Cumu aghjunghje a carica wireless à qualsiasi telefunu

Cumu aghjunghje a carica wireless à qualsiasi telefunu

U terminu "ricarica wireless" hè un termu chì hè sbulicatu assai da i pruduttori è publicazioni, ma a carica wireless pò significà cose diverse per diverse persone.

Quandu parechje persone si riferiscenu à a carica wireless, in realtà si riferiscenu à a carica induttiva - simile à a tecnulugia chì Apple Watch usa. Qi hè un standard sviluppatu da u Wireless Power Consortium per a trasmissione di l'energia elettrica induttiva à distanze finu à 4 cm, ancu se cumpagnie cum'è Xiaomi sò attivamente travagliendu in capacità di ricarica wireless di vasta portata.

Certi pirsuni hannu l'idea sbagliata chì u vostru telefunu ùn hè micca cunnessu, ma sempre carcherà. Mentre chì questu hè veru Tecnicamente , u pad di carica deve esse cunnessu à una fonte di energia, sia una presa di muru, computer o banca di energia per ùn esse viotu. cumpletamente di filu.

Avà chì sapete ciò chì a carica Qi hè veramente, cumu si usa cù u vostru smartphone? 

Cumu carricà u telefunu in wireless

Se u vostru telefunu hè cumpatibile cù a carica Qi, tuttu ciò chì avete da fà hè cumprà un pad di carica Qi. U prezzu pò varià da menu di £ 10 / $ 10 à parechje volte quella quantità, è di solitu dipende di a marca.

Sò tutti quasi listessi, cù solu prezzu, rapidità è disignu per separà. Qualchidunu pò ancu agisce cum'è stand, mentre chì altri vantanu una carica wireless rapida - utile solu se u vostru telefunu sustene ancu a funzione. È iPhone 12 Gruppu, per esempiu, accumpagna 7.5W Qi wireless charging mentri alternative Android cum'è Pro OnePlus 9 Supportu per a carica di 50W incredibilmente veloce. 

Una volta chì avete e vostre mani nantu à un pad di ricarica compatible Qi, inserisci è mette u vostru telefunu in cima. Sè vo avete un telefonu Qi-attivatu, si cuminciarà a carica. Hè faciule.  

Cumu aghjunghje a carica wireless à un telefunu senza supportu

Hè tuttu bè è bonu per utilizà un pad di ricarica Qi si avete un smartphone Qi-attivatu, ma chì ne di quelli di noi chì ùn anu micca? Ancu in 2021, a carica wireless ùn hè micca un standard in l'industria di i telefoni intelligenti. A bona nutizia hè chì ci sò alternative - ùn pò micca vede u megliu, ma duvere U travagliu.

Per i iPhone più vechji cù un portu Lightning, per esempiu, ci hè un modu viable (è assai prezzu à £ 10.99 / $ 12.99) per attivà a carica Qi. L'accessori ùn pò micca esse u megliu, ma u ricevitore di carica Nillkin Qi deve attivà a carica wireless in l'iPhone.

Ùn vi preoccupate micca l'utilizatori di Android - o qualcunu altru chì usa un micro USB o un portu di carica USB-C aghjurnatu - ùn site micca lasciatu fora. quallà Alternativa simile Per Micro-USB è USB-C per £ 10.99 / $ 12.99 cum'è a variante Lightning.

Bastamente hè un ricevitore di ricarica Qi ultra-sottile chì si attacca à a parte posteriore di u vostru telefunu utilizendu u connettore appropritatu cunnessu via un cable nastro sottile. L'idea hè chì utilizendu un casu sottile, u receptore di carica Qi hè situatu trà u casu è u vostru telefunu cù u cable attaccatu permanentemente.

A carica wireless pò esse limitata à velocità più lente, ma se vulete veramente aghjunghje a carica wireless à u vostru smartphone, questu hè u modu più faciule per fà. 

Parienti cuntenuti
Publicate l'articulu nantu à

Aghjunghje un cummentariu