Cumu cunvertisce una SIM fisica in una eSIM in iPhone

Facilmente cunvertisce a vostra SIM regulare in una eSIM senza avè à cuntattà u vostru traspurtadore.

Avà dispunibule iPhone 14 dopu u so lanciu ufficiale da Apple. È se vive in i Stati Uniti è pensa à cumprà una di e varianti, cum'è 14, 14 Plus, 14 Pro è 14 Pro Max, duvete avè avutu una nota chì l'eSIM hè u futuru.

Ùn sò micca tutti i mudelli di iPhone 14 spediti in i Stati Uniti anu un vassou fisicu per a carta SIM. Mentre u restu di u mondu avarà sempre un locu per una sola nano SIM, l'utilizatori in i Stati Uniti anu da fà addiu à l'operatori di piccula scala. Avà, mentre a stallazione di una eSIM in l'iPhone 14 hè faciule, se vulete, pudete cunvertisce a vostra SIM fisica in una eSIM mentre aspettate u novu telefunu per preparà e cose.

E mentri l'iPhone 14 hè ciò chì a maiò parte di a ghjente hà in mente avà, pudete ancu aduprà sti passi per cunvertisce una SIM fisica in una eSIM per l'utilizazione in u vostru telefunu esistente stessu.

Cunvertite una SIM fisica in una eSIM da Settings

Se supportatu da u vostru traspurtadore, cunvertisce a vostra SIM fisica in una eSIM hè una questione simplice di andà in l'app Settings è aghjustà uni pochi di paràmetri.

Aprite l'app Settings è tocca l'opzione "Cell Phone" o "Mobile Data". Sicondu a regione in quale site, l'opzione chì vede varierà.

Allora, se u vostru traspurtadore sustene, vi vede l'opzione "Cunvertite à eSIM" sottu a vostra infurmazione di u traspurtadore. Se ùn vede micca l'opzione, u vostru trasportatore ùn sustene micca u cambiamentu direttu da i paràmetri.

Dopu, tocca Cunvertisce Pianu Cellular da a pantalla pop-up Cunvertite à eSIM.

Un prompt di cunferma apparirà. Cliccate "Transfer to eSIM" per cunfirmà.

A schermu Attivate apparirà è pò piglià un pocu di tempu per l'attivazione di eSIM per compie.

Una volta l'attivazione hè cumpleta, sguassate a carta SIM fisica da u telefunu usendu u strumentu di espulsione SIM è ripigliate u vostru iPhone.

Per riavvia l'iPhone, appughjà è mantene i buttone Lock è Volume Up inseme finu à vede l'opzione "Slide to Power Off". Dopu, trascinate u vostru dettu nantu à u slider per spegne l'iPhone. Avà à turnà lu in daretu, appughjà è chjappà u buttone serratura finu à u logu Apple cumparisce nant'à u screnu.

Fate una chjama per verificà chì l'eSIM funziona.

In l'eventu chì l'opzione per cambià à eSIM ùn appare micca in i paràmetri, vi tuccherà à cuntattà u vostru traspurtadore. Pudete fà questu utilizendu SMS o Call, i dettagli di quale duvete truvà nantu à u situ web di u trasportatore. Allora cumincianu u prucessu di cunversione.

Puderanu sustene l'attivazione di eSIM Carrier. In questu casu, riceverete una notificazione quandu u pianu hè prestu per esse installatu. O sparteranu u codice QR cun voi à u vostru indirizzu email registratu. Puderanu ancu offre di trasferisce una eSIM da a so app in l'App Store. Vi tuccherà à capisce u prucessu di u vostru traspurtadore è prucede in cunseguenza. 

Parienti cuntenuti
Publicate l'articulu nantu à

Aghjunghje un cummentariu