Apple hà annunziatu ufficialmente u novu processore Apple Silicon

Apple hà annunziatu ufficialmente u novu processore Apple Silicon

Apple hà annunziatu oghje, luni, à a cunferenza di sviluppatori WWDC 2020 per via di u virus coronariu emergente (COVID-19), COVID-19, hà annunziatu ufficialmente u trasferimentu di l'urdinatori Mac à i processori da a so industria, unendu i so altri dispositi mobili chì si basanu in Apple. processori.

A cumpagnia di i Stati Uniti hà dettu in una dichjarazione: Hè avà pussibule per i sviluppatori di cumincià à aghjurnà e so applicazioni per prufittà di e "capacità avanzate di u processore Apple Silicon in u sistema operatore MacOS. Hà aghjustatu chì sta transizione ancu creà una architettura cumuna in tutti i prudutti Apple, facilitendu i sviluppatori à scrive e so applicazioni è migliurà per tuttu l'ecosistema.

In più di annunzià i novi prucessori, Apple hà annunziatu oghje a nova versione di u sistema operatore macOS chjamatu Big Sur, è hà dettu: Offre l'aghjurnamentu più grande in più di 10 anni, è include tecnulugia chì assicura una transizione liscia à u (Apple Silicone). ) processore. Per a prima volta, i sviluppatori ponu fà e so applicazioni iOS è iPadOS dispunibili nantu à i dispositi Mac senza alcuna mudificazione.

Per aiutà i sviluppatori à principià cù Apple Silicon, a cumpagnia hà ancu lanciatu un prugramma Universale App Quick Start chì furnisce l'accessu à i documenti, u supportu di u foru, e versioni beta di macOS Big Sur è Xcode 12, è l'usu limitatu di u toolkit di sviluppatore DTK, u sviluppu Mac. sistema basatu annantu à u sistema di processore A12Z Bionic d'Apple.

Apple pensa à spedinu u primu Mac cù u processatore Apple Silicon à a fine di questu annu, è compie a transizione in circa dui anni. Tuttavia, a cumpagnia hà cunfirmatu chì hà da cuntinuà à sustene è liberà novi versioni di u sistema Mac OS per i dispositi Mac basati nantu à i prucessori Intel per l'anni à vene, è ancu pensa à lancià più computer Mac chì utilizanu processori Intel.

Parienti cuntenuti
Publicate l'articulu nantu à

Aghjunghje un cummentariu