6 modi per riparà un laptop chì ùn si accende micca

Eccu ciò chì deve verificà quandu u vostru PC o laptop ùn funziona micca
Riparazione di laptop
S'ellu hè u caricatore currettu, verificate u fusible à u plug. Aduprate un cacciavite per sguassà u fusible è rimpiazzà cù quellu chì hè cunnisciutu per esse bonu. Se tenete un cable d'alimentazione di riserva chì si mette in u vostru alimentazione, questu hè un modu assai più veloce per pruvà chì u fusible ùn hè micca culpèvule.

Verificate u cordone stessu, postu chì l'alimentazione pò avè una vita dura, soprattuttu s'ellu li porta in ogni locu. I punti debbuli sò à l'estremità induve si cunnetta à u brique neru è à u plug chì cunnetta à u laptop. Se pudete vede i fili culurati in a prutezzione esterna negra, pò esse u tempu di cumprà una nova unità di alimentazione (PSU).

Computers

L'alimentazione di PC pò ancu esse un prublema. Hè improbabile chì avarà un spare one chì pudete scambià per verificà, cusì pruvate prima u fusible in u plug. Ci hè ancu un fusible à l'internu di u PSU stessu, ma vi tuccherà à caccià da u vostru urdinatore (chì hè un dolore) è poi caccià a carcassa di metallu per verificà s'ellu hè u prublema.

riparazione di l'urdinatore
Adattatore di putenza

Unu di i prublemi più cumuni di l'alimentazione di u PC hè chì l'urdinatore si chjuderà inaspettatamente invece di fallu di inizià in tuttu.

Se u LED hè accesu - chì mostra chì u putere hè ghjuntu à a fonte di energia - assicuratevi chì u buttone di putenza nantu à u casu di l'urdinatore hè cunnessu currettamente è funziona.

Pudete scurzà i pins appropritati di a scheda madre inseme (verificate quelli in u manuale di a vostra scheda madre) per sguassà u buttone di putenza da l'equazioni. Alcune schede madri anu un buttone di putenza integratu. Allora sguassate u latu da u vostru casu di l'urdinatore è fate un ochju à unu.

2. Verificate u screnu

laptops

Se l'indicatore di putenza di u vostru urdinatore si accende è pudete sente u discu duru o fan (s) humming, ma ùn ci hè micca una maghjina nantu à u screnu, scurisce a stanza è verificate per una maghjina assai debbuli nantu à u screnu.

Hè facilitu per pensà chì u vostru laptop ùn si accende micca quandu, in fattu, a retroilluminazione di u screnu falle.

Riparazione di laptop
schermu laptop

I laptops più vechji chì ùn usanu micca retroilluminazione LED anu riflettori, chì ponu piantà di travaglià.

A rimpiazzà un inverter hè difficiule è hè cruciale chì cumprà a parte di rimpiazzamentu ghjustu. Siccomu l'adattatori ùn sò micca esattamente boni, ùn pudete micca permette di sbaglià. Stu travagliu hè megliu lasciatu à i prufessiunali, ma postu chì u vostru laptop hè probabilmente vechju, hè ora di cumprà un novu.

Se u vostru laptop pare chì funziona bè, ma ùn ci hè micca una stampa Assolutamente Pò esse un platu LCD sbagliatu. A rimpiazzà una pantalla di laptop hè pussibule, ma hè difficiule, è i schermi ponu ancu esse caru.

In ogni casu, prima di saltà à sta cunclusione, aghju smarcatu qualsiasi schermi esterni (cumpresi proiettori è schermi) per assicurà chì ùn anu micca bluccatu u mo laptop da l'avvio in Windows.

A pantalla di login di Windows pò apparisce nantu à una seconda pantalla chì hè disattivata, è pudete suppone chì u vostru laptop - o Windows - hè rottu, ma simpricimenti ùn pò micca vede a pantalla di login.

Pò esse ancu un discu lasciatu in u vostru DVD o Blu-ray drive, cusì verificate ancu.

4. Pruvate un discu di salvezza

Se nimu di e cose sopra, pudete pruvà à boot da un discu di salvezza o Unità USB.

Sì avete unu, un DVD di Windows pò esse usatu, ma altrimenti pudete scaricà una maghjina di discu di salvezza (usendu un altru computer - ovviamente) è o brusgià à un CD o DVD, o estrae à un USB flash drive. Pudete tandu boot da questu è pruvate à risolve u prublema cù Windows.

Se un virus hè causatu u prublema, aduprate un discu di salvezza da u vostru fornitore di antivirus, chì includerà strumenti di scanning chì ponu truvà è sguassà malware.

5. Boot in modu sicuru

Ancu s'è ùn pudete micca boot in Windows, pudete esse capaci di entre in Modu Safe. Press F8 mentre u laptop hè in partenza è uttene un menu chì offre per boot in modu sicuru. Per tè Cumu entre in modu sicuru . Questu ùn funziona micca in Windows 10, perchè duvete esse in Windows prima di pudè accede à u Modu Safe. In questu casu, avete bisognu di boot da un discu di salvezza o unità cum'è descrittu sopra.

Se pudete mette in modu sicuru, pudete esse capace di annullà qualsiasi cambiamenti chì anu causatu u vostru laptop o PC per piantà l'iniziu. Pudete pruvà à disinstallà ogni novu software installatu di pocu tempu, disinstallà un driver recentemente aghjurnatu, o creanu un novu contu d'utilizatore se u contu hè curruttu.

6. Verificate i dispusitivi difettu o incompatibili

Se avete appena installatu una nova memoria o un altru pezzu di hardware, chì puderia esse impeditu u vostru urdinatore di accende. Eliminate (reinstallà a vechja memoria se ne necessariu) è pruvate di novu.

Se a vostra scheda madre hà una lettura LED chì mostra i codici POST, cercate in u manuale o in linea per vede ciò chì significa u codice mostratu.

Hè spessu difficiuli di ottene un computer di novu custruitu per boot. U megliu cunsigliu quì hè di disconnect tuttu, eccettu u minimu minimu necessariu per boot in BIOS. Tuttu ciò chì avete bisognu hè:

  • Scheda madre
  • CPU (cù dissipatore di calore inclusu)
  • Carta Grafica (Se ci hè un output graficu nantu à a scheda madre, sguassate qualsiasi carte grafiche supplementari)
  • 0 stick di memoria (sguassate qualsiasi altra memoria, è lasciate u stick unicu in u slot XNUMX o quellu chì u manuale raccomanda)
  • alimentazione elettrica
  • Foreman

Tutti l'altri hardware ùn sò micca essenziali: Ùn avete bisognu di un discu duru o altri cumpunenti per inizià u vostru urdinatore.

I mutivi cumuni per quessa chì un computer di novu custruitu ùn principia micca sò:

  • I cordi di alimentazione sò cunnessi incorrectamente à a scheda madre. Se u vostru bordu hà una presa ausiliaria 12V vicinu à u CPU, assicuratevi di cunnette u filu currettu da l'alimentazione. In oltre U grande connettore ATX 24-pin.
  • Componenti micca stallati o stallati bè. Eliminate a memoria, a carta grafica è u CPU è reinstallate, cuntrollandu i pins piegati in u CPU è u socket CPU.
  • I fili di u buttone d'alimentazione sò cunnessi à i pins sbagliati nantu à a scheda madre.
  • I cavi di putenza ùn sò micca cunnessi à a carta grafica. Assicuratevi chì i cavi di alimentazione PCI-E sò cunnessi currettamente se avete bisognu di a vostra GPU.
  • U discu duru hè cunnessu à u portu SATA sbagliatu. Assicuratevi chì l'unità primaria hè cunnessa à u portu SATA guidatu da u chipset di a scheda madre, è micca à un controller separatu.

Calchì volta, u mutivu perchè un urdinatore ùn si accende hè perchè un cumpunente hà fiascatu è ùn ci hè micca una correzione faciule. I discu duru sò un prublema cumuni. Sè vo pudete sente un clic regularmente, o un drive chì spins up è ghjucà in permanenza, quessi sò segni chì hè malfunctioning.

A volte, a ghjente hà trovu chì caccià l'unità è mette in u freezer per uni pochi d'ore (in un saccu di congelatore) faci u truccu.

Tuttavia, questu hè di solitu una correzione temporale è duvete avè una seconda unità in manu per una copia di salvezza rapida o copiate qualsiasi fugliale da u drive chì avete bisognu.

Parienti cuntenuti
Publicate l'articulu nantu à

Aghjunghje un cummentariu