Cumu riparà Slow Spotlight Search in iPhone

Spotlight Search in iPhone hè un favuritu di i fan per via di l'accessu rapidu chì furnisce à i nostri app è cuntenutu per iPhone. Imagine a vostra frustrazione se Spotlight Search hà pigliatu 5-10 seconde per furnisce risultati.

Ebbè, pensu chì ùn avete micca fà finta perchè site digià quì. Sè vo site unu di l'innumerevoli persone chì stanu affruntendu stu prublema, soprattuttu da l'aghjurnamentu di iOS 16, allora ùn avete nunda di preoccupari. Semu quì per salvà voi. Sembra esse un bug in iOS 16 chì affetta certi telefoni. Mentre aspettate chì Apple risolve l'errore, pudete aduprà e correzioni sottu per risolve u prublema di ricerca di Spotlight lente.

1. Restart u vostru iPhone

Puru siddu chistu è lu numeru unu suluzione tutti gira à quandu si scontru ogni glitches cù u so iPhone, si pudia avè attraversatu a vostra menti. In vista di a manera di fà meraviglie, saria un crimine per ùn parlà micca.

Pudete ripiglià u vostru iPhone nurmalmente o forzà rilancià lu; Sè site furtunatu, o farà u truccu. Per ripiglià u vostru iPhone, appughjà u buttone vulume su / falà è u buttone laterale à u stessu tempu finu à chì appare u screnu "Slide to power off". Allora, trascinate u slider è aspettate chì u telefunu si spegne completamente. Turn it back on pressendu u buttone laterale finu à vede u logu Apple. È vede s'ellu Spotlight Search hè megliu.

2. Update u vostru iPhone

Siccomu pare cum'è un bug chì causa tuttu u ruckus cù Spotlight Search, hè megliu aghjurnà u vostru iPhone s'ellu ci hè qualchì aghjurnamentu pendente. L'aghjurnamenti di u software cuntenenu spessu correzioni di bug per iterazioni precedenti.

Aprite l'app Settings è andate à General.

Dopu, cliccate nantu à a casella Update Software.

Scaricate è installate qualsiasi aghjurnamenti pendenti.

3. Habilita i paràmetri di Siri è Spotlight per l'applicazioni

Curiosamente, per parechji utilizatori, u mutivu di a ricerca di Spotlight lenta hè u fattu chì anu alcuni paràmetri Siri è Spotlight disattivati ​​per e so app. Dunque, l'attivazione di tutti i paràmetri deve risolve u prublema per voi. Questu pò esse una suluzione contraintuitiva perchè l'attivazione di sta paràmetra aumenterebbe a quantità di dati chì Siri avissi da indicà prima di rinvià i risultati, ma per una ragione strana o errore, funziona.

Aprite l'app Settings in u vostru iPhone è andate à Siri & Search.

Cliccate nantu à u nome di l'applicazione.

In seguitu, attivate l'interruttori entre Mostra l'app in a ricerca è Mostra u cuntenutu in a ricerca sottu a sezione Durante a ricerca. Attivate ancu i toggles per "Mostra nantu à a pantalla di casa", "Suggerimentu di l'app" è "Suggerimenti notificazioni" in a sezione Suggerimenti. Nota chì micca tutte l'applicazioni anu tutte queste opzioni; Basta à attivà l'opzioni dispunibili in l'app.

Avà, questu hè quì chì diventa fastidiosu. Avete da attivà i paràmetri per ogni app chì l'avete disattivata. E postu chì ùn pudete micca ricurdà certe app, pudete avè da verificà i paràmetri di ogni app. Cù u nùmeru d'applicazioni chì avemu nantu à i nostri telefoni in questi ghjorni, ci vole un pocu di tempu.

Ma l'alternativa hè di resettate tutte e paràmetri (chì hè a nostra prossima suluzione) chì certi persone trovanu più difficili. Per quessa, avete a sceglie u menu di dui mali per voi; Hè cum'è esse pigliatu trà Scilla è Caribde, nò ?

4. Resetten tutti i paràmetri

Resetting tutti i paràmetri in l'iPhone hè l'opzione nucleare per a maiò parte di a ghjente, ma risolverà u ritardu in truvà u spotlight, cusì vale a pena.

Un resettore di i paràmetri ùn sguasserà micca i dati nantu à u vostru iPhone, ma torna tutti i paràmetri à i paràmetri predeterminati di fabbrica. Eccu una lista di paràmetri chì vi tuccherà à stallà di novu:

  • Tutti i paràmetri di a rete seranu resettati. Dunque, qualsiasi rete salvata o paràmetri VPN (salvo chì ùn li cunfigurà cù un prufilu) serà eliminatu. Sè vo aduprate keychain iCloud, e rete Wi-Fi salvate è e password seranu sguassate da tutti i vostri dispositi cù u stessu ID Apple è micca solu u vostru iPhone.
  • U dizziunariu di u teclatu serà resettatu. Allora tutte e parolle chì avete aghjustatu à u dizziunariu di u teclatu finu à avà spariranu. E parolle sò aghjuntu à u dizziunariu di u teclatu quandu rifiutate e parolle suggerite da l'iPhone.
  • U vostru layout di u screnu in casa serà resettatu. Se vulete restaurà u stessu disignu dopu, pudete vulete avè screenshots per pudè riferite à elli dopu.
  • Tutti i paràmetri di u locu è a privacy seranu resettati à u default.
  • Avete bisognu di cunfigurà e vostre carte Apple Pay di novu.
  • L'altri paràmetri, cum'è l'ID di Face, u centru di cuntrollu, i paràmetri di iCloud, iMessage, alarme, etc., seranu ancu affettati.

Pudete una copia di salvezza di u vostru iPhone prima di resetting i vostri paràmetri. In casu chì a riparazione ùn viaghja micca, pudete restaurà u telefunu da a copia di salvezza è restaurà tutte e vostre paràmetri.

Avà, per resettate i paràmetri, Andà à "Generale" in l'app Settings.

Allora, scorri falà è tu m'aimais nant'à l 'opzione 'Trasferimentu o Resetten iPhone'.

Cliccate nantu à l'opzione "Reset".

Selezziunate Reset All Settings da u menù è seguite tutte e struzzioni nantu à u screnu.

Spotlight Search duveria travaglià nurmale di novu.

A ricerca lenta in u focu pò esse assai fastidiosa. Spergu chì Apple risolverà u bug in una versione più tardi. Ma s'è vo truvate micca capaci di aspittà, pudete piglià l'affari in e vostre mani.

Parienti cuntenuti
Publicate l'articulu nantu à

Aghjunghje un cummentariu