Cumu pianificà i punti di restaurazione automatica di u sistema in Windows 11

Mentre avemu centinaie di strumenti di salvezza è restaurazione per Windows, nunda ùn pare micca batte i punti di restaurazione classica. Se ùn sapete micca, System Restore Point hè una funzione di u sistema operatore Windows chì vi aiuta à rinvià u vostru urdinatore à a data è l'ora precedente.

A funzione hè dispunibule ancu in l'ultime Windows 11, ma avete da attivà manualmente. Avemu digià spartutu una guida dettagliata nantu à a creazione di un puntu di restaurazione in Windows 11; Verificate sta guida per amparà cumu attivà a funzione di salvezza è restaurà.

Windows 11 crea automaticamente un puntu di restaurazione quandu detecta avvenimenti speciali. Tuttavia, pudete furzà u sistema operatore per creà automaticamente punti di restaurazione in un schedariu.

Passi per pianificà i punti di restaurazione automatica di u sistema in Windows 11

Cusì, sè site interessatu à pianificà punti di risturazione automatica in Windows 11, allora leghjite a guida ghjusta. Quì sottu, avemu spartutu una guida passu à passu nantu à a pianificazione di punti di risturazione automatica in Windows 11. Cuntrollamu.

1) Attivate a Ripristina di u Sistema in Windows 11

Prima di pianificà punti di risturazione automatica in Windows 11, avete prima bisognu di attivà a funzione. Avemu digià spartutu una guida passu per passu Abilita a Restaurazione di u Sistema in Windows 11 .

Assicuratevi di passà per sta guida è cunfigurà a creazione di punti di risturazione di u sistema in Windows 11. Una volta attivata, seguitate i passi sottu.

2) Schedule punti di restaurazione automatica in Windows 11

Per creà punti di restaurazione periodichi in Windows 11, avete da creà un compitu pianificatu via u Task Scheduler. Eccu cumu pianificà i punti di restaurazione automatica in Windows 11.

1. Prima, cliccate nant'à Windows 11 search and type Schedule di Task . Dopu, apre l'app Task Scheduler da a lista di l'opzioni.

2. In u pane dritta, right-click nant'à My compiti è selezziunà una opzione Crea un compitu.

3. In a finestra di creazione di u travagliu, cambia à a tabulazione generale. in u campu di u nome, Scrivite un nome per u compitu Sottu Opzioni di sicurezza, selezziunate Eseguite se l'utilizatore hè logatu o micca " è selezziunate l'opzione "Corri cù i più alti privilegi" .

4. Una volta finitu, cambià à a tabulazione Player è selezziunate "secondu un calendariu" in u listinu a tendina Start task. In a sezione Settings à manca, selezziunate " Ogni ghjornu è alzati Configura i paràmetri di pianificazione (data, ora è recurrenza) à u latu drittu. Dopu avè fattu i cambiamenti, cliccate nantu à u buttone. OK ".

5. Dopu, cambiate à a tabulazione Azioni è cliccate nant'à u buttone. novu ".

6. In a lista di azzione, sceglite l'opzione "iniziu un prugramma" . In u prugramma / script: campu, tipu powershell.exe. Una volta finitu, scrivite u cumandimu seguitu in u campu "Add Arguments (Opcional)" è cliccate nant'à u buttone OK ".

-ExecutionPolicy Bypass -Command "Checkpoint-Computer -Description \"My Daily Periodic Restore Point\" -RestorePointType \"MODIFY_SETTINGS\""

7. Avà cambià à a tabulazione Condition Deselezziunà tutte l'opzioni . Una volta finitu, cliccate nant'à u buttone OK.

Questu hè ! Questu hà da pianificà i punti di restaurazione automatica nantu à u vostru Windows 11.

Cumu sguassate un compitu da u pianificatore di attività?

Se ùn vulete micca Windows 11 per creà punti Ripresa In un calendariu, avete bisognu di sguassà u compitu chì avete creatu via u pianificatore di attività. Per quessa, apre u Task Scheduler è selezziunate "Task Scheduler Library". Dopu, truvate u compitu chì avete creatu, fate un clic right nantu à ellu è selezziunate " sguassà ".

Allora, questu hè tuttu di quantu à pianificà punti di risturazione automatica in Windows 11. U metudu hè abbastanza longu, cusì seguite ogni passu cù cura. Sè vo site in ogni locu in i passi, fateci sapè in i cumenti sottu.

Parienti cuntenuti
Publicate l'articulu nantu à

Aghjunghje un cummentariu