Cumu verificà a dimensione è a velocità di RAM in Windows 10

Cumu verificà a dimensione è a velocità di RAM in Windows 10

Per verificà a RAM installata in Windows 10:

  1. Lanciate u task manager cù Ctrl + Shift + Esc.
  2. Cliccate nantu à a tabulazione "Performance".
  3. Fighjate à a capacità indicata sottu "Memoria".

RAM (Random Access Memory) hè unu di i principali cuntributori à u rendiment generale di u vostru urdinatore. I prugrammi cunsumanu RAM mentre sò aperti, per quessa, a multitasking cù parechje applicazioni richiede memoria sufficiente.

Pudete cuntrollà quantu hè in u vostru urdinatore usendu Windows 10 Task Manager. Press Ctrl + Shift + Esc per lancià u strumentu. Cliccate a tabulazione Prestazione in cima di a finestra. Dopu, cliccate nantu à Memoria in u pane di manca.

Pudete facilmente sapè quantu RAM hè in u vostru sistema fighjendu u numeru affissatu à a diritta di l'intestazione "Memoria" - in questu casu, 32GB. Inoltre, u screnu vi mostra quantu memoria hè attualmente utilizata. In questu esempiu, hè 14.5 GB, o 45% di u tutale dispunibule.

Un'altra metrica utile hè a veloce di a vostra memoria. Questu hè visualizatu in u fondu à destra di a finestra. Velocità di memoria più altu, misurata in MHz, furnisce picculi aumenti in u rendiment. I beneficii sò generalmente micca notevuli in l'usu di ogni ghjornu, cusì ricumandemu sempre di spende soldi più di RAM invece di RAM U più veloce .

Ùn ci hè micca un limitu chjaru nantu à quandu duvete aghjurnà a vostra RAM. Windows 10 usa una varietà di tecnulugia per sfruttà u massimu di a memoria dispunibule. Cusì, l'usu di memoria apparentemente altu ùn pò micca necessariamente avè un impattu seriu in u vostru sistema.

Windows finisce i prucessi di fondo è suspende l'applicazioni per mantene i vostri prugrammi in primu pianu in esecuzione. Quandu succede questu, pudete truvà chì stai aspittendu chì l'applicazioni ricaricate quandu tornate à elli. Pudete ancu truvà e tabulazioni di u navigatore chì si ricaricanu o agisce lentamente mentre cambiate trà elli. À questu puntu, pudete vulete cumprà RAM supplementu, o un dispositivu spec più altu se ùn avete micca slot di memoria accessibile.

Cumu verificate quantu veloce un processore pò eseguisce

Per verificà a velocità di u clock di u processatore:

  1. Lanciate u task manager (Ctrl + Shift + Esc).
  2. Cliccate "Esegui".
  3. Verificate a velocità di u clock distribuita in "Basic Speed".

Se ci hè una metrica chì hè ghjudicata in tutti l'urdinatori, hè quantu "veloce" sò. Ancu se u rendiment generale di l'urdinatore hè determinatu da a "velocità" generale di parechji dispositi, a velocità di u clock di u processore tende à esse u cuntributore più impurtante di tutti.

Pudete vede ciò chì u vostru CPU (chì significa "Unità Centrale di Trattamentu") hè valutatu per lancià Task Manager (Ctrl + Shift + Esc). Cliccate nantu à a tabulazione "Performance" in cima di u screnu.

Truverete direttamente nantu à a pagina di dettagli CPU. A velocità stimata di u vostru processore serà visualizata sottu "Base Speed" in u fondu di u dirittu - in questu casu, 4.2GHz.

Comu regula, u più altu stu numeru, u più veloce u vostru urdinatore deve esse. In pratica, hè sempre più raru per questu numeru solu per dà una visione utile di quantu veloce hè un CPU determinatu, cumparatu cù qualsiasi altru mudellu.

Una considerazione immediata hè chì a "velocità di basa" ùn piglia micca in contu a putenziale velocità di turbo di u vostru processore. Tanti Intel è AMD supportanu sistemi automatizati chì permettenu à u CPU di overclock a so velocità normale quandu i limiti termali permettenu.

Pudete vede questu in azzione in a screenshot sopra. Ancu se a "velocità di basa" hè 4.20 GHz (in rossu), a velocità operativa attuale (in aranciu) hè indicata cum'è 4.37 GHz. À u mumentu chì sta screenshot hè stata fatta, un picculu turbo boost hè statu appiicatu à u CPU chì li permette di eseguisce più veloce di a so velocità di basa.

U core counting hè un altru fattore impurtante chì determina u rendiment di CPU. Un processore quad-core pò avè una velocità di clock base di 4.2 GHz, mentre chì un chip di ottu core pò esse classificatu à 3.6 GHz (cum'è valori tipici). In ogni casu, un CPU octa-core duverebbe superà significativamente un CPU quad-core quandu eseguisce prugrammi chì prufittanu di più core.

A velocità di u clock ùn pò micca esse pigliata à u valore nominale, ancu s'ellu hè una metrica utile per esse cuscenza di quandu cumprà un novu computer. Ricurdate solu chì u vostru vechju laptop puderia avè una velocità di clock annunziata più altu ch'è i mudelli più recenti in i magazzini oghje. I prucessori sò avà più efficaci è cumunu includenu più core. Ancu s'ellu ci sò spessu una velocità di clock base relativamente bassa, sò quasi sempre più veloci di i so contraparti da pocu anni fà.

Parienti cuntenuti
Publicate l'articulu nantu à

Aghjunghje un cummentariu