Cumu fà una copia di salvezza manualmente è restaurà u registru di Windows

U registru hè u core è l'anima di u vostru sistema operatore Windows. Prima di fà qualsiasi cambiamenti maiò, hè impurtante di fà una copia di salvezza prima. Eccu cumu.

Sè vo site un utilizatore di putenza, pò esse volte quandu avete bisognu di fà cambiamenti à u Registru di Windows per mudificà un paràmetru di u sistema o una applicazione di terzu. Prima di "pirate u registru" hè assai intelligente per fà prima una copia di salvezza perchè se fate un sbagliu, u vostru sistema operatore hè prubabile di diventà inutilizabile.

Certi strumenti di terzu partitu cum'è Revo Uninstaller و CCleaner Face una copia di salvezza di u registru automaticamente prima di fà l'azzioni, ma quandu fate cambiamenti manualmente cù Regedit avete bisognu di fà una copia di salvezza manualmente.

Nota: Questu articulu usa Windows 10 per vede cumu fà i passi. Ma u prucessu hè simile per Windows 7 è 8.1 ancu.

Salvà manualmente u registru di Windows

Per cumincià, appughjà a chjave Windows È tipu: Registru  è stampa Press Enter o sceglite l'opzione Editore di Registru da a cima di u menu Start.

Libri: Registru

Quandu l'Editor di u Registru si apre, cliccate File> Esporta .

Salvà manualmente è Risturà u Registru di Windows

Avà nantu à a pantalla di l'Export Registry File, sceglite un locu sicuru per salvà u schedariu. Allora scrivite un nome facilmente ricunnisciutu per a copia di salvezza. Puderaghju suggerisce qualcosa chì definisce ciò chì un schedariu hè. Qualcosa ovvi cum'è "registrazione" è dopu scrivite a data di u ghjornu chì avete salvatu u schedariu.

Allora ci sò parechje cose impurtanti per cunsiderà in a sezione di u Range di Esporta in u fondu di a finestra. Assicuratevi di sceglie tutti Per fà una copia di salvezza di tuttu u registru. Altrimenti, farà una copia di salvezza solu di a branche specifica. Quandu hè finitu, cliccate nantu à u buttone salvà .

Cliccate Salvà

Dopu à cliccà Salvà, ci hà da piglià uni pochi di mumenti, mentri tu export è copia di salvezza a vostra storia. In fatti, pudete vede u missaghju "Ùn Rispondi micca" nantu à a barra di l'indirizzu, ma ùn fate micca panicu perchè questu hè normale. Basta aspittà ch'ellu si ne vada è site bonu per andà.

Risturà u registru di Windows

U modu più simplice per restaurà u registru hè di unisce. Per fà questu, andate à u schedariu chì avete salvatu, cliccate right-click nantu à ellu, è selezziunate Merge da u menù.

Restaurazione di u Registru di Windows

Un missaghju di cunferma apparirà. Cliccate "نعم" . Aspettate uni pochi di mumenti mentre u registru hè restauratu, è site bonu per andà.

Copia di salvezza manuale

Un altru modu di risturà a storia hè di impurtà u schedariu salvatu. Apertura Storia da u menù Start cum'è descritta à u principiu di stu articulu. Quandu si apre, cliccate File> Import .

Backup

Una volta a finestra di impurtazione si apre, andate à u locu induve avete salvatu a vostra copia di salvezza. Selezziunate a persona chì vulete restaurà è cliccate apre . In novu, aspettate uni pochi di mumenti mentre u registru hè salvatu è site bonu per andà.

Salvà è restaurà u registru di Windows

Sè vo site installate software, risolve i prublemi, o pirate u registru, hè sempre impurtante avè Salvà Aghjurnate in casu chì qualcosa va male.

Parienti cuntenuti
Publicate l'articulu nantu à

Aghjunghje un cummentariu