Cumu ammuccià a barra di ricerca in Windows 10

Cumu ammuccià a barra di ricerca in Windows 10

Per ammuccià a barra di ricerca in Windows 10:

  1. Cliccate dritta nant'à u taskbar.
  2. Cliccate Cerca> Hidden.

Windows 10 integra Windows Search direttamente in a taskbar. Per automaticamente, a barra di ricerca hè sempre visibile accantu à u menu Start. Mentre chì questu pò esse utile, usa assai spaziu di taskbar. Oghje, ci hè ancu un buttone separatu per l'assistente virtuale di Cortana, chì crea ancu più disordine.

Pudete sguassà a barra di ricerca è u buttone Cortana per una barra di attività organizata. Cliccate cù u dirittu nantu à a barra di attività è cliccate nant'à u menu di ricerca. Sceglite l'opzione "Hidden" per sguassà a barra di ricerca. Cliccate u dirittu annantu à a barra di u travagliu di novu è cliccate nantu à l'elementu di menu "Mostra u buttone Cortana" per ammuccià Cortana.

In alternativa, aduprate l'opzione Ricerca > Mostra l'icona di ricerca per mantene a ricerca visibile, ma colapsà u campu di ingressu di testu. Stu modu hè praticu nantu à i dispositi tocchi chì ùn pudete micca sempre aduprà u teclatu per invucà l'interfaccia di ricerca.

Ancu cù a barra di ricerca disattivata, a ricerca di Windows serà sempre dispunibule pressu Win + S o pressu Start è digitando. Ùn perde micca alcuna funziunalità ammucciendu a barra di u travagliu, solu liberendu spaziu per più icone di e vostre app installate.

Parienti cuntenuti
Publicate l'articulu nantu à

Aghjunghje un cummentariu