Cumu cuntrullà l'usu di dati in Windows 10

Una di e funzioni più eccitanti di Windows 10 hè chì furnisce l'utilizatori una sperienza chì si adatta perfettamente à diversi tipi di dispusitivi. lasciami dì ; Windows 10 hè a versione più intensiva di dati di Windows avà.

Tuttavia, strumenti specifichi sò dispunibili per Windows 10 per cuntrullà u voluminu o l'usu di dati scambiati in a reta. Ancu s'è vo ùn vulete usà alcunu strumentu di terzu partitu, pudete fà qualchi cambiamenti à i paràmetri di a rete Windows 10 per salvà l'usu di dati.

I migliori modi per cuntrullà l'usu di dati in Windows 10

Cusì, sè vo circate modi per cuntrullà o salvà l'usu di dati in Windows 10, avete ghjuntu à a pagina ghjustu. Sottu, avemu spartutu una guida passu-da-passu nantu à a gestione di l'usu di dati in Windows 10. Cuminciamu.

1. Verificate quantu dati chì utilizate

Segui l'istruzzioni per cuntrullà a quantità di trafficu chì avete in u vostru dispositivu. Aprite u menù Settings (Simplified, not Control Panel), è selezziunate rete è internet, Dopu  usu di dati / usu di a rete, è cliccate Dettagli di usu .

L'imaghjini sopra vi mostrarà un graficu chjaru da quale pudete vede quantu dati avete cunsumatu cù e vostre rete cunnessi, cum'è Wi-Fi è Ethernet.

2. Stallà cunnizzione nominali

Questa funzione, chì hè digià presente in e versioni precedenti di Windows, pò stabilisce limiti di usu di larghezza di banda per e rete Wi-Fi o rete Internet cablata. Questa funzione impedisce à u sistema di scaricà è di carica i fugliali grossi, cum'è l'aghjurnamenti.

Per stallà una rete wireless, avete bisognu di visità a rùbbrica Menu Paràmetri di rete è Internet è selezziunate cunnessione Wi-Fi In l'opzioni avanzati per selezziunà cumunicazioni valutate Hè a megliu suluzione per a natura affamata di larghezza di banda di Windows 10. E persone cun cunnessione Internet limitata ponu truvà assai utile.

3. Limite l'usu di dati per l'applicazioni di fondo

I novi paràmetri vi aiuterà à ottimisà u prucessu cù un bassu cunsumu di dati da un usu pesante, assicurendu chì nisuna app di terzu chì pò sfruttà a vostra reta hè scaricata per stà in sincronia.

Per disattivà a sincronizazione per una app specifica, apre Settings> Privacy  è selezziunate a tabulazione App di fondo A manca. A lista di l'articuli accumpagnata da una selezzione vi permetterà di sceglie quale applicazioni ponu accede à a reta per riceve l'aghjurnamenti è e notificazioni.

4. Configurate u limitu di usu di dati in Windows 10

Per quelli chì ùn sanu micca, Windows 10 permette à l'utilizatori di cunfigurà u limitu di usu di dati. Pudete stabilisce un limitu di dati specificu per u vostru adattatore di rete WiFi o Ethernet. Allora, sè vo avete una cunnessione Internet limitata, pudete cunfigurà u limitu di usu di dati seguitendu alcuni di i passi simplici elencati quì sottu.

1. Prima di tuttu, apre Impostazioni nant'à u vostru sistema operatore Windows 10.

2. Next, vi tocca à tuccà Rete è Internet .

3. In u prossimu passu, tocca utilizzu di dati .

4. Dentru Mostra i paràmetri Per a lista drop-down, selezziunate l'adattatore di rete cunnessu.

5. Avà, sottu Dati Limitu, tu m'aimais Set Limitu .

6. Avà, pudete Stabbilisce u limitu di dati per l'adattatore di rete attuale.

Questu hè ! Questu hè cumu pudete cunfigurà l'usu di dati in u vostru Windows 10 PC.

U sopra hè di quantu à cuntrullà l'usu di dati in Windows 10. Pudete passà per ogni passu assai faciule. Lasciate un cumentu sottu s'è vo avete affruntà ogni prublema cù qualsiasi di i metudi discututi sopra. Condividi stu post ancu cù i vostri amichi

Parienti cuntenuti
Publicate l'articulu nantu à

Aghjunghje un cummentariu