Cumu creà un Hotspot Wi-Fi in Windows 11

Crea un hotspot in u vostru dispositivu Windows 11 è sparte a vostra cunnessione entrante via Wi-Fi o Bluetooth cù altri dispositi.

Windows 11 permette di sparte a vostra cunnessione di dati in entrata cù i dispositi vicini via Wi-Fi, Bluetooth è Ethernet. Avà, ci sò parechji casi usu induve vi pò bisognu di sparte dati da u vostru urdinatore à i vostri altri dispusitivi tilatica. Fortunatamente, cambià l'hotspot in u vostru Windows 11 dispusitivu hè un prucessu simplice è pudete fà facilmente.

Inoltre, Windows permette ancu chì a cunnessione entrante è in uscita sia in u stessu mediu (per esempiu, pudete accede à Internet nantu à u vostru dispositivu Windows cù una cunnessione Wi-Fi è ancu creà un hotspot chì sparte dati nantu à Wi-Fi à u stessu tempu). tempu). Face a funzione più còmuda.

Crea è cunfigurà un hotspot Wi-Fi da Settings

Cumincià cù un hotspot Wi-Fi hè simplice è faciule. Inoltre, ancu s'è vo vi cunsiderà abbastanza un noob quandu si tratta di tecnulugia.

Prima, vai à u Menu Start è cliccate nant'à u pannellu Settings per cuntinuà. Invece, scrive taliata in a lista per fà una ricerca.

Dopu, cliccate nantu à a tabulazione Rete è Internet da a barra lateral manca.

Dopu, cliccate nantu à a casella Mobile Hotspot per espansione è cunfigurà l'opzioni prima di accende.

Avà, cliccate nant'à u menù dropdown nant'à a casella Share my Internet connection da è selezziunate a fonte di a cunnessione entrante chì vulete sparte.

Dopu, cliccate nant'à u menù drop-down in a casella "Share over" è selezziunate u mediu chì vulete sparte u hotspot. Pudete sceglie una di l'opzioni - Wi-Fi o Bluetooth. Una opzione Ethernet appariscerà ancu, se cunnessu.

Dopu, cliccate nant'à u buttone mudificà per cambià e proprietà di hotspot.

Inserite u nome preferitu di u hotspot cù una password per prutege. Allora, pudete selezziunà una banda di rete cù u menù drop-down. Nota chì l'opzioni dispunibuli pò differisce secondu a carta di rete installata in u vostru dispositivu. Una volta finitu, cliccate u buttone Salvà per cunfirmà è chjude a finestra.

cunsigliu: Aduprate a frequenza di 2.4GHz se vulete una gamma più longa.

Infine, cliccate nantu à l'interruttore di toggle in cima di a pagina per accende u hotspot.

Una volta vi girari, vi ponu dinù vede i ditagli di u dispusitivu (s) cunnessi nant'à a stessa pagina. Pudete cunnette un massimu di 8 dispusitivi.

Per disattivà u hotspot automaticamente quandu ùn ci hè micca un dispositivu cunnessu Cliccate l'interruttore basculante in u pannellu Power Save.


. Utilizendu u metudu sopra, pudete facilmente cunfigurà è creà un hotspot in u vostru Windows 11.

Parienti cuntenuti
Publicate l'articulu nantu à

Aghjunghje un cummentariu