Cumu escludiri certe parolle da l'ortografia in Microsoft Word

Cumu escludiri certe parolle da l'ortografia in Microsoft Word

A lista di l'esclusione di l'ortografia hè una lista di parolle chì pudete furzà Word à marcà cum'è misspelled, ancu quandu sò listati in u dizziunariu principale cum'è scritti currettamente. Vi mustraremu cumu aghjunghje una lista persunalizata di parolle chì vulete sempre marcà cum'è misspelled.

Per esempiu, sè tendenu à scrive "pretende" invece di "usu", o "parent" invece di "patent", una ortografia regulare pensa chì "sue" è "origine" sò scritti currettamente, mentri questu hè raramente destinatu à esse scrittu. O forse seguite linee di stile è aduprendu spellings specifichi di parolle, cum'è "teatru" invece di "teatru". In questi esempi, pudete aghjunghje e parolle "suite", "origine" è "teatru" à a lista d'esclusione per esse esclusi da u dizziunariu principale è marcati cum'è misspelled ùn importa ciò chì.

Marcà e parolle cum'è sbagliate ùn significa micca chì saranu corrette automaticamente. Sè vo vulete veramente aduprà una di queste parolle in ogni casu particulari, pudete sceglie di ignurà a parolla ogni volta chì u cuntrollu di l'ortografia a marca. A lista d'esclusione hè una manera di "caccià" e parolle da u dizziunariu Word principale.

I schedarii di a lista di esclusione sò schedarii di testu standard. Pudete edità cù qualsiasi editore di testu cum'è Notepad, o ancu Word stessu (sempre chì u salvate in formatu solu di testu). Quandu si stallanu Word, almenu un schedariu di lista di esclusione hè statu creatu. Sti schedari sò inizialmente viotu, aspittendu e parolle per esse aghjuntu à elli. I nostri fugliali di lista di esclusione sò situati in u locu seguente in u nostru sistema Windows 10. Sustituisce "Lori" cù u vostru nome d'utilizatore nantu à u vostru sistema.

C:\Users\Lori\AppData\Roaming\Microsoft\UProof

Sicondu a versione di Windows chì stai aduprate, u locu di i schedarii di a lista di esclusione pò varià. Se ùn site micca sicuru d'induve truvà i schedarii di a lista d'esclusioni, pudete cercà i schedari in una finestra di File Explorer (o Windows Explorer). Tutti i schedari cumincianu cù "ExcludeDictionary" è finiscinu cù l'estensione ".lex". Allora, se cercate "ExcludeDictionary *.lex", avete da truvà i schedari (questu hè un asteriscu dopu "ExcludeDictionary").

Una volta truvate u locu di i schedarii di a lista d'esclusioni, pudete vede parechji schedari. Cumu sapete quale aduprà? U nome di u schedariu hè pensatu per aiutà à identificà esattamente questu. A parte principale di u nome di u schedariu include un codice di lingua di duie lettere, cum'è "EN" per l'inglese è "FR" per u francese. Dopu à u codice di a lingua, ci sò quattru cifre alfanumeriche (esadecimali) chjamate "LCID di a lingua". Questu indica u dialettu specificu di a lingua chì u schedariu d'esclusione copre. Ci hè una lista completa Codici LCID per lingue , ma sta lista ùn include micca i codici di lingua. ci hè Lista di codici di lingua , ma ùn hè micca cumpletu cum'è a lista precedente.

Avemu trovu dui schedari nantu à u nostru sistema cum'è mostra in l'imagine sottu. Avemu solu un schedariu in inglese, ma pò esse più di un schedariu cù "EN" in u nome. Sì cusì, indicheremu l'ultimi quattru caratteri in a prima parte di u nome di u schedariu (prima di l'estensione) è currispondenu questi caratteri cù l'articuli "Lingua - Paese / Regione" in a lista. Codici LCID Per a lingua truvate u schedariu chì duvete aduprà. In u nostru esempiu, "EN" hè u codice di lingua è "0409" hè u LCID per l'inglese US, cusì avemu aduprà u schedariu "ExcludeDictionaryEN0409.lex".

Una volta chì avete sceltu u schedariu di a lista di l'esclusioni per esse utilizatu, fate un clic right in u schedariu è selezziunate "Open With" da u menu popup.

Mostra un dialogu chì dumanda cumu vulete apre u schedariu. Cliccate nantu à "Più app".

Scroll down the list and select Notepad. Se vulete sempre aduprà Notepad per edità i fugliali ".lex", cliccate nantu à a casella "Sempre aduprà sta app per apre i schedari .lex" cusì ci hè una marca di spunta in a casella. Dopu cliccate OK.

U schedariu di lista d'esclusioni si apre è hè inizialmente viotu. Scrivite e parolle chì vulete aghjunghje à a lista di esclusione, mettendu una parolla nantu à ogni linea. Assicuratevi di include tutte e forme di a parolla chì vulete chì Word signale cum'è misspelled. Per esempiu, avemu inclusu trè forme per a parolla "teatru" è duie forme per a parola "parenti".

Quandu avete finitu di aghjunghje à a lista, salvate u schedariu.

Se Word hè apertu mentre u schedariu di a lista di l'esclusioni hè cambiatu, i cambiamenti ùn anu micca effettu. Parolle deve esse chjusa è riapertura per Word per vede u cuntenutu di novu aghjuntu di u schedariu di lista di esclusione.

Quandu truvate è marcate qualsiasi parolle in a lista d'esclusioni mentre cuntrolla l'ortografia, pudete micca esse capace di determinà l'ortografia curretta. In ogni casu, se l'opzione chì verifica automaticamente l'ortografia cum'è scrive hè attivata, vi vede e linee rosse squiggly sottu à e parolle chì avete aghjustatu à u schedariu di lista d'esclusioni, chì vi permettenu di avvistà è cambià quelle parole in u vostru documentu.

Un altru modu per persunalizà l'ortografia in Word hè di utilizà dizziunari persunalizati. Quessi sò schedarii di testu chì permettenu di aghjunghje parole di correttore ortograficu chì ùn sò micca in u dizziunariu principale, ma chì ùn vulete micca marcà cum'è misspelled. Pudete ancu limità l'ortografia solu à u dizziunariu principale. Questu hè utile s'ellu avete creatu dizionari persunalizati chì ùn vulete micca usà attualmente, ma ùn vulete micca sguassà ancu.

Parienti cuntenuti
Publicate l'articulu nantu à

Aghjunghje un cummentariu