Cumu bluccà i siti web in u navigatore web Safari

Sè vo site un grande fan di i dispositi Apple, pudete esse familiarizatu cù u navigatore web Safari. Safari hè un navigatore web graficu sviluppatu da Apple, chì hè integratu cù i dispositi iOS è macOS. Ancu s'è u navigatore Apple Safari hè luntanu da perfettu, hè sempre cunsideratu unu di i principali navigatori web.

A cuntrariu di i navigatori web basati in Chromium cum'è Google Chrome, Microsoft Edge, etc., Safari cunsuma menu RAM è risorse di energia. U navigatore web Safari offre alcune opzioni di persunalizazione putenti è una forte prutezzione di privacy. Una di e migliori funzioni di privacy di u navigatore web Safari hè a capacità di bluccà siti web.

Fighjate, ci puderia esse parechje ragioni per quessa chì vulete bluccà un situ particulari, forsi ùn vulete micca chì altri membri di a vostra famiglia accede à quelli siti, o vulete bluccà un situ web particulari chì tomba u vostru tempu più preziosu. Allora, qualunque sia u mutivu, pudete bluccà permanentemente siti web in u navigatore Safari in u vostru Mac è iPhone.

Passi per bluccà un situ web in u navigatore web Safari

In questu articulu, avemu da sparte una guida dettagliata nantu à cumu bluccà siti web in u navigatore web Safari per macOS è iOS. Allora, andemu à verificà.

Bloccà i siti web in Safari nantu à Mac

Ebbè, per bluccà siti web in u navigatore Safari in Mac, avemu bisognu di utilizà a funzione Parental Controls. A funzione Control Parental hè in u pannellu di Preferenze di u Sistema di u vostru MAC. Allora quì hè cumu aduprà per bluccà siti in Safari.

Bloccà i siti web in Safari in Mac

  • Prima di tuttu, cliccate nant'à u logu Apple e poi cliccate "Preferenze di u Sistema". "
  • In a pagina di Preferenze di u Sistema, cliccate nantu à una opzione Screen Time .
  • A finestra dopu, cliccate Opzioni "Cuntinutu è privacy" . Se e restrizioni di cuntenutu è di privacy sò disattivate, Cliccate nantu à ellu per ghjucà .
  • In a pagina dopu, cliccate 'Limite Adulti situ.' Questu bluccarà automaticamente i siti web per adulti.
  • Se vulete bluccà un situ web specificu manualmente, cliccate nantu à u buttone "Customize" , è sottu a sezione Restricted, tocca l'icona (+) .
  • scrive Avà l'URL di u situ web chì vulete bluccà. Dopu à quessa, cliccate nant'à u buttone "OK" .

Què hè! Sò finitu. Questu hè cumu pudete bluccà certi siti web in Safari in MAC.

Bloccà i siti web in Safari in iPhone

U prucessu per bluccà siti web in Safari in iPhone hè u listessu. Tuttavia, i paràmetri ponu differisce ligeramente. So, seguitate qualchi di i passi semprici datu sottu à bluccà siti web in Safari nant'à iPhone.

Bloccà i siti web in Safari in iPhone

  • Prima di tuttu, cliccate Apply "Configurazione" nant'à u vostru iPhone.
  • Nantu à a pagina Settings, tocca "Tempu di Schernu" .
  • Dopu, cliccate nantu à Opzione "Restrizioni di cuntenutu è di privacy" .
  • Nantu à a pagina dopu, utilizate u buttone di basculazione per attivà " Restrizioni di cuntenutu è di privacy " nant'à u vostru iPhone.
  • In seguitu, navigate à Restrizioni di cuntenutu> Cuntinutu Web> Limite i siti per adulti .
  • Se vulete bluccà un situ web particulari, selezziunate "Solu i siti web permessi" in u passu precedente.
  • in a sezione Disallow , Cliccate Aghjunghjite un situ web È aghjunghje l'URL di u situ.

Què hè! Sò finitu. Questu hè cumu pudete bluccà certi siti web in u navigatore Safari in iOS.

Questu articulu hè di bluccà siti web in u navigatore Safari in MAC è iOS. Spergu chì questu articulu vi hà aiutatu! Per piacè sparte ancu cù i vostri amichi. Sì avete qualchì dubbiu annantu à questu, fateci sapè in a casella di cumenti sottu.

Parienti cuntenuti
Publicate l'articulu nantu à

Aghjunghje un cummentariu