Cumu attivà o disattivà a cache di scrittura di discu in Windows 10 PC

Sè avete usatu Windows per un tempu, pudete sapè chì u sistema upirativu offre diverse pulitiche per i dispositi di almacenamiento esterni cunnessi à u vostru urdinatore per via di u portu USB. Ogni dispusitivu cunnessu hà a so propria paràmetra di pulitica.

Per automaticamente, i discu duru internu di u vostru sistema utilizanu caching di scrittura di discu per migliurà u rendiment di u sistema. A funzione di cache di scrittura di discu in Windows 10 mette temporaneamente i cumandamenti di scrittura in a memoria di u sistema finu à chì u dispositivu di almacenamiento hè prontu.

A funzione migliurà assai u rendiment postu chì u prugramma ùn deve micca aspittà chì i drive interni per continuà à travaglià. Per automaticamente, a funzione hè attivata per tutti i discu duru internu, ma hè disattivata per i discu duru esterni o dischi removable cum'è a carta SD, Pendrive, etc.

L'utilizatori ponu ancu attivà o disattivà a funzione di cache di scrittura di discu per unità individuali attraversu u gestore di u dispositivu. In questu articulu, andemu à sparte una guida dettagliata nantu à cumu attivà o disattivà a cache di scrittura di discu in Windows 10 computer.

Abilita o disattiveghjanu a cache di scrittura di discu in Windows 10 PC

Impurtante: Abilitazione o disattivazione di cache di scrittura di discu hè assai faciule in Windows 10. Tuttavia, hè solu per l'utilizatori avanzati chì sanu ciò chì facenu. Ogni cunfigurazione sbagliata pò esse risultatu in a perdita di dati. Per esse in u latu sicuru, assicuratevi di creà un puntu di restaurazione di u sistema prima di fà cambiamenti à i paràmetri di a pulitica di u dispositivu.

Passu 1. Prima, cliccate dritta nantu à l'icona "Stu PC" nantu à u desktop è selezziunate "caratteristiche"

Passu 2. In a pagina di Proprietà di u Sistema, cliccate "Manager di i dispositi"

Passu 3. In Device Manager, espansione "Drive"

Passu 4. Avà cliccate right-click nantu à l'unità per quale vulete attivà a cache di scrittura di discu è selezziunate "caratteristiche"

Passu 5. In a pagina di pruprietà, cliccate nantu à a tabulazione "pulitica" .

Passu 6. Sottu Politiche, pudete Abilita o disattiveghjanu a funzione di cache di scrittura di discu .

Passu 7. Se vulete attivà a cache di scrittura di discu in un dispositivu removable, selezziunate "U megliu rendimentu" Allora attivate l'opzione "Scrivi caching".

Què hè! Sò finitu. Una volta attivate a funzione, fate l'abitudine di utilizà Safely Remove Hardware da a taskbar.

Allora, questu articulu hè nantu à cumu per attivà o disattivà a cache di scrittura di discu in Windows 10 PC. Spergu chì questu articulu vi hà aiutatu! Per piacè sparte ancu cù i vostri amichi.