Cumu sguassà e password salvate in Microsoft Edge

Cumu sguassà e password salvate in Microsoft Edge

Salvatu accidentalmente a password chì ùn deve micca avè? Questa guida hè quì per aiutà à sguassà a vostra password salvata

Ogni navigatore hà u so propiu gestore di password chì aiuta à salvà e password di i siti web più frequenti. I password salvati vi salvanu u fastidiu di ricuperazione una volta è più. Pò esse perfettu per i vostri siti di rete suciale preferiti. Ma l'almacenamiento di password in siti web secreti cum'è siti web bancari in u navigatore ùn hè micca una decisione assai sàvia per ragioni di sicurezza.

Pudete avè salvatu accidentalmente una password d'alta sicurezza o vulete solu sguassà una vecchia password. Qualunque sia u vostru mutivu per sguassà e password salvate in Microsoft Edge, vi purtemu sta guida rapida è faciule per aiutà vi attraversu.

Accede à i paràmetri di password in Microsoft Edge

Prima, lanciate Microsoft Edge da u menu Start, a barra di attività o u desktop di u vostru PC Windows.

Dopu, cliccate nantu à u menù di punti (trè punti verticali) in l'angulu superiore dirittu di a finestra Microsoft Edge.

Avà, localizà è cliccate nantu à l'opzione "Settings" da u menu overlay. Questu hà da apre una nova tabulazione "Settings" in u navigatore.

Avà, cliccate nantu à a tabulazione Profili da a barra laterale sinistra di a pagina Settings.

Selezziunate l'opzione "Password" sottu a sezione "I vostri Profili".

Avà pudete vede tutte e paràmetri relative à a password.

Eliminate e password salvate in Microsoft Edge

L'eliminazione di e password salvate in Microsoft Edge hè faciule quant'è.

Scroll to the Saved passwords section of the Passwords page. Selezziunate tutte e password salvate cuntrollà a casella chì precede l'opzione "Site Web".

In alternativa, pudete selezziunà siti web individuali marchendu a casella chì precede ogni opzione di u situ Web.

Cliccate u buttone Elimina in cima di a pagina, dopu avè sceltu i siti web per quale vulete sguassà a vostra password salvata.

E password salvate per i siti web selezziunati sò avà sguassate.

Edite e password salvate in Microsoft Edge

Se avete recentemente aghjurnatu una password in qualsiasi altru dispositivu / navigatore, pudete edità a password salvata pertinente in Microsoft Edge in un pocu di tempu.

Scroll to localize the Saved passwords section of the Passwords page. Cliccate l'icona ellipsis à l'estrema destra di a fila di u vostru situ web preferitu. Dopu, selezziunate l'opzione "Edit" da u menù di overlay.

Avà vi tuccherà à autentificà sè stessu fornendu e credenziali di u vostru contu d'utilizatore Windows.

Allora pudete edità u "Site Web", "Nome d'utilizatore" è / o "Password" utilizendu i so rispettivi campi in u pane di sovrapposizione. Dopu, cliccate nant'à u buttone Done per cunfirmà è chjude.

A vostra password Microsoft Edge hè avà aghjurnata.

Disattivate u gestore di password integratu in Microsoft Edge

Se ùn vulete micca salvà una password in Microsoft Edge, cumpletamente, pudete disattivà u gestore di password in u navigatore. Eccu cumu.

Truvate a sezione "Offerta per salvà password" in a pagina "Passwords". Dopu, cliccate nantu à u buttone di basculazione in l'angulu superiore dirittu di a sezione, accantu à u tìtulu, per spinghje à "OFF"

È questu hè ! Microsoft Edge ùn vi dumandà più di salvà e password in qualsiasi situ web in quale accede.


A salvezza di e password hè un hack di salvezza di tempu è memoria. chì hè I siti web assai faciuli d'utilizà nurmale . Questu significa chì i siti classificati ùn anu micca bisognu di salvezza di password. Se avete salvatu accidentalmente una password chì ùn deve micca avè, spergu chì sta guida hà fattu bè.

Parienti cuntenuti
Publicate l'articulu nantu à

Aghjunghje un cummentariu