Apple è Google compete per a divisione di chip di memoria di Toshiba

Apple è Google compete per a divisione di chip di memoria di Toshiba

Pace è misericordia di Diu

Salute è benvenutu torna à u post d'oghje

 

Ci sò stati rapporti chì indicanu chì a cumpagnia globale Toshiba vulia vende a so divisione (chips di memoria).

Ci sò duie cumpagnie in competizione per ottene u dipartimentu, è sò trà e cumpagnie più famose cunnisciute in u mondu in a tecnulugia muderna, sò Apple è Google, in verità, sò trà e più grande cumpagnie di tecnulugia chì esistenu oghje.

Toshiba Corporation hà annunziatu sta nutizia per certi motivi, cumprese a perdita di a so unità nucleare in Westinhouse

Hè a cumpagnia chì l'hà sacrificatu per prutegge si da perdite è fallimentu

Tandu vulete aiutà à cumpensà a perdita di sta attività

Sicondu un rapportu di l'agenza di notizie di Corea di u Sudu, u Korea Herald, hè chjaru chì i dui giganti tecnologichi, Apple è Google, sò in guerra per acquistà sta divisione Toshiba.

 Dopu questu, a cumpagnia sudcoreana SK Hynix hà fattu a so intervenzione dopu avè intesu sta nutizia per acquistà sta divisione di Toshiba, ma ùn hà micca successu in questu è si ritirò da sta razza dopu à l'entrata in Google è Apple, è u rapportu dichjara chì l'opportunità per SK Hynix per acquistà sta divisione (chips memory) hè diventatu assai, assai debule.

Curiosamente, hè da nutà chì Apple era unu di i clienti di Toshiba, cum'è in l'ultimi anni Apple hà ricursu à Toshiba per ottene chips di memoria chì usa in i dispositi portatili, è i famosi telefoni iPhone, è se Apple riesce à acquistà stu chip. divisione, ùn avarà micca à s'appoghjanu à cumpagnie di terze parti per furnisce chips.

Si dice chì a divisione di chip di memoria di Toshiba pò cuntà u 20% di u mercatu di chip d'almacenamiento NAND, cusì Apple puderà furnisce chips à altri fabricatori, in più di furnisce da ellu stessu.

 

Grazie, seguitori di Mekano Tech

Ci ritroveremu in un altru postu, se Diu vole

 

Parienti cuntenuti
Publicate l'articulu nantu à

Aghjunghje un cummentariu