu è u quadru di i video chì fate nantu à l'iPhone per ottene u megliu qualità.

E camere in i nostri telefoni sò diventate cusì boni chì a maiò parte di noi ùn avemu micca bisognu di alcuna altra camera. È e càmera di l'iPhone ùn sò micca eccezzioni. Se qualcosa, sò pionieri, malgradu ciò chì dicenu i mavericks.

Ma, sfurtunatamenti, a maiò parte di noi ùn anu micca aduprà e nostre camere iPhone à u so pienu potenziale. Pigliate a registrazione video, per esempiu. I càmera di l'iPhone offrenu diversi formati di registrazione video. Ma una grande parte di e persone ùn ponu micca aduprà in a risoluzione predeterminata è a freccia di quadru. Fortunatamente, sò faciuli di cambià; Pudete sia cambià direttamente da l'app Camera nantu à certi mudelli, o da l'app Settings. Ma prima di cambià, vedemu quali sò e diverse risoluzioni dispunibili.

furmati Video disponibile nant'à iPhone

I furmati video dispunibuli nantu à u vostru iPhone pò varià secondu u vostru mudellu. Ma in generale, truverete questi furmati in iPhones per l'ultimi anni.

  • 720p HD à 30 frames per seconda
  • 1080p HD à 30 frames per seconda
  • 1080p HD à 60 frames per seconda
  • 4K à 24 frames per seconda
  • 4K à 30 frames per seconda
  • 4K à 60 frames per seconda

U predefinitu per e fotocamere iPhone hè 1080p HD à 30 frames per seconda. Ma u più efficiente - è u nostru scopu per sta guida - hè 4K à 60fps. Cù una risoluzione 4K à 60fps, uttene video più fluidi è più altu.

Quandu i ritmi di quadru scendenu à 4K stessu, vale à dì 30 è 24fps rispettivamente, a fluidità di u video calarà. 24fps hè generalmente utilizatu per sparà video cinematografici; Pare ancu più naturali à l'ochju umanu. 30fps hè un pocu più veloce di 24fps. A diferenza principale per a persona media hè u spaziu di almacenamiento.

Ripresa di video 4K à 60fps in l'iPhone hè di circa 440MB, mentre chì hè solu 190MB à 30fps è 150MB à 24fps.

Quandu si chjama a risuluzione, vale à dì passà da 4K à 1080p o 720p, u spaziu di almacenamiento diminuirà più. Per 1080p HD hè di circa 100MB à 60fps è 60MB à 30fps mentre chì hè solu 45MB per 720p HD à 30fps per un minutu di video.

Avete da mantene questu in mente prima di cambià e formule. Per a maiò parte di l'utilizatori, 1080p à 30 o 60fps serà u furmatu ottimali. Ma per l'utilizatori cuscenti di u spaziu chì volenu u megliu video, a registrazione 4K à 60fps hè a strada per andà. Eccu cumu pudete fà.

Cambia a risoluzione è a freccia di quadru da l'app Camera

In iPhone XS, XR, è più tardi, vi ponu cambià u furmatu di video direttamente da l 'app Camera.

Aprite l'app Camera è andate à Video.

U furmatu di u video hè visualizatu in l'angulu superiore dirittu di u screnu. Per cambià a risoluzione, cliccate nantu à a risoluzione attuale. Pudete cambià trà 1080p HD è 4K da l'app Camera. Per passà à 4K 60fps, tocca a risoluzione una volta per vede "4K".

Avà, per cambià a freccia di quadru per a risoluzione selezziunata, cliccate nant'à u valore fps attuale. A freccia di u quadru cambierà per a risoluzione scelta. Per ghjunghje à "60fps" in 4K, mantene a toccu per i vostri fps desiderati.

I ritmi di fotogrammi dispunibuli dependeranu ancu di a risoluzione scelta. Per esempiu, quandu a risoluzione hè impostata à 4K, puderete cambià trà trè valori fps, vale à dì 24, 30 è 60, ma in HD, puderete cambià solu trà 30 è 60 fps.

Tù dinù ponu cambià u Modu Cinematic (in i dispusitivi suppurtatu) è furmati Slo-Mo simile.

Tuttavia, u furmatu chì cambiate da a camera stessa serà solu per a sessione attuale. Quandu chjude è riapertura l'app Camera, cambierà à u valore predeterminatu stabilitu da Settings, chì ci porta à a sezione dopu.

Cambia a risoluzione è a freccia di quadru da l'app Settings

Nantu à i mudelli più vechji chì ùn permettenu micca di cambià u formatu video da l'app Camera, è per cambià u formatu video predeterminatu in mudelli più recenti, apre l'app Settings. Allora scorri giù è toccu l 'opzione "Camera".

Da i paràmetri di a camera, tocca l'opzione "Video Recording".

Dopu, cliccate nantu à a cumminazione di u formatu di video è a freccia di fotogramma chì vulete stabilisce cum'è predeterminatu o simpricimenti l'utilizanu (in mudelli più vechji). Vale à dì, per passà à "4K à 60fps", tocca l'opzione finu à ch'ella hè selezziunata.

Avà, quandu avete apertu l'app Camera è cambiate à video, 4K à 60fps serà u paràmetru di registrazione predeterminatu.

nota: Ùn importa micca a risoluzione o a freccia di fotogramma chì selezziunate per i vostri video, se pigliate un video cù QuickTake, per esempiu, pigliate un video da u listessu modu di càmera premendu longu u Shutter, sempre registrà in 1080p HD à 30 fps. u sicondu.

E nostre camere di iPhone furniscenu assai opzioni è cuntrollanu queste opzioni quandu si tratta di arregistrà video. È ùn importa micca sè site un novu cumpletu cù e camere, cambià i formati di registrazione video hè un pezzu di torta.

Parienti cuntenuti
Publicate l'articulu nantu à

Aghjunghje un cummentariu