Cumu attivà a freccia di rinfrescante dinamica in Windows 10 o Windows 11

Cumu attivà a freccia di rinfrescante dinamica in Windows 11

Eccu ciò chì duvete fà per cambià a freccia di rinfrescante dinamica (DRR) in Windows 11:

1. Aprite Impostazioni di Windows (tasti Windows + I)
2. Andà à Sistema> Display> Display avanzatu
3. Per sceglie a freccia di rinfrescante , sceglite a tarifa chì vulete

Sapete chì pudete avà stabilisce a freccia di rinfrescante dinamica in l'app Windows 11 Settings? Cambià a vostra freccia di rinfrescante in Windows ùn hè nunda di novu,

Spessu chjamatu "frequenza di rinfrescante", a freccia di rinfrescante dinamica (DRR) cambia u numeru di volte per seconda chì una maghjina nantu à u screnu hè rinfriscata. Dunque, una schermu 60Hz rinfrescà a schermu 60 volte per seconda.

In generale, a freccia di rinfrescamentu di 60Hz hè quella chì a maiò parte di i display usanu è hè bona per u travagliu di l'urdinatore di ogni ghjornu. Pudete sperimentà una certa tensione quandu si usa u mouse, ma altrimenti ùn avete micca prublemi. Tuttavia, abbassendu a freccia di rinfrescante sottu à 60Hz hè induve averete prublemi.

Per i gamers, a freccia di rinfrescante pò fà una grande diferenza in u mondu. Mentre 60Hz funziona bè per i travaglii di l'urdinatore di ogni ghjornu, utilizendu una freccia di rinfrescante più alta di 144Hz o 240Hz pò furnisce una sperienza di ghjocu più liscia.

Sicondu u vostru monitoru, a risoluzione di a visualizazione è a carta grafica, pudete avà aghjustà manualmente a freccia di rinfrescante per una sperienza di PC più chjara è liscia.

Un svantaghju per avè una freccia di rinfrescante elevata, in particulare nantu à a nova Surface Pro 8 è Surface Laptop Studio, hè chì l'alta freccia di rinfrescante hè prubabile di affettà negativamente a vita di a bateria.

Attivate a freccia di rinfrescante dinamica in Windows 11 o

Windows 10

Eccu ciò chì duvete fà per cambià a freccia di rinfrescante dinamica (DRR) in Windows 11:

1. Apertu Impostazioni di Windows (tasti Windows + scorciatoia da tastiera I)
2. Andà à System> Display> Advanced Display
3. Per sceglie a freccia di rinfrescante , sceglite a tarifa chì vulete

Tenite in mente chì sti paràmetri cambianu ligeramente in Windows 10. Un'altra nota impurtante hè chì se u vostru monitoru ùn sustene micca i freti di rinfrescante sopra 60Hz, sti paràmetri ùn saranu micca dispunibili.

A configurazione persunale usa u monitor di ghjocu BenQ EX2780Q 27 inch 1440P 144Hz IPS in un computer desktop. Aghju cambiatu u stand di u monitor perchè era troppu cortu è ùn offre micca abbastanza opzioni di regulazione di l'altezza, ma a freccia di rinfrescamentu di 144Hz di u monitor hè perfetta per i mo bisogni di ghjocu.

Quandu avete cumpletu i passi in questa guida, u vostru schermu deve principià aduprà a nova freccia di rinfrescante chì avete sceltu è applicata. Se u vostru monitoru supporta ritmi di rinfrescamentu più altu, cum'è 240Hz, ma l'opzione ùn hè micca dispunibule, assicuratevi di verificà per vede s'ellu avete l'ultimi driver di gràficu installati.

Puderà ancu esse utile per calà a risuluzione di u screnu, è à volte i schermi sò equipati per supportà ritmi di rinfrescamentu più altu à risoluzioni più bassi. Consultate u manuale tecnicu di u projector per più infurmazione.

 

Parienti cuntenuti
Publicate l'articulu nantu à

Aghjunghje un cummentariu