Cumu attivà i sottotitoli in diretta in Windows 11

Attivate Live Captions per fà più faciule per accede à u vostru dispositivu.

Microsoft hà aghjustatu funzioni d'accessibilità à u so ultimu sistema operatore, Windows 11. Live Captions hè una di queste aghjunte à l'ambiente Windows. E trascrizioni automatiche facenu più faciule per e persone chì sò sordi, sordi, o in un ambiente rumoroso per capisce megliu u cuntenutu audio.

Hè assai faciule per attivà a funzione Live Captions in Windows 11 cù parechje manere di fà. Eccu tuttu ciò chì avete bisognu di sapè nantu à elli, cumpresu cumu per attivà.

Cumu funziona l'Auto Transcript?

A funzione Live Captions hè dispunibule in u sistema operatore Windows 11 Solu cù ver 22H2 o più recente. Attualmente, supportanu solu u cuntenutu audio in inglese (US).

Live Captions ponu automaticamente detectà è trascrive tuttu l'audio in una lingua supportata, anche se solu u discorsu hè rilevatu è trascrittu. Altri signali audio cum'è applausi o musica ùn sò micca rilevati o copiati. Puderà ancu detectà è trascriva testi di canzone, ma a trascrizione ùn hè micca cusì affidabile cum'è per a parolla.

In più, in quantu à a privacy, ùn avete micca da preoccupari. Microsoft processa tuttu l'audio è genera didascalia solu nantu à u vostru dispositivu. Nisuna dati ùn lascia mai u vostru dispositivu, ùn hè micca caricatu in nuvola, è ùn hè micca spartutu cù Microsoft.

Inoltre, i cummentarii in diretta ùn ponu micca solu trascrive u sonu di parlante (o cuffie), ma ancu u sonu da u microfonu. In ogni casu, u sonu da u parlante hà a precedenza annantu à u sonu da u micru. Per esempiu, sè vo site in una riunione, è voi è un altru participante finiscinu à parlà à u stessu tempu, Live Captions registrà a voce di u participante di a riunione, micca voi.

I sottotitoli ponu ritardi o ancu abbandunà cumplettamente quandu eseguite applicazioni intensive di risorse. Pudete bisognu di limità a funziunalità di l'applicazione in questu casu per assicurà chì Live Captions funziona bè. Per esempiu, sè vo site in una riunione è avete u sfondate predeterminatu o altri effetti speciali attivati, disattivateli per fà chì i sottotitoli in diretta funzionanu bè.

Attivà a funzione "Trascrizione autumàtica".

Ci hè parechje manere di attivà i captioni in diretta in Windows 11. Elenchemu tutti i metudi per pudè decide quale hè u più convenientu per voi.

U modu più veloce per attivà i sottotitoli in diretta hè sia per mezu di u popup di Configurazione Rapida sia per una scurciatoia di tastiera.

Andà à l'angulu drittu di a taskbar è cliccate nantu à a casella "Battery, network and volume" per apre i paràmetri rapidi.

Da u pop-up Quick Settings, tocca l'opzione Accessibilità.

In seguitu, attivate u toggle per "Live Captions".

In alternativa, pudete aduprà una scurciatoia di tastiera WindowsCtrlLPer attivà Live Captions se a vostra vitezza hè più veloce.

Pudete ancu attivà da u menu di partenza. Aprite u menu Start è cliccate nantu à l'opzione All Apps.

Dopu cliccate nantu à a casella Accessibilità.

Da l'opzioni chì si sviluppanu, cliccate nantu à l'opzione Live Captions.

Infine, Live Captions pò esse accessu da l'app Settings. Aprite l'app Settings in u vostru urdinatore è cliccate nantu à l'opzione Accessibilità da u menu di navigazione à a manca.

Allora scorri in u pannellu di manca è cliccate nantu à l'opzione "Captions".

Accende u toggle accantu à "Live Captions" per attivà.

Quandu avete attivatu Live Captions per a prima volta, ùn importa micca u metudu chì aduprate, vi tuccherà à stallà lu. Cliccate u buttone Scaricate in a finestra flottante Live Captions per cuntinuà.

Aspettate chì u scaricamentu sia cumpletu è a funzione Auto Transcript serà pronta à aduprà.

Cambia a pusizione di Live Comments

Quandu i Live Captions sò attivati, per difettu appariscenu in una finestra flottante. Pudete arrastà è goccia sta finestra flottante in ogni locu nantu à u screnu. Pudete ancu cambià a manera di vede i cumenti in diretta. Cliccate l'icona Settings à a diritta di a finestra Live Captions.

Andà à "Posizione" da u menù Settings.

Dopu sceglite "Su" o "Down" da u sottumenu Posizione.

Cù u paràmetru superiore o più bassu, u feedback direttu hè fissatu à a pusizione esatta riservata specificamente per u feedback. Ùn impediscenu micca l'applicazioni in questa pusizioni perchè Windows rearranges the screen to start just below (o above) the captions.


A funzione Auto Transcript hè stallata in cima.

Per vultà à a finestra flottante, selezziunate "Float On". u screnuin ogni mumentu da u sottumenu di posizione.

Da i paràmetri, pudete ancu fà altri cambiamenti cum'è cambià u stilu di didascalia, tweaking i paràmetri di profanità, cumpresu u sonu di u microfonu, etc.

A funzione Auto Transcript pò esse assai utile in certe circustanze è rende u dispusitivu più amichevule. È Windows 11 facilita l'attivazione di elli cù uni pochi di clicchi.

 

Parienti cuntenuti
Publicate l'articulu nantu à

Aghjunghje un cummentariu