Cumu risolve i prublemi di lag è PING in PUBG Mobile in 2022 2023

Cumu risolve i prublemi di Lag è PING in PUBG Mobile in 2022 2023: Ebbè, PUBG Mobile hà digià furmatu tutta l'industria di i ghjoculi mobili. Per catturà l'onda di hype creata da PUBG Mobile, sò stati introdotti più ghjochi di battaglia reale, cum'è Call of Duty Mobile. Se parlemu di PUBG Mobile, u ghjocu hè sempre cunnisciutu per u so gameplay addictive è grafica d'alta qualità.

PUBG Mobile riceve aghjurnamenti frequenti, è ogni trè mesi, riceve una nova stagione. Sè avete ghjucatu à PUBG Mobile per un tempu, pudete sapè chì i lags è glitches sò assai cumuni in u ghjocu. PUBG Mobile lags quandu ci hè un prublema cù Internet o PING.

Passi per risolve i prublemi di ritardu è PING in PUBG Mobile

Ancu s'ellu hè un grande ghjocu, i prublemi PING è i ritardi ponu arruvinà completamente a vostra sperienza di ghjocu. In questu articulu, andemu à sparte alcuni di i migliori modi per trattà cù lags è altri prublemi cum'è altu PING in PUBG Mobile.

1. Reboot u vostru aparechju Android

Reboot u vostru aparechju Android

Ebbè, s'è avete recentemente sperimentatu lags o freezes in u vostru ghjocu PUBG, hè megliu per riavvia u vostru dispositivu. Un riavviu simplice pò risolve a maiò parte di i prublemi Android, cumpresu u lag di u ghjocu. Riavvià Android ucciderà tutte l'applicazioni chì funzionanu in sfondate, assicurendu cusì un rendimentu megliu.

2. Uninstall l 'app micca usatu

Disinstalla l'app inutilizata

Stallamu assai app da Google Play Store per diversi scopi. Ma raramente li usemu tutti. Quelli app inutilizati chì funzionanu in sfondate ponenu una carica extra nantu à u processatore di u vostru telefunu chì causanu ritardi di ghjocu è congelazione.

Allora, prima di ghjucà à PUBG Mobile, assicuratevi di sguassà l'applicazioni inutili presenti in u vostru telefunu.

3. Spaziu di almacenamentu viotu

Libera u spaziu di almacenamento

U spaziu di almacenamiento ghjoca un rolu impurtante in l'aumentu di a velocità di u ghjocu. Se u vostru telefunu occupa una sorta di spaziu di almacenamento, allora hè assai evidenti chì avete un ritardu di ghjocu. Dunque, assicuratevi di passà per u spaziu di memoria interna è sguassate i fugliali indesiderati cum'è audio, video, app inutilizate, etc. Quandu scanning, riavvia u vostru dispusitivu, è u lag PUBG Mobile sarà fissu.

4. Disable Apps in esecuzione in fondo

A volte ci scurdemu di chjude l'applicazioni chì sò in sfondate, chì aumenta a RAM è u cunsumu di bateria. Queste piccule cose ponu arruvinà a vostra sperienza di ghjocu. Allora, prima di ghjucà à PUBG Mobile in Android, assicuratevi di disattivà l'applicazioni in sfondate.

Per disattivà l'applicazioni in esecuzione in sfondate, andate à Gestione di l'applicazioni > Batteria o usu di energia . Sottu Batteria è usu di l'energia, attivate l'opzione "Disattiva l'attività di fondo".

5. Clean Duplicate Files

A pulizia di i fugliali duplicati cum'è i cuntatti duplicati, i schedarii di dati duplicati cum'è i ducumenti, i schedari PDF, etc. vi aiuterà à accelerà u vostru dispositivu Android. Comu tutti sapemu, u almacenamentu ghjoca un rolu vitale in l'aumentu di a velocità di u ghjocu; Utilizà un pulitore di file duplicati diventa ubligatoriu per pulizziari i schedari duplicati.

Avemu digià spartutu una lista di i migliori pulitori di fugliali duplicati per Android à livellu tecnicu. L'applicazione listata in l'articuli vi aiuterà à pulizziari tutti i fugliali duplicati, cumpresi audios, video, data files, etc.

6. Sguassate a cache di PUBG Mobile

Sì avete un smartphone high-end è avete sempre ritardi elevati è prublemi PING in PUBG Mobile, allora avete bisognu di sguassà u schedariu cache di PUBG Mobile. Sguassà u schedariu di cache di u ghjocu risolverà a maiò parte di i prublemi cù PUBG Mobile.

Sguassà a cache di PUBG Mobile

Per sguassà u schedariu di cache, andate in Settings> Applications> PUBG Mobile. Ci hè bisognu di cliccà nantu à l'opzione "Clear Cache". Una volta stu hè fattu, ripigliate u vostru aparechju Android è principià u ghjocu. Ùn averete più ritardu o prublemi PING.

7. Use Force 4x MSAA

MSAA (Multisample anti-aliasing) hè in Android per i ghjochi di grafica intensiva. Sè vo aduprate un dispositivu mid-end, pudete attivà l'opzione "Instant 4X MSAA" per rinfurzà a vostra prestazione di ghjocu.

Aduprate Force 4x MSAA

Questa opzione face chì a GPU di u vostru telefunu travaglia più dura, chì à u turnu genera più calore. Tuttavia, sta opzione hè oculata sottu i paràmetri di u sviluppatore.

Per attivà l'opzione Force 4x MSAA, andate in Settings è toccu u Build number 4-5 volte. Questu permetterà l'opzioni di sviluppatore. Truvate l'opzione "Force 4x MSAA" è attivate in l'opzioni di sviluppatore. Assicuratevi di disattivà l'opzione dopu avè ghjucatu PUBG Mobile perchè aumenta u cunsumu di bateria.

8. Aduprà u strumentu GFX

Strumentu GFX Hè una di e migliori app dispunibili nantu à Google Play Store per PUBG Mobile. U strumentu hè dettu à apre 60 frames per seconda nant'à Android. Riduce assai u lag di u ghjocu è i prublemi PING in u ghjocu.

Aduprà u strumentu GFX

Permette di presettà l'opzioni grafiche. Per esempiu, sè vo aduprate un dispositivu mid-end, pudete sguassà gràfiche innecessarii per ottene una freccia di quadru più altu. Hà ancu l'opzione di risolve PING è di vede prublemi di ritardu.

GFX Tools hè una app gratuita dispunibule nantu à Google Play Store. Si travaglia nant'à dui dispusitivi arradicata è micca arradicata.

Eccu alcuni di i migliori modi per risolve i prublemi di ritardu è PING in PUBG Mobile. Spergu chì questu articulu vi hà aiutatu! Per piacè sparte ancu cù i vostri amichi. Sì avete qualchì dubbiu annantu à questu, fateci sapè in a casella di cumenti sottu.

Parienti cuntenuti
Publicate l'articulu nantu à

Aghjunghje un cummentariu