Cumu riparà una webcam chì ùn funziona micca in un MacBook

A maiò parte di i laptops oghje venenu cù una webcam integrata, cusì ùn avete micca bisognu di cumprà un equipamentu supplementu per gode di u vostru urdinatore à u massimu. Tuttavia, una webcam chì ùn funziona micca bè pò sguassate i vostri piani

Diversi prublemi, da i bug più chjuchi à prublemi di driver più cumplessi ponu causà abusu di webcam. In questu articulu, avemu da copre i pussibuli ragiuni daretu à questu, è ancu suluzioni simplici per aiutà a vostra webcam in linea.

Prima di cumincià à risolve i prublemi

Hè bonu per sapè chì u Mac OS ùn hà micca una applicazione integrata chì cunfigurà a vostra webcam. Quasi tutte l'applicazioni chì pudete aduprà in u vostru Mac per accede à a camera anu i so paràmetri. Hè cusì chì attivate a webcam - aghjustate i paràmetri in ogni app individuale. Ùn pudete micca solu accende o spegne in u vostru MacBook.

Quandu apre una app, hè quandu a webcam hè ancu attivata. Ma cumu sapete s'ellu hè accadutu? Segui questi passi per sapè:

  1. Andà à Finder.
  2. Selezziunate u cartulare Applicazioni è sceglite l'applicazione chì vulete utilizà a camera.
  3. U LED accantu à a camera integrata deve accende per indicà chì a camera hè avà attiva.

Eccu ciò chì deve fà se a vostra camera ùn funziona micca.

Assicuratevi chì ùn ci sò micca cunflitti (o virus)

Quandu duie o più applicazioni pruvate d'utilizà a webcam à u stessu tempu, pò causà un cunflittu.

Sè vo circate di fà una videochjama FaceTime è a vostra camera ùn funziona micca, assicuratevi di ùn avè micca appricazzioni chì utilizanu a camera in sfondate. Skype, per esempiu.

Per quelli chì ùn sò micca sicuri di cumu monitorà e so app attive, eccu cumu per verificà:

  1. Andà à Applicazioni.
  2. Truvate l'app Monitor di l'attività è tocca per apre.
  3. Cliccate nantu à l'app chì pensate chì usa a webcam è esce u prucessu.

Se ùn sapete micca quale app pò esse causatu u prublema, a megliu opzione hè di chjude tutti. Solu assicuratevi di salvà ciò chì site attualmente travagliendu prima di fà.

Ùn saria micca male per eseguisce una scansione di u sistema. Pò esse un virus chì interrompe i paràmetri di a camera è ferma a visualizazione di u video. Ancu s'è avete un software antivirus eccellente per prutege u vostru urdinatore, qualcosa puderia ancu sbulicà per i cracks.

SMC pò esse a risposta

A Console di Gestione di u Sistema Mac pò risolve u prublema di webcam perchè cuntrolla e funzioni di parechje dispositi. Basta à resettallu, nunda troppu complicatu. Fate i seguenti:

  1. Spegne u vostru MacBook è assicuratevi chì l'adattatore hè cunnessu à una presa di corrente.
  2. Pulsà i tasti Shift + Ctrl + Opzioni à u stessu tempu, è accende l'urdinatore.
  3. Dopu chì u vostru Mac principia, appughjà Shift + Ctrl + Opzioni à u stessu tempu.
  4. Assicuratevi di mantene a chjave per 30 seconde, poi liberala è aspittà chì u vostru laptop iniziu cum'è normale.
  5. Verificate a vostra webcam per vede s'ellu funziona avà.

Resetting u vostru iMac, Mac Pro, o Mac Mini pò esse un pocu sfarente. Segui questi passi:

  1. Spegne u vostru laptop, poi disconnect lu da a fonte di energia.
  2. Press u buttone di putenza. Mantene per trenta seconde.
  3. Lasciate u buttone è cunnette torna u cable di putenza.
  4. Aspettate chì u laptop principia è verificate se a camera funziona.

Verificate l'aghjurnamenti o reinstalla l'applicazioni

Sè vo circate di fà una videochjama Skype o FaceTime è a vostra webcam ùn hè micca travagliatu, ùn importa ciò chì fate, u prublema probabilmente ùn hè micca cù a camera. Pò esse l'app chì site aduprate.

Prima di sguassà l'applicazioni, assicuratevi chì eseguite l'ultime versioni, è chì ùn ci sò micca aghjurnamenti pendenti. Dopu quì, pruvate à sguassà l'applicazioni è stallà di novu, poi verificate se a camera funziona.

Inoltre, sapete chì ci sò esigenze di rete quandu si tratta di webcams? Micca solu vi sperienze una qualità di l'imaghjini faciale poveru se u vostru signale Wi-Fi ùn hè micca abbastanza bonu, ma pudete micca esse capace di stabilisce una cunnessione in tuttu. Assicuratevi di avè una velocità di Internet di almenu 1 Mbps se vulete fà una chjama HD FaceTime, o 128 Kbps se vulete fà una chjama normale.

Un aghjurnamentu di u sistema pò esse u culpitu

Cum'è cù altri sistemi operativi, un aghjurnamentu di u sistema pò causà una interruzzione trà l'app è a vostra webcam.

E se a vostra webcam hà travagliatu bè finu à avà, è di colpu si ricusa di cooperà? Hè pussibule chì l'ultima aghjurnazione di u sistema hà causatu l'errore, soprattuttu se e vostre aghjurnamenti accadenu automaticamente. Pruvate di rinvià u sistema operatore à u so statu precedente è verificate se a camera funziona.

Ultima risorsa - riavvia u vostru laptop

Calchì volta a suluzione più sèmplice torna à esse u currettu. Se nimu di e soluzioni descritte prima funziona, spegne u vostru laptop è accende torna. Andate à u vostru software di webcam è verificate se u video hè ghjucatu avà.

Se nunda ùn funziona...

Pruvate cuntattate u supportu Apple. Puderanu avè un'altra suluzione chì pudete pruvà se nimu di i nostri suggerimenti hà aiutatu à fà chì a vostra webcam funziona di novu. Tuttavia, tenite in mente chì u vostru laptop è a vostra webcam sò suscettibili di danni solu se l'avete per un bellu pezzu.

Cumu risolve i vostri prublemi di webcam? Fateci sapè in a sezione di cumenti sottu!

Parienti cuntenuti
Publicate l'articulu nantu à

Aghjunghje un cummentariu