Fix u prublema di spaziu C pienu in Windows 10

Cumu risolve u prublema c space full in Windows 10

Ci sò parechji prublemi affrontati da l'utilizatori di Windows in generale. Tuttavia, in questu post, ampararemu à risolve unu di i prublemi più cumuni in Windows, chì hè u riempimentu di a partizione c in Windows, in particulare in a versione di Windows 10, è a manera di sviutata u discu c per sbarazzarsi. di stu prublema assai fastidiosa chì esiste cù parechji utilizatori è porta à l'urdinatore lentu È parechji altri prublemi.

In versioni precedenti di Windows XP, Windows 7, Windows 8 è 8.1 ùn ci hè micca un modu ufficiale da Microsoft per risolve stu prublema. Tuttavia, ci sò parechje manere per l'utilizatori di risolve stu prublema cunvintendu à qualchì software chì hè specializatu in questu.

Quandu a liberazione di Windows 10 hè ghjunta, in particulare u Windows 10 Creators Update, chì hà purtatu assai funzioni novi, trà elli a funzione "Storage Sense" per risolve u prublema di u discu pienu in Windows 10 senza avè da scaricà alcunu di i prugrammi.

Cosa hè Storage Sense?

Questa funzione funziona assai brevemente per monitorà i schedarii di u sistema vechji è inutilizati è poi sguassate secondu un schedariu stabilitu chì specificate cum'è utilizatore di Windows. Per esempiu, s'ellu ci sò qualchi schedari in u Recycle Bin o in u cartulare Downloads nantu à Windows è Temporary Files, seranu sguassati dopu trenta ghjorni automaticamente senza a vostra intervenzione.

Cumu attivà u Storage Sense

U metudu hè assai simplice è ùn hà micca bisognu di parechji clicchi. Solu, tuttu ciò chì duvete fà hè di andà in a pantalla di paràmetri in Windows 10 è fate questi passi:

  • Testa à u screnu "Settings".
  • Cliccate nant'à a rùbbrica "Sistema".
  • Cliccate nantu à "Storage" da u menù laterale
  • Attivate l'opzione Storage Sense è cliccate nant'à Configure Storage Sense o attivate avà
  • Aghjustate i paràmetri per adattà à voi.
  • per più dettagli. Dopu avè inseritu i paràmetri è cliccà nantu à a sezione "Sistema", cliccate nantu à l'opzione "Storage" da u menù laterale, è attivate l'opzione "Storage Sense".


Avà Storage Sense hè attivatu. Tuttavia, vi tocca à persunalizà è aghjustà i paràmetri in u modu sottu nant'à u vostru dispusitivu.
  • Definite quantu tempu per sguassà i fugliali inutilizati in Windows
  • Basta à cliccà nantu à cunfigurà u sensu di almacenamentu o eseguite avà cum'è in a screenshot sottu.

Trè opzioni assai impurtanti appariscenu per voi per cuntrullà u periodu di eliminazione di i fugliali inutilizati in u sistema, sia ogni ghjornu, ogni settimana, ogni mese, o sguassate da l'area di almacenamiento bassa di a partizione C. Solu, selezziunate da quì sottu "Run Storage Sense" cum'è in l'imaghjini sottu,

  • eliminazione di ogni ghjornu
  • sguassate ogni settimana
  • sguassate ogni mese
  • Sguassà i fugliali pruvisorii è scaricate i schedari

Scroll down and put a checkmark in front of the option under "Tempurary files" è selezziunate u periodu di eliminazione ogni 30 ghjorni, ancu spuntà l'opzione per sguassà i fugliali da u cartulare Downloads è stabilisce u periodu di eliminazione ogni 30 ghjorni cum'è mostra in l'imagine sottu. .

 

Eccu, i mo amichi, avemu finitu di spiegà è di risolve u prublema di riempie u spaziu c in Windows 10

Parienti cuntenuti
Publicate l'articulu nantu à