Cumu verificà a lingua globale in Microsoft Word

Cumu verificà a lingua globale in Microsoft Word

Microsoft Word pò aiutà à assicurà una lingua inclusiva in cumunicazioni prufessiunali cuntrollandu a vostra scrittura per preghjudiziu di genere, preghjudiziu di età, è più. Questa funzione hè disattivata per difettu, dunque se vulete evità di utilizà una lingua eccezziunale, eccu cumu si attiva.

L'aghjuntu di lingua cumpleta à u verificatore di grammatica hè dispunibule solu in a versione di Word chì vene cun un abbunamentu Microsoft 365. Sè vo aduprate una versione standalone di Office 2019 o una versione precedente di Office, ùn puderete micca accede. sta funziunalità.

Accuminciate per apre un documentu Microsoft Word. Da a tabulazione Home, cliccate Editor> Settings.

Pudete ancu accede à stu menù aprendu File> Opzioni, scegliendu Proofing, è dopu clicchendu u buttone Settings.

Scroll down to the Comprehensiveness section, verificate tutte e checkboxes chì vulete chì Word verifica in i vostri documenti, è cliccate u buttone OK.

Avà, ogni volta chì scrivite qualcosa in Word, u verificatore di grammatica pigliarà e lingue micca esaustive, cum'è "lista bianca" è "lista nera", è suggerisce alternative.

A verificazione di a grammatica pari di mira à un preghjudiziu chì ùn avete micca pensatu piuttostu cà esse palesemente evidenti. Per esempiu, certi insulti razziali ùn sò micca signalati, forsi perchè sò cunnisciuti per esse offensivi. Tuttavia, l'auditore piglia a parolla "umana", cù suggerimenti per cambià in "umanu" è "umanità".

Parienti cuntenuti
Publicate l'articulu nantu à

Aghjunghje un cummentariu