5 modi per riavvia Windows 10 o Windows 11

5 Modi d'azzione per riavvià Windows 10/11

I seguenti metudi ponu esse usatu per riavvia u sistema upirativu Windows 10 و Windows 11:

  1. Press Alt + F4, dopu selezziunate "Riavviada u menù dispunibule.
  2. Andà à a barra di ricerca in u "menu"PrincipiàAllora selezziunateopzione di putenzaè cliccate nantuRiavvia".
  3. Press Ctrl + Alt + Delete, dopu selezziunate "Riavvia".
  4. scrive "spegnimentu / rÀ u prompt di cumanda è appughjà u buttone Rinsignate.
  5. Press Key Windows + X, dopu selezziunate "Eoperatu nurmale".

Se u vostru urdinatore si sente impantanatu perchè avete troppu applicazioni o perchè avete installatu un novu software chì deve esse riavviatu, riavvia rapidamente Windows puderia esse a risposta à parechji prublemi di u sistema.

In fatti, un riavviu ùn hè micca solu utile per Windows, hè utilizatu nantu à una varietà di dispusitivi cum'è Android, iOS, Linux, etc., chì stu metudu aiuta à riformattà u sistema è migliurà u so rendiment.

Ancu in Windows, l'applicazioni ponu riavvia separatamente, ancu dopu à riavvia u vostru urdinatore, perchè alcune applicazioni devenu esse riavviate per aghjurnà i paràmetri o applicà novi cambiamenti.

Allora, perchè fucalizza tantu nantu à u reboot?

Simply put, quandu vi eseguite assai prugrammi è compiti in u sistema upirativu per un periudu di tempu, u vostru urdinatore pò diventà lento à causa di quelli prugrammi chì cuntinueghjanu à aduprà risorse di u sistema ancu s'ellu sò stati terminati un pocu di tempu fà, mancanza di memoria, è altri. prublemi simili. U rebooting funziona sguassendu a RAM chì hè aduprata per eseguisce i travaglii di Windows, cusì, rebooting u sistema operatore da un statu frescu è pulitu. Questu aiuta à liberà e risorse è à migliurà u rendiment di u sistema.

Dunque, quì sò 5 modi per riavvia Windows 10 o Windows 11 subitu.

1. Restart Windows 10/11 da Alt + F4

Unu di i modi più cumuni per riavvia u vostru urdinatore Windows hè u metu Alt + F4. Simply, pudete appughjà Alt è F4 inseme per appughjà u menu Shut Down. Da quì, selezziunate l'opzione Riavvia da u menù a tendina, dopu cliccate OK. Questu pò esse u modu più direttu è veloce per riavvia u vostru urdinatore. Qualunque cosa fate in u vostru urdinatore, pudete sempre aduprà stu metudu per riavvia rapidamente u vostru sistema.

Chiudi Windows in Windows 10

Se avete chjusu tutti l'altri prugrammi è Windows in u vostru urdinatore, hè bè. Se ùn avete micca, l'applicazione li chjuderà automaticamente prima di riavvia u vostru urdinatore Windows.

Solu assicuratevi chì ùn avete micca un travagliu micca salvatu prima di passà.

2. Restart Windows PC da Start Menu

Se preferite aduprà a GUI in Windows 10/11, va bè. Pudete facilmente reboot u sistema utilizendu a barra di ricerca in u menu Start, secondu Microsoft in u so blog. Sè vo aduprate u vostru urdinatore cù altre persone, pudete puru aduprà stu mètudu. Per fà questu, pudete seguità questi passi:

  1. Andate à a barra di ricerca in menu di partenza è cliccate nant'à l 'icona Windows .
  2. Da quì, selezziunate u buttone . energia è cliccate Reboot.

Riavvia Windows 10 da u menu di start

3. Restart Windows 10/11 cù Ctrl + Alt + Delete

A sentenza puderia esse riformulata cusì: "Stu truccu hè un metudu di scurciatu alternativu, è serà utile se u vostru urdinatore hè stata lentu per un pezzu, è ùn pudete micca aduprà l'altri metudi ancu s'è vo vulete".

A sentenza pò esse riformulata cusì: "Per cumincià, duvete appughjà Ctrl + Alt + Delete keys inseme, è questu apre a lista di l'opzioni di sicurità. Da quì, duvete tuccà l'opzione Power in u cantonu in fondu à destra è sceglite l'opzione Restart.

U vostru urdinatore riavviarà in pochi seconde.

4. Restart Windows cù Command Prompt

A sentenza puderia esse riformulata cusì: "U prompt di cumanda hè un strumentu utile per eseguisce attività di livellu più bassu è furnisce più cuntrollu à l'utilizatori. Curiosamente, pò ancu esse usatu per riavvia un computer.

Eccu cumu:

vai à menuPrincipiàè cercate in a barra di ricerca "Prompt di cumandaAllora sceglite u megliu risultatu. Avà, scrivespegnimentu / rin a finestra di prompt di cumanda è appughjà u buttoneRinsignate".

Riavvia Windows 10 o 11 da u prompt di cumanda

Apparirà una finestra pop-up chì vi informa chì u sistema upirativu Windows Chiuderà in menu di un minutu. Cliccate nant'à u buttone Chiudi è aspittà per uni pochi di seconde finu à chì u prucessu di reboot principia.

A bandiera "/r" significa "riiniziata", è pudete cunfigurà u prucessu di chjusu cù parechji metudi diffirenti in u prompt di cumanda. Per sapè nantu à sti metudi, vede sta lista in Microsoft Docs.

5. Aduprà Windows Key + X Shortcut

Un altru modu di riavvia Windows, l'ultimu menzionatu in a guida di riavvia, hè di utilizà un accurtatoghju per riavvia Windows da u menù "Restart Windows".principià".

Pudete apre una listaMember"pressendu i tasti"Windows"È"exe"inseme, è dopu passà à"Spegnere o disconnettersi"Allora sceglite"Riavviaper riavvia u sistema operatore.

Riavvia Windows 10 da u menù di ligame

Questu hè tuttu di riavvia u vostru PC Windows 

Riavvia Windows hè unu di i modi più boni è simplici per risolve i picculi prublemi è errori chì si sviluppanu in u vostru urdinatore Windows. Comu avemu dettu prima, hè una di e soluzioni più cunsigliate per i prublemi di Windows. Allora, prima di pruvà qualsiasi metudi cumplicati, duvete pruvà prima di riavvià. Speremu chì i metudi citati quì sò utili, è chì puderete riavvià u vostru urdinatore Windows senza alcunu fastidiu.

Parienti cuntenuti
Publicate l'articulu nantu à

Aghjunghje un cummentariu