Cumu sguassà automaticamente i vechji email in Gmail

L'email pò esse una cosa difficiule di gestisce. In un ambiente di travagliu, hè essenziale chì mantene una inbox organizata per esse efficaci. Un inbox cluttered pò esse un pocu di un dulore enormu, soprattuttu quandu avete da scorrere per muntagne di vechji emails chì pudete micca bisognu più. À un certu tempu, questi vechji emails anu servitu un scopu, ma dapoi sò diventati ostaculi supplementari quandu cercanu un email specificu.

Una casella di posta piena di spam pò sminuisce a vostra capacità di gestisce a vostra biblioteca di e-mail, è ancu s'ellu ci sò parechje manere di impedisce à u vostru email di chjappà listi di spam extra - ricumandemu di mandà u vostru email in forma anonima - duvete sempre sguassate i vechji messaggi di spam chì truvò u so modu in u vostru inbox in u primu locu.

Per evità di cunsumà troppu tempu, ùn vi cunsigliu micca di pruvà à sguassà manualmente tutti i vostri vechji email. Invece, cù l'aiutu di i filtri, sarete capaci di caccià questi email più veloce. Per creà un filtru, pudete sguassà vechji missaghji basatu annantu à un marcu di tempu specificu. L'unicu prublema chì possu vede cù i filtri hè chì s'applicanu solu à i missaghji ricevuti. Pudete applicà filtri in u futuru per assicurà chì un pileup ùn succede micca una seconda volta, ma chì ne dite di quelli email chì riempianu a vostra casella di posta avà?

Elimina automaticamente i vechji email in gmail

Ci hè uni pochi di cose chì pudete immerse quandu si tratta di sbarazzarsi di e-mail più vechji, chì ùn sò più necessarii chì agiscenu a vostra casella di Gmail. Andaraghju nantu à cumu cunfigurà i vostri filtri, applicàli per un usu futuru, è cumu si sbarazza di tutti i vostri vechji email esistenti cù l'add-on di Gmail, studio di email .

Configurate i vostri filtri

A prima cosa hè prima, andemu pronti i vostri filtri .

Per cumincià:
  1. Entra in u vostru contu Gmail cù i credenziali necessarii.
  2. Localizà l'icona di ingranaggi / ingranaggi. Questa hè una lista paràmetri di Gmail Pò esse truvatu in l'angulu superiore destra di a finestra. Cliccate nantu à questu icona è dopu selezziunate Impostazioni da u menù dispunibule.
  3. Cliccate nantu à a tabulazione Filtri è dopu cliccate Crea un novu filtru .
  4. In a casella di input "contene parole", scrivite i seguenti - più vechje : x Induve "x" hè u quadru di tempu per i missaghji chì vulete sguassà. Questu serà un numeru seguitatu da una lettera. I missaghji seguenti vi riguardanu u quadru tempu. Duvete aduprà "d" per ghjorni, "w" per settimane, è "m" per mesi. L'esempii sò più vechji Da quì: 3d Se vulete sguassà e-mail più vechji di trè ghjorni.
  5. Dopu, toccu Crea un filtru usendu Stu buttone di ricerca.
  6. Inserite e caselle marcate "Elimina" è "Applica ancu u filtru à" cù un segnu di spunta clicchendu nantu à elli.
  7. Infine, tocca Crea un filtru Per vede tutti i vostri vechji email, basatu annantu à a data chì avete sceltu, andate da a vostra inbox à u cartulare Trash.

Quandu i missaghji sò sguassati in Gmail, ùn spariscenu micca immediatamente da l'esistenza. Invece, pudete truvà in u cartulare Trash. Questu significa chì questi email continueranu à dipende di a vostra capacità di dati tutali. Per sguassate di elli cumplettamente, pudete sia aspittà chì Gmail li sguassate automaticamente dopu à 30 ghjorni o sguassate tutti avà da sè stessu. Per fà l'ultimi, tocca un cartulare Trash Dopu cliccate nant'à u ligame Svuota Trash Now .

Candidatu per l'eliminazione futura (ripresentazione)

U tìtulu di stu articulu hè nantu à a eliminazione automatica. Sfortunatamente, i filtri ùn ponu esse attivati ​​automaticamente. Avete bisognu di vultà in daretu è applicà u filtru novu à a vostra inbox attuale.

Per riapplicà un filtru:

  1. Torna à i vostri paràmetri clicchendu l'icona Cog/Gear in a parte superiore destra di a finestra di Gmail è selezziunate Impostazioni da u menù dispunibule.
  2. Cliccate nantu à a tabulazione Filtri.
  3. Siccomu avete digià creatu un filtru prima, pudete avà cliccà Rilasciu , situatu accantu à stu filtru. Sè avete digià creatu parechji filtri, pudete truvà facilmente quellu chì vulete cum'è i criterii per ogni filtru seranu visualizati.
  4. Cliccate "tracking" In a sezione chì appare cù i vostri criteri di ricerca. Serà una schermu simile à quellu chì hè apparsu quandu hà stallatu u filtru originale.
  5. Di novu, applicà un segnu di spunta à a casella accantu à "Applica ancu u filtru à".
  6. Sta volta, per attivà u filtru, toccu Actualizazione di u filtru . Tutti i vechji email, stabilitu à u marcu di tempu specificatu, seranu avà spustati in un cartulare basura .

studio di email

U software Email Studio vene Dotatu di una funzione maravigghiusa chì sguasserà automaticamente tutti i vechji email da un mittente specificu o quelli in un cartulare specificu. A funzione di pulizia automatica integrata vi aiuterà à mantene a vostra casella di posta di Gmail più organizata, risultatu in un ambiente di travagliu più efficiente.

Cù Email Studio, pudete archivià è applicà Mark as Read à tutti i email attualmente in a vostra casella di posta chì sò stati quì per più di trè mesi. Hè ancu permette di sguassà permanentemente tutti i email da i cartulare basura è mail spazzatura automaticamente dopu dui ghjorni. Cum'è un bonus aghjuntu, Auto Cleanse include una funzione di annullamentu di l'e-mail chì vi pò aiutà à caccià facilmente u vostru indirizzu email da ogni lista di newsletter spam. Ci hè ancu assai di più chì un add-on pò fà, ma mi sentu chì quelli sopra citati evidenzianu esattamente ciò chì avemu bisognu per questu articulu.

U pacchettu di basa hè liberu d'utilizà, ma per ottene u massimu di u pruduttu una versione premium hè offerta à $ 29 annu. L'aghjurnamentu vi permetterà di creà parechje serie di reguli di purga è include un pianificatore di email, un forwarder è un autoresponder.

Configurate è attivate a purga automatica in Gmail

Ovviamente, a prima cosa chì duvete fà hè di scaricà a funzione Ins Email Studio è stallà lu. Una volta chì questu hè rializatu, puderete vede l'icona di Email Studio fora di a barra lateral destra quandu avete apertu qualsiasi di i vostri email di Gmail.

Per aduprà:

  1. Aprite l'add-on Email Studio è accede à u vostru contu Gmail.
  2. Vi vede una lista di opzioni. Da sti ozzione, sceglie u strumentu "Email Cleanup".
  3. Dopu, toccu Aghjunghjite una nova regula Per stabilisce una regula (cum'è ciò chì avete fattu cù i filtri .
  4. Ci hè duie parte per stabilisce una regula - avete bisognu di definisce una cundizione è dopu una azzione. Pensate "causa è effettu". L'azzione serà attivata una volta chì a cundizione specificata hè cumpleta.
  5. Per stabilisce una cundizione, puderà utilizà paràmetri di ricerca avanzata in Gmail cum'è novu_di و hà : attaccamentu or grande_quantu . Aduprate per aiutà à truvà a partita perfetta per l'email di Gmail chì vulete archiviatu , o mandate à basura , o spustà in un altru cartulare.
  6. Una volta chì a regula hè creata, cliccate nantu à u buttone salvà Email Studio correrà avà in u sfondate, eseguendu una verificazione di corsa ogni ora per eseguisce l'azzione specificata quandu un email risponde à e cundizioni assuciate cun ellu. Ùn avete bisognu di fà nunda manualmente.

 

Parienti cuntenuti
Publicate l'articulu nantu à

Aghjunghje un cummentariu