Cumu bluccà u seguimentu in iPhone

iOS rende incredibbilmente faciule di prutezzione di u seguimentu cross-app.

U mumentu di u svegliu spirituale in quantu à a privacy digitale hè finalmente ghjuntu. A ghjente diventa sempre più cuscente di u flagrante disregard chì parechje cumpagnie è app mostranu per i so dati.

Fortunatamente, l'utilizatori di Apple anu avà alcune misure in piazza per pruteggiri da stu abusu. Partendu cù iOS 14.5, Apple hà introduttu modi per impediscenu u seguimentu cross-app in iPhone. iOS 15 migliora queste caratteristiche di privacy includendu pulitiche di privacy più strette è trasparenti chì l'applicazioni App Store devenu aderisce.

Induve prima avete avutu a scavà in profonda per truvà l'opzione per bluccà l'applicazioni da seguitu, avà hè diventatu u statu normale di e cose. L'applicazioni devenu dumandà u vostru permessu esplicitu per seguità voi in altre app è siti web.

Chì significarà u seguimentu?

Prima di passà, hè impurtante per affruntà a quistione più ovvia. Chì significa ancu u seguimentu? Cosa impedisce esattamente a funzione di privacy? Impedisce l'applicazioni di seguità a vostra attività fora di l'app.

Sapete cumu cercate qualcosa in Amazon è cuminciate à vede annunzii per i stessi prudutti in Instagram o Facebook? Iè, esattamente questu. Questu succede perchè l'app traccia a vostra attività in altre app è siti web chì visitate. Dopu utilizanu l'infurmazioni ottenute per publicità mirata o per sparte cù i brokers di dati. Perchè hè questu male?

L'app generalmente hà accessu à assai infurmazioni nantu à voi, cum'è u vostru ID d'utilizatore o di u dispositivu, l'ID di publicità attuale di u vostru dispositivu, u vostru nome, indirizzu email, etc. Quandu permette u seguimentu per una app, l'app pò cunghjuntà l'infurmazioni cù l'infurmazioni raccolte da terze parti o app, servizii è siti web di terzu. Questu hè allora utilizatu per indirizzà l'annunzii per voi.

Se un sviluppatore di app sparte l'infurmazioni cù i broker di dati, pò ancu ligà l'infurmazioni nantu à voi o u vostru dispositivu à l'infurmazioni dispunibuli publicamente nantu à voi. Bluccà una app da u seguimentu impedisce à accede à u vostru identificatore di publicità. Hè à u sviluppatore per assicurà ch'elli rispettanu a vostra scelta per ùn seguità micca.

Alcune eccezzioni à u seguimentu

Hè impurtante di nutà chì certi casi di cullizzioni di dati ùn sò micca sottumessi à u seguimentu. Per esempiu, se u sviluppatore di l'app combina è usa a vostra infurmazione per publicità mirata nantu à u vostru dispositivu stessu. U significatu, se l'infurmazioni chì vi identificanu ùn lascianu mai u vostru dispositivu, ùn sarete micca sottumessu à u seguimentu.

Inoltre, se un sviluppatore di app sparte a vostra infurmazione cù un broker di dati per a deteczione o a prevenzione di fraud, ùn hè micca cunsideratu seguimentu. Inoltre, se u mediu di dati cù quale u sviluppatore sparte l'infurmazioni hè una agenzia di rapportu di u cunsumu è u scopu di sparte l'infurmazioni hè di fà un rapportu nantu à a vostra attività di creditu per determinà u vostru puntu di creditu o l'eligibilità per u creditu, ùn hè micca sottumessu à u seguimentu.

Cumu impedisce u seguimentu?

U bluccatu di seguimentu in iOS 15 hè particularmente faciule. Prima di decide s'ellu vulete chì l'app vi permette di seguità, pudete ancu vede ciò chì i dati utilizanu per seguità. Comu parte di l'approcciu d'Apple per una trasparenza più grande, pudete truvà e dati chì una app usa per seguità voi in a pagina di lista di l'App Store di l'app.

Avà, quandu installate una nova app in iOS 15, ùn avete micca bisognu di fà assai per impediscenu di seguità. L'app duverà dumandà u vostru permessu per permette di seguità di voi. Una dumanda di permessu appariscerà nantu à u vostru schermu cù duie opzioni: "Request Do Not Track App" è "Permette". Tap nant'à u pricidenti à piantà lu da seguità voi tandu è quì.

Ma ancu s'è avete permessu prima à una app per seguità a vostra attività, pudete cambià a vostra mente dopu. Hè sempre faciule per bluccà dopu. Aprite l'app Settings in u vostru iPhone. Dopu, scorri giù è toccu l'opzione Privacy.

Cliccate nant'à "Tracking" da i paràmetri di privacy.

L'applicazioni chì anu dumandatu u permessu di seguità a vostra attività appariranu cù un ID. E persone chì anu permessu anu un buttone di toggle verde vicinu à elli.

Per ricusà l'autorizazione di una app, tocca l'interruttore di basculà accantu à questu in modu chì sia disattivatu. Questu permette di gestisce e vostre preferenze nantu à una basa per app.

Bloccà permanentemente u seguimentu

Pudete ancu disattivà permanentemente tutte l'applicazioni da ancu dumandà u vostru permessu per seguità. À a cima di u screnu per u seguimentu, ci hè una opzione per "Permette à l'applicazioni di dumandà à seguità". Disattivate u toggle è tutte e dumande di seguimentu da l'applicazioni saranu automaticamente denegate. Ùn avete mancu à trattà cù l'invitu di permessu.

iOS notifica automaticamente ogni nova app chì avete dumandatu di ùn seguità micca. È per l'applicazioni chì prima avianu permessu di seguità, riceverete un promptatu chì vi dumanda se vulete permette o bluccà ancu.

U seguimentu di l'App hè stata in prima linea di e funzioni di privacy in iOS 15. Apple hà sempre strived per prutege a privacy di i so utilizatori. iOS 15 hà ancu assai altre funziunalità, cum'è App Privacy Reports in Safari, iCloud +, Hide My Email, è più.

Parienti cuntenuti
Publicate l'articulu nantu à

Aghjunghje un cummentariu