Facebook vi avvirta prima di sparte vechji nutizie

Facebook vi avvirta prima di sparte vechji nutizie

Facebook introduce una nova funzione in u mondu chì avvisa l'utilizatori s'ellu sò per sparte un articulu di notizia di più di 90 ghjorni.

A funzione, chì hè stata annunziata in u mail, hè stata pensata per dà à e persone più cuntestu nantu à l'articuli prima ch'elli sò spartuti, sperendu chì u cuntenutu nantu à a piattaforma diventerà più pertinenti è affidabile, mentre lassendu l'opzione per l'utilizatori di sparte l'articulu di notizia. dopu avè vistu l'alerta.

A funzione hè stata sviluppata in risposta à e preoccupazioni chì i vechji articuli di nutizie pò esse spartuti cum'è s'ellu eranu nutizie recenti, dice Facebook.

Un articulu di notizia annantu à un attaccu terrorista di pochi anni fà puderia esse spartutu cum'è s'ellu era accadutu pocu tempu, per esempiu, chì puderia capisce u statu attuale di l'avvenimenti.

Facebook vene cum'è parechje rete suciale sperimentanu alerti per incuragisce l'utilizatori à cambià a manera di publicanu.

L'annu passatu, Instagram hà iniziatu à avvistà l'utilizatori prima di pubblicà didascalie potenzialmente offensive in i so posti, mentre Twitter hà annunziatu stu mese chì provava una funzione per incuragisce l'utilizatori à leghje articuli prima di ripubblicà.

A ricerca interna realizata da a reta suciale in l'ultimi mesi hà truvatu chì u timing di l'articulu hè una parte impurtante di u cuntestu chì aiuta à e persone à determinà ciò chì leghje, fiducia è sparte.

L'editori di nutizie anu manifestatu preoccupazioni per sparta vechji nutizie nantu à e plataformi di e social media cum'è nutizie attuali, è alcuni editori di nutizie anu pigliatu passi per affruntà questu nantu à i so siti classificendu in modu prominente e vechji nutizie per impediscenu u so usu ingannevole.

Facebook hà indicatu chì in i prossimi mesi testerà altri usi di schermi d'alerta, è esplora ancu a pussibilità di utilizà una schermu d'alerta simili à i posti chì cuntenenu ligami chì puntanu à u Coronavirus.

Sicondu a piattaforma, sta schermu furnisce infurmazioni nantu à a fonte di i ligami è dirige a ghjente à u Centru d'Infurmazione di u Virus Corona per infurmazioni affidabili di salute.

Hè nutate chì a più grande reta suciale in u mondu ùn hè micca u primu à sperimentà stu approcciu, cum'è u ghjurnale britannicu The Guardian hà cuminciatu l'annu passatu per aghjunghje l'annu di publicazione à i miniature di vechji articuli quandu li sparte nantu à e plataforme di e social media. .

Questa funzione rende difficiule di riciclà una vechja storia cum'è una nova storia, hà scrittu Chris Moran, editore di u Guardian à u mumentu.

Parienti cuntenuti
Publicate l'articulu nantu à

Aghjunghje un cummentariu