In Windows 10, u shortcut di u desktop hè u modu più veloce per accede à i fugliali impurtanti, i cartulare di u sistema. Quandu installate un novu software in Windows 10, u sistema operatore crea automaticamente un shortcut di desktop per un accessu più veloce.

Tuttavia, qualchì volta l'icone di u desktop in Windows 10 ponu sparisce per via di fugliali di sistema currutti o altri prublemi. Ricertamenti, parechji utilizatori di Windows 10 anu informatu chì i so icone di u desktop mancanu o mancanu.

Se avete appena cambiatu à Windows 10, ùn truverete micca icone di u desktop finu à l'aghjunghje manualmente. In ogni casu, se i vostri icone di u desktop sò andati da nulla, avete bisognu di implementà alcuni metudi per ritruvà e vostre icone perse.

5 modi per risolve u prublema di l'icona di u desktop in Windows 10/11

Dunque, in questu articulu, avemu da sparte unipochi di i meglii metudi per riparà l'icone di u desktop chì spariscenu in Windows 10. Cuntrollamu.

1. Attivate a visibilità di l'icona di u desktop

Prima di pruvà qualsiasi altru mètudu, prima assicuratevi di verificà se l'icone di u desktop sò visibili o micca. Segui alcuni di i passi simplici dati quì sottu per attivà a visibilità di l'icone di u desktop.

passu Primu. Prima, fate un clic right in un spaziu viotu nantu à u screnu, è selezziunate una opzione "Mostra" .

Passu 2. Da u menu di opzioni, verificate se Mostra l'icone di u desktop cum'è specificatu. Se no, tocca "Mostra l'icone di u desktop" per vede icone di novu.

Què hè! Sò finitu. Avà vi vede tutte l'icone di u desktop.

2. Habilita Icons Desktop da Settings System

Sè avete recentemente cambiatu à Windows 10 è ùn pudete truvà l'icone di u desktop, allora avete bisognu di fà i passi indicati quì sottu. Eccu cumu per attivà l'icone di u desktop da i paràmetri.

passu Primu. Prima, fate un clic right in ogni locu nantu à u desktop è cliccate Opzione "Customize" .

Passu 2. In u pane drittu, cliccate nantu à una opzione. Caratteristiche ".

U terzu passu. In u pane drittu, cliccate Opzioni Impostazioni di l'icona di u desktop .

Passu 4. In i paràmetri di l'icona di u desktop, attivate l'icone chì vulete vede nantu à u desktop.

Què hè! Aghju finitu. Eccu cumu pudete ricuperà l'icone perse in Windows 10.

3. Disable Mode Tablet

Parechji utilizatori anu dettu chì l'attivazione di u modu di tableta hà creatu prublemi cù l'icone di u desktop. Certi anu infurmatu chì ùn sò micca capaci di truvà l'icona di l'esploratore di u schedariu. Per disattivà u modu di tableta in Windows 10, seguitate i passi sottu.

Passu 1. Prima di tuttu, apri Settings in u vostru Windows 10 è apre l'opzione " u sistema ".

Passu 2. In u Sistema, cliccate nantu à l'opzione "Dispositivu". Tablet ".

U terzu passu. À a diritta, cliccate nantu à l'opzione "Cambia i paràmetri supplementari di a tableta" .

Passu 4. In a pagina dopu, disattiveghjanu l'interruttore Modu Tablet .

Què hè! Aghju finitu. Eccu cumu pudete disattivà u modu di tableta in Windows 10.

4. Ricreate l'icona di cache

A volte, a cache di icone obsoleta o corrotta provoca prublemi cù a visualizazione di l'icone di u desktop. Dunque, in questu metudu, avemu da ricustruisce a cache di l'icona. Segui qualchi di i passi semprici datu sottu.

Passu 1. Prima di tuttu, apre u File Explorer in u vostru Windows 10 PC.

U sicondu passu. In File Explorer, cliccate nantu à a tabulazione " una offerta è attivate l'opzione "Oggetti nascosti" .

Passu 3. Dopu quì, andate à C:\Users\U vostru Username\AppData\Local . In u cartulare locale, cercate un "file" IconCache. db ".

Passu 4. Avete bisognu di sguassà stu schedariu da stu cartulare. Inoltre, assicuratevi di sguassate ancu a cestera di riciclà.

Passu 5. Una volta questu hè fattu, riavvia u vostru Windows 10 PC per ricustruisce a cache di l'icona.

Què hè! Aghju finitu. Windows 10 ricustruisce a cache di l'icona durante u reboot, chì probabilmente risolverà u prublema di l'icone mancanti.

5. Repair i schedari sistemu guastatu

Calchì volta, i fugliali di sistema currutti causanu ancu prublemi di icone di desktop. Dunque, se l'icone di u vostru desktop mancanu per via di i schedarii di sistema corrupti, avete bisognu di eseguisce l'utilità System File Checker.

Allora, questi sò i migliori modi per riparà è ricuperà l'icone di u desktop persu in Windows 10. Spergu chì questu articulu vi aiuta! Per piacè sparte ancu cù i vostri amichi. Sì avete qualchì dubbiu in quantu à questu, fateci sapè in a casella di cumenti sottu.