Cumu verificà se una cellula hè viota cù ISBLANK in Excel

Cumu verificà se una cellula hè viota cù ISBLANK in Excel:

Pudete utilizà a funzione ISBLANK d'Excel cù una riferimentu di cellula cum'è argumentu, per esempiu "=ISBLANK (A1)", per verificà se quella cellula hè viota o micca. Cumbine cù altre funzioni per fà azzione secondu u risultatu.

ISBLANKSta funzione Microsoft Excel vi permette di verificà se una cellula hè viota o micca. Pudete aduprà sta funzione cù IFA funzione per determinà ciò chì succede à e vostre cellule quandu sò viotu o micca viotu. Eccu cumu fà.

Chì ghjè a funzione ISBLANK in Excel?

A funzione Excel vi permette ISBLANKVerifica se a cellula scelta hè viota o micca. Se a cellula hè viota, a funzione recupera TRUEI valori. Se a cellula ùn hè micca viota, uttene FALSEI valori. Pudete aduprà sti valori cù altre funzioni di Excel, cum'è IF, per fà l'azzioni nantu à o risponde à e cellule viote è micca viote.

Formula ISBLANKA funzione hè:

=ISBLANK(value)

quì, valueIndica a riferenza di a cellula chì vulete verificà. Allora s'è vo vulete verificà se a cell A1 hè in biancu, l'inserite A1invece di value.

Excel furnisce ancu altre funzioni per travaglià cù cellule in biancu, COUNTBLANKInduve questu vi dà U numeru tutale di cellule vacanti in a gamma specificata. Sè digià sapete se una cellula hè viota o micca, ma vulete sapè chì tipu di valore cuntene, pudete aduprà funzioni cum'è ISNUMBERVerificate se a cellula selezziunata cuntene numeri, o ISTEXTVerifica se una cellula cuntene un valore di testu.

Verificate se una cellula hè viota cù a funzione ISBLANK di Excel

Per utilizà a funzione, prima, apre a spreadsheet cù l'applicazione Excel è cliccate nantu à a cellula induve vulete vede u risultatu di a funzione.

In a cellula data, scrivite a seguente funzione è cliccate Enter. In questa funzione, rimpiazzà C2A cellula chì vulete verificà.

=ISBLANK(C2)

aduprà Postu per tutti i vostri registri In a foglia di calculu, da l'angulu in fondu à destra di a cellula induve avete intrutu in a funzione, trascinate per copre tutte e vostre fila.

Avà sapete ciò chì hè una cellula è ciò chì ùn hè micca una cellula viota in u vostru spreadsheet.

Eseguite una azzione quandu a cellula hè viota o micca viota

A maiò spessu, pudete vulete Eseguite una azzione basatu annantu à u statu di a vostra cellula . Puderete vulete vede un missaghju chì dice una cosa quandu a vostra cellula hè viota è dice qualcosa altru quandu a vostra cellula ùn hè micca viota.

Per fà questu, unisce ISLBLANKfunzione cù funzione Excel IF.

Prima, apre u vostru spreadsheet cù Excel. Dopu cliccate nantu à a cellula induve vulete vede u risultatu di u vostru travagliu.

In a cellula data, scrivite a seguente funzione è cliccate Enter. Eccu, rimpiazzate C2a cellula chì vulete verificà (se hè viota o micca), Sale Not Madecù u testu chì vulete usà se a cellula hè viota, Sale MadeÈ per testu si a cellula ùn hè micca viota.

=IF (ISBLANK (C2), "Sale Not Made", "Sale Made")

Per utilizà a funzione per tutti i vostri registri in a foglia di calculu, da u cantonu in fondu à a destra di a cellula induve avete intrutu in a funzione, trascinate per copre tutti i vostri registri.

Avà u testu chì avete sceltu hè visualizatu per e cellule viote è micca vuote.

Parienti cuntenuti
Publicate l'articulu nantu à

Aghjunghje un cummentariu