L'HoloLens 2 prestu cuntene un chip di intelligenza artificiale da Microsoft

L'HoloLens 2 prestu cuntene un chip di intelligenza artificiale da Microsoft

 

Microsoft hà annunziatu oghje chì a prossima generazione di i so cuffie HoloLens di realtà mista presentarà un chip di intelligenza artificiale cuncepitu da Microsoft. Chì serà utilizatu per analizà e dati visuali direttamente nantu à u dispusitivu, chì risparmia u tempu perchè i dati ùn sò micca caricati in u nuvulu, chì darà à l'utilizatori un rendimentu più veloce nantu à l'HoloLens 2 mentre mantene a portabilità di u dispositivu quantu pussibule.

L'annunziu hà seguitu a tendenza di e più grande cumpagnie tecnologiche avà per risponde à i bisogni computazionali attuali di l'intelligenza artificiale, cum'è i telefoni attuali ùn sò micca custruiti per trattà cù questi tipi di prugrammi è quandu dumandate à i telefoni esistenti per fà cusì, u risultatu hè un dispositivu lento o scarica di bateria.

Eseguisce l'intelligenza artificiale direttamente nantu à i telefoni è i vetri di realtà aumentata hà assai vantaghji, cuntribuisci à accelerà a prestazione di un dispositivu, ùn ci hè bisognu di mandà dati à i servitori esterni, in più, rende u dispusitivu più amichevule perchè ùn hè micca. esige una cunnessione permanente à l'Internet, è ancu più sicura per via di a mancanza di trasmissione di dati da u dispusitivu à qualsiasi altru locu.

Ci hè dui modi principali per facilità a prisenza di l'intelligenza artificiale nantu à i dispositi, u primu custruendu reti neurali privati ​​​​ligeri chì ùn necessitanu micca una grande putenza di trasfurmazioni, è u sicondu facendu processori di intelligenza artificiale, architetture persunalizate è software, chì hè ciò chì cumpagnie tali. cum'è ARM è Qualcomm facenu, è hè ancu rumore chì Apple hà custruitu u so propiu processatore di intelligenza artificiale per l'iPhone chjamatu Apple Neural Engine, chì hè ciò chì Microsoft face avà per l'HoloLens.

Questa corsa per custruisce processori AI per i telefoni travaglia cù u travagliu per fà chips AI specializati per i servitori; Cumpagnia cum'è Intel, Nvidia, Google è Microsoft sò travagliendu in i so prughjetti in questa zona.

Doug Burger, un ingegnere di ricerca di Microsoft, spiegò chì a cumpagnia face a sfida di creà prucessori di intelligenza artificiale per i servitori seriamente, è aghjunse chì a so ambizione hè di avè u primu serviziu di nuvola per l'intelligenza artificiale, è aghjunghje capacità di intelligenza artificiale à l'HoloLens pò. aiutanu à ottene stu scopu, È questu hè cuncentrazione nantu à a cumpetenza di a cumpagnia in l'architetture di chip necessarie per trattà cù e rete neurali.

Per a seconda generazione di HoloLens, un processore di intelligenza artificiale serà custruitu in l'HPU, chì prucessarà e dati da tutti i sensori nantu à u dispusitivu, cumprese l'unità di seguimentu di a testa è e camere infrared; Un prucessore AI serà utilizatu per analizà queste dati utilizendu rete neurali prufonda, chì sò unu di i principali strumenti di una urganizazione AI.

Ùn ci hè ancu una data di liberazione ufficiale per HoloLens 2, ma ci sò rumuri di una liberazione 2019.

Truvate a fonte di a nutizia quì 

 

Parienti cuntenuti
Publicate l'articulu nantu à

Aghjunghje un cummentariu