Cumu cambià a pagina iniziale predeterminata di un gestore di attività in Windows 11

Cumu cambià a pagina iniziale predeterminata di u Task Manager in Windows 11 Questu hè l'articulu d'oghje chì ci focalizemu nantu à i passi per cambià a pagina iniziale in u Windows 11 Task Manager.

Windows 10 è Windows 11 venenu tramindui cù una utilità di gestione di attività chjamata Task Manager. Task Manager in Windows hè utile perchè pò tumbà e attività, mette l'applicazioni in hibernazione, è più.

Ancu s'ellu ùn vulete micca finisce i travaglii, pudete aduprà u gestore di attività per monitorizà RAM, CPU, discu è usu di a rete. U mutivu chì parlemu di Task Manager hè chì Microsoft hà rinnuvatu l'aspettu di l'app classica Task Manager in Windows 11.

Windows 11 include una nova app Task Manager chì pare completamente diversa da l'app in versioni più vechje di Windows. U gestore di attività hà anguli arrotondati, un novu layout di layout, è più. Inoltre, Microsoft hà introduttu alcune novi opzioni di persunalizazione cù u task manager.

Quandu lanciate u Task Manager, vi vede a pagina di Processi per automaticamente. A pagina Operazioni mostra tutte l'applicazioni in sfondate è quante risorse cunsumanu. In Windows 11, pudete cambià a pagina iniziale di u Task Manager per vede qualsiasi altra opzione.

I migliori modi per cambià a pagina iniziale predeterminata di Windows Task Manager 11

Per esempiu, pudete stabilisce u gestore di attività per sempre mostra a pagina di rendiment quandu hè in esecuzione. In listessu modu, pudete stabilisce a storia di l'applicazioni o l'utilizatori cum'è a pagina iniziale in u Windows 11 task manager.

Quì sottu, avemu spartutu qualchi modi facili per cambià a pagina di casa in Windows 11 Task Manager. Cuminciamu.

1. Cambia a pagina iniziale di u gestore di attività

Quì avemu da tweak qualchi paràmetri Task Manager per cambià a pagina di casa. Eccu alcuni passi simplici chì avete bisognu à seguità.

1. Prima, cliccate nant'à Windows 11 search and type task manager. Dopu, apre l'app Task Manager da a lista di l'opzioni.

2. In u Task Manager, cliccate nant'à u icona Settings in u cantonu suttana manca.

3. On a pagina Settings, cliccate nant'à u menù drop-down. pagina iniziale predeterminata " è selezziunate a pagina chì vulete vede.

Questu hè ! Questu hè cumu pudete cambià a pagina iniziale di Windows 11 Task Manager.

2. Cambia a pagina di casa in Windows 11 Task Manager via Registru

Quì avemu aduprà l'Editor di u Registru in Windows 11 per cambià a pagina predeterminata di u task manager. Segui alcuni di i passi simplici chì avemu spartutu quì sottu.

1. Cliccate nant'à Windows 11 search and type Editor Registru. Dopu, apre l'app Editor di Registru da a lista di l'opzioni.

2. In l'Editor di u Registru, navigate à a strada seguente:

HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\TaskManager

3. À u latu drittu, fate un doppiu clicu nantu à StartUpTab è stabilisce u so valore à unu di i seguenti numeri:

0 - Definite i prucessi cum'è a pagina iniziale predeterminata

  1.  Stabilisce u rendiment cum'è a pagina predeterminata
  2.  Stabilite a storia di l'applicazioni cum'è a pagina iniziale predeterminata.
  3. Apre a pagina di l'applicazioni di startup per difettu
  4.  Si apre a pagina Users per difettu.
  5. Apertura a pagina di dettagli per automaticamente
  6. Definite i servizii cum'è a pagina iniziale predeterminata.

4. Avete bisognu di stabilisce u valore StartUpTab à unu di i seguenti numeri è cliccate nant'à u buttone Ok.

Què hè! Dopu avè fattu i cambiamenti, chjude l'Editor di u Registru è riavvia u vostru Windows 11 PC. Dopu avè riavviatu, u gestore di attività vi mostrarà sempre a pagina chì avete stabilitu.

Dunque, hè cusì faciule Cambia a pagina iniziale predeterminata per Windows Task Manager 11 . Sè avete bisognu di più aiutu, fateci sapè in a casella di cumenti sottu.

Parienti cuntenuti
Publicate l'articulu nantu à

Aghjunghje un cummentariu