Cumu funziona una eSIM in iPhone 14

Siccomu e carte SIM sò diventate più chjuche è più chjucu, a tappa dopu, vale à dì l'abbandunà completamente, era inevitabbile.

Apple hà lanciatu a serie iPhone 14 à l'avvenimentu Far Out dui ghjorni fà. E mentri i telefoni anu parechje funziunalità novi, una cosa chì ùn hè micca una funzione in tuttu hà attiratu più l'attenzione di e persone è l'hà lasciatu cù dumande.

L'iPhone 14, 14 Plus, 14 Pro è 14 Pro Max si alluntananu da e carte SIM fisiche, almenu in i Stati Uniti - a cumpagnia hà annunziatu in l'avvenimentu. Chì significà questu? Questu significa chì qualsiasi iPhones in questa serie acquistatu in i Stati Uniti ùn anu micca un vassou fisicu di a carta SIM. Tuttavia, seranu sempre cù u slot per a carta nano-SIM in u restu di u mondu.

Cumu funzionerà eSIM duali nantu à iPhone 14?

In i Stati Uniti, a serie iPhone 14 averà solu carte eSIM. Sè avete bisognu di un rinfrescante, una eSIM hè una SIM elettronica invece di una fisica fisica chì avete da inserisce in u vostru telefunu. Hè una SIM programabile chì si monta direttamente à u SOC è elimina u fastidiu di ottene una SIM fisica da una tenda.

L'iPhone anu supportatu eSIM per parechji anni da quandu sò stati prima introdutti in l'iPhone XS, XS Max è XR. Ma prima di quessa, pudete avè una SIM fisica in u vostru iPhone è un numeru di travagliu cù una eSIM. Avà, iPhone 14 supporta i dui numeri via eSIM solu.

Ma duvemu enfatizà una volta di più chì solu a linea di iPhone 14 spedita in i Stati Uniti rinuncia à e carte SIM fisiche. E cose fermanu u listessu in ogni locu in u mondu; I telefuni avarà una bandeja SIM fisica. Ma se vulete, pudete aduprà dui eSIM ancu in questi telefoni. Tutti i telefoni da iPhone 13 in avanti supportanu duie carte eSIM attive.

Pudete almacenà finu à 6 eSIM in iPhone 14 è 8 eSIM nantu à l'iPhone 14 Pro. Ma in ogni mumentu, solu duie carte SIM, vale à dì, numeri di telefunu, ponu esse attivati.

Prima, era eSIM Wi-Fi hè necessariu per l'autentificazione. Ma nantu à i novi iPhones chì ùn sustene micca una SIM fisica, pudete attivà l'eSIM senza bisognu di Wi-Fi.

Attivà l'eSIM

Quandu cumprate iPhone 14 in i Stati Uniti, u vostru iPhone serà attivatu cù una eSIM. Tutti i principali trasportatori americani - AT&T, Verizon è T-Mobile - supportanu eSIMs, cusì ùn deve esse micca un prublema. Ma s'ellu ùn site micca in un trasportatore maiò chì supporta eSIM, questu puderia micca esse u tempu di aghjurnà à a variante iPhone 14.

Cù iOS 16, pudete ancu trasferisce una eSIM à un novu iPhone via Bluetooth. Saria sensu da tandu, chì ogni volta chì avete bisognu di trasfiriri una eSIM da un telefunu à l'altru, duvete cuntattà u vostru traspurtadore. Quantu faciule era u restu di u prucessu era interamente à u traspurtadore. Mentre chì certi facianu facili cù i codici QR o e so app mobile, altri ti facenu andà in a so tenda per cambià.

Trasferimentu via Bluetooth rende u prucessu assai più faciule, ma deve esse nutatu chì questu pò esse ottenutu solu se u traspurtadore sustene sta funzione.

Pudete attivà l'eSIM cù l'attivazione di eSIM Carrier, eSIM Quick Transfer (via Bluetooth), o un altru mètudu di attivazione.

L'abbandunamentu di u slot fisicu di a carta SIM hà i so vantaghji è cuntrariu. Mentre a creazione di una eSIM hè relativamente faciule, pò esse difficiule è cunfusu per certi demografichi più vechji.

Attualmente hè ancu suscitatu a quistione di quantu hè faciule per e persone per uttene un eSIM prepaid per visità l'Europa, l'Asia o altre parti di u mondu per evità i carichi di roaming. Ma hè prubabile chì più è più trasportatori in più paesi cumincianu à offre eSIM dopu stu cambiamentu in iPhones. Ci hè un altru spaziu induve sguassate di u SIM fisicu pò esse un prublema quandu vi spustà da iPhone à Android.

Ma hè un accostu più sustinibili per u futuru, postu chì riduce u perdu di carte SIM fisiche.

Parienti cuntenuti
Publicate l'articulu nantu à

Aghjunghje un cummentariu