7 Funzioni di Gmail pocu cunnisciute chì duvete pruvà

7 Funzioni di Gmail Sconusciute chì Devi Provate Questu hè u nostru articulu in quale ci focalizeremu nantu à alcune funzioni di Gmail chì pudemu pruvà nantu à i nostri cunti.

A volte leghjite nantu à e funzioni novi di l'applicazioni chì utilizate ogni ghjornu, cum'è Gmail, ma scurdate di pruvà. Prima di sapè, queste caratteristiche ùn sò più novi, è e funzioni più recenti attiranu a vostra attenzione. Eccu parechje funzioni di u desktop di Gmail chì pudete avè mancatu.

Chjamate un email cù annullate u mandatu

Quante volte avete premutu u buttone di mandà solu per capisce chì avete scurdatu qualcosa in l'email? Puderia esse l'allegatu chì avete mintuatu, a data chì avete dettu impurtante, o un altru destinatariu.

aduprendu Funzione di annullamentu di l'invio di Gmail , pudete ricurdà rapidamente stu email prima ch'ellu ghjunghje in a casella di u destinatariu.

Quandu clicate invià per riceve un missaghju, vi vede una opzione Undo in u fondu di Gmail. Cliccate Undo è u vostru missaghju sarà firmatu in u so tracce. Hè tandu riapertu per voi per mudificà quantu necessariu.

Per automaticamente, avete cinque seconde per appughjà u buttone Undo dopu avè mandatu un email. Pudete cambià questu à 10, 20 o 30 seconde per dà più tempu.

Cliccate l'icona di l'ingranaggio in cima à manca è sceglite "Vede tutte e paràmetri" in a barra laterale. Andà à a tabulazione Generale è aduprate u menù dropdown vicinu à Undo Send per stabilisce u periodu di annullamentu.

Selezziunà Salvà i cambiamenti in u fondu. A mudificazione s'applica à u vostru contu Gmail chì significa chì và ancu à l'app mobile Gmail.

Un email in modu cunfidenziale scadrà

Quandu avete bisognu di mandà infurmazione sensitiva per email, u modu cunfidenziale pò dà una certa sicurezza extra. Cù questu, pudete stabilisce una data di scadenza di e-mail, esige una password, è impedisce à u destinatariu di trasmette, copià, stampà o scaricate l'email.

Dopu a cumpusizioni di u vostru missaghju, toccu u cambiamentu di u modu secretu à u fondu di l'email.

Stabilite una scadenza è sceglite se u passcode generatu da Google deve esse mandatu via email o missaghju di testu. Selezziunate Salvà è poi mandate u vostru email quandu site prontu.

Aduprate mudelli per e-mail

Pò esse noioso quandu avete da scrive u listessu email una volta è più. Invece, crea un mudellu di email di Gmail chì pudete reutilizà.

Per principià, avete bisognu di attivà sta funzione. Cliccate nantu à l'icona di l'ingranaggio in cima à manca è selezziunate "Vede tutte e paràmetri". Andà à a tabulazione Avanzate è selezziunate Abilita vicinu à Modelli. Cliccate Salvà i cambiamenti in u fondu.

Per creà un mudellu, crea l'e-mail cum'è normalmente. Prima di mandà, selezziunate i trè punti in u fondu à diritta di l'email per vede più opzioni. Dopu, andate à Templates> Salvà Draft cum'è Template è sceglite Save as New Template.

Inserite un nome per a vostra nova forma è cliccate Salvà.

Per reutilizà u vostru mudellu, crea un novu missaghju è selezziunate quelli trè punti di novu. Andà à Templates è sceglite u nome in u menu popup.

I mudelli di email risparmianu veramente u tempu. Pudete ottene un saltu rapidu à i missaghji chì mandate regularmente, fendu qualsiasi mudificazioni chì vulete, l'email hè in strada.

Crea compiti da e-mail

Spessu, i travaglii avemu bisognu di attentu à vene da conversazioni o email. In Gmail, pudete trasfurmà rapidamente è facilmente un email in un compitu.

Selezziunà u missaghju in u vostru inbox. In a toolbar in cima di Gmail, selezziunate l'icona Add to Tasks.

Puderete vede a barra laterale Tasks aperta à a manca cù u compitu creatu per voi. Da quì, pudete aghjunghje dettagli, include una data di scadenza, o ripetite u compitu.

Pudete assicurà chì u compitu chì vi tocca à piglià cura di vai à a vostra lista di fà cù un semplice clic.

Vede u conte micca lettu in l'icona di a tabulazione di u navigatore

Invece di cuntrollà constantemente a vostra casella di posta o di trattà cun notificazioni di u desktop, pudete mostrà u cuntu micca lettu da u vostru contu Gmail in una tabulazione di u navigatore.

Stu truccu hè ligeramente sfarente di u numeru chì vede attualmente chì mostra u conte micca lettu di qualsiasi cartulare chì vede o a vostra inbox.

Cù sta paràmetra addiziale, vi vede u conte micca lettu nantu à l'icona di Gmail in a tabulazione di u vostru navigatore (tecnicamente chjamatu favicon) ùn importa induve navigà in Gmail. Comu pudete vede in a screenshot sottu, ci sò più di 100 emails micca letti.

Cliccate nantu à l'icona di l'ingranaggio in cima à manca è selezziunate "Vede tutte e paràmetri". Andà à a tabulazione Avanzate è selezziunate Abilita accantu à l'icona di missaghju micca lettu. Cliccate Salvà i cambiamenti in u fondu.

Gestisce più email cù parechje inbox

Ognunu hà una manera diversa di vede è di sorte i so email. Una di e grandi caratteristiche di Gmail hè e so multiple inboxes. Cù sta vista, pudete vede finu à cinque rùbbriche accantu à l'inbox principale.

Per attivà a funzione, tocca l'icona di l'ingranaggio in cima à diritta. Scorri a barra laterale à u tipu Inbox è mette in risaltu Multiple Inboxes. Dopu selezziunate Personalizà per cunfigurà e vostre partizioni.

In alternativa, utilizate l'icona di l'ingranaggio per sceglie "Vede tutte e paràmetri" è andate à a tabulazione Inbox. Sceglite "Multiple inboxes" in u menù drop-down "Tipu di mail entrante".

In l'area di Multiple Inbox Sections, cunfigurate e vostre sezioni. Inserite una ricerca di ricerca à a manca è u nome di u dipartimentu à a diritta. Cliccate Salvà i cambiamenti in u fondu.

Quandu tornerete à a vostra casella di posta, vi vede e vostre novi sezioni accantu à a vostra casella di posta. Dunque, avete una bella mostra di quelli chì i missaghji sò più impurtanti per voi.

Salvà e foto direttamente in Google Photos

Un'altra funzione chì hè stata trascurata in Gmail hè chì pudete salvà e foto chì avete ricevutu direttamente in Google Photos. Questu hè utile per e foto di l'amichi o di a famiglia chì vulete aghjunghje à un album.

Passa sopra l'imaghjini in l'email, dopu cliccate nantu à l'icona Salvà in Photos.

Vi vede una cunferma chì una copia di l'articulu serà salvata in Google Photos. Selezziunà "Salvà".

Tandu vi vede un picculu missaghju sottu à l'imaghjini in l'email chì l'articulu hè statu salvatu. Cliccate Vede per andà à quella maghjina in Google Photos.

Sia chì avete scurdatu di una funzione o di una chì ùn avete micca pruvatu prima, speremu chì verificate queste funzioni utili di Gmail. 

Parienti cuntenuti
Publicate l'articulu nantu à

Aghjunghje un cummentariu