Cumu persunalizà a barra di attività in Windows 10

Cumu persunalizà a barra di attività in Windows 10.

A Windows 10 taskbar funziona cum'è e versioni precedenti di Windows, offre accurtatoghji è icone per ogni app in esecuzione. Windows 10 offre ogni tipu di manere di persunalizà a barra di attività à u vostru piace, è simu quì per guidà à traversu ciò chì pudete fà.

Avemu fattu un ochju à persunalizà u Menu Start è Action Center in Windows 10. Avà, hè ora di affruntà a taskbar. Cù un pocu di travagliu, pudete aghjustà a taskbar per ghjucà u modu chì vulete.

Pin apps à a barra di attività

A manera più sèmplice di persunalizà a taskbar hè di pinà diverse app è accurtatoghji in questu per pudè accede più rapidamente in u futuru. Ci hè dui manere di fà questu. U primu hè di apre u prugramma, sia da u menù Start o da una scurciatoia esistente. Quandu l'icona di l'applicazione appare nantu à a barra di attività per indicà chì hè in esecuzione, fate un clic right in l'icona è selezziunate l'opzione "Pin to taskbar" da u menù di cuntestu.

U sicondu metudu di pinning l'app in a taskbar ùn hà micca bisognu di lancià l'app prima. Truvate l'app in u menu Start, cliccate right-click nant'à l'app, punta à "More", è dopu sceglite l'opzione "Pin to taskbar" chì trovi quì. Pudete ancu arrastà l'icona di l'app in a barra di u travagliu se preferite fà cusì.

Questu aghjunghje istantaneamente una nova scurciatoia per l'app à a taskbar. Per caccià una app da a barra di attività, fate un clic right nantu à l'app appuntata è sceglite l'opzione "Unpin from taskbar".

Pin un schedariu o un cartulare à a lista di salti di a barra di attività

Windows furnisce ancu un modu faciule per accede à i cartulare - è i schedarii individuali - nantu à a barra di attività. I menu di salto sò menu di cuntestu utili associati à ogni app installata chì mostranu l'azzioni specifiche chì pudete fà cù l'app, è per l'applicazioni induve pussibule, mostranu ancu una lista di i fugliali è i cartulare recenti chì avete accessu. Pudete vede u menu di salto di l'app clicchendu u dirittu right un icona.

Per esempiu, u menu di salto di l'icona di File Explorer vi permette di apre una nova finestra di l'esploratore di file è mostra l'ultimi cartulare chì avete vistu è i cartulare chì avete installatu. Basta à puntà u punteru di u mouse à un articulu recente per affissà l'icona di pin à a diritta di questu. Cliccate u pin per pinsà l'articulu à a lista di salti.

A propositu, se vulete visualizà u menù di cuntestu tradiziunale di un icona nantu à a barra di u travagliu, mantene premuta a chjave Shift mentre fate un clic right nantu à l'icona. Questu hè particularmente utile per cunfigurà qualsiasi accurtatoghji di cartulare chì avete installatu quì. È questu hè solu unu di i numerosi accurtatoghji di tastiera utili chì pudete aduprà cù a taskbar.

Quandu aghjunghje l'articuli à una lista di salti, quelli elementi appariscenu separatamente da l'articuli recenti. Tuttu ciò chì deve fà hè di cliccà nantu à unu di elli per apre u cartulare. E sicuru, ciò chì esattamente vede in a lista di salti dipende da l'applicazione. L'applicazioni cum'è Notepad o Microsoft Word mostranu i schedari aperti recentemente. A lista di salto di u vostru navigatore pò vede i siti preferiti è furnisce azioni per apre novi tabulazioni o finestre.

Per automaticamente, Windows 10 mostra circa 12 elementi recenti in listi di salto. In versioni precedenti di Windows, pudete facilmente aumentà o diminuite stu numeru attraversu e proprietà di a barra di task. Windows 10, per una certa ragione, ùn hà micca sta funzione facilmente accessibile. In ogni casu, pudete cambià u numeru di l'articuli affissati in a lista di salti cù un hack di storia rapida.

Configurate o sguassate Cortana è a casella di ricerca

L'icona di Cortana è a casella di ricerca occupanu assai spaziu nantu à a taskbar, è ùn avete micca bisognu di fà a ricerca. Ancu senza ellu, s'è vo culpite a chjave di Windows è cuminciate à scrive, uttene a stessa sperienza di ricerca. Se vulete eseguisce una ricerca di voce - in solitu accede clicchendu l'icona di u microfonu in a casella di ricerca - basta appughjà Windows + C nantu à u vostru teclatu invece.

Pudete sguassà a casella di ricerca è lascià solu l'icona, o pudete sguassate i dui in tuttu. Cliccate cù u dirittu nantu à a taskbar è sceglite "Cortana> Mostra l'icona Cortana" da u popup.

Sceglite l'opzione "Hidden" per sguassà a casella di ricerca è l'icona o sceglite "Mostra l'icona Cortana" per avè solu l'icona nantu à a barra di attività.

Eliminate u buttone di vista di u travagliu

U buttone Task View furnisce l'accessu à una vista in miniatura di tutte l'applicazioni è e finestre aperte. Permette ancu di travaglià cù desktop virtuali è vi mostra a vostra cronologia se l'attivate.

Ma ùn avete micca bisognu di un buttone per fà questu. Simply appughjà Windows + Tab per accede à a stessa interfaccia. Per salvà un pocu spaziu nantu à a taskbar è sguassate di u buttone, fate un clic right in a taskbar è disattivate l'opzione "Mostra u buttone di vista di u travagliu".

Oculte l'icone di u sistema in l'area di notificazione

L'area di notificazione (qualchì volta chjamata "System Tray") cuntene icone di u sistema - cum'è u Centru d'Azione è u clock - è icone per diverse app in sfondate. Pudete facilmente mudificà l'icone di u sistema chì appariscenu in l'area di notificazione. Cliccate cù u dirittu nantu à qualsiasi area aperta nantu à a barra di attività, dopu cliccate nantu à Impostazioni di a barra di attività. In a pagina di paràmetri di a barra di attività, scorri un pocu à a sezione "Area di notificazione" è cliccate nantu à u ligame "Attiva o disattiva l'icone di u sistema".

Vi vede una lista di icone di u sistema. Accendeli è attivate o disattivate ognuna per adattà à i vostri bisogni.

Oculte l'icone di l'app in l'area di notificazione

Parechje applicazioni chì installate in Windows sò cuncepiti per eseguisce in fondo. Ùn sò micca cose chì avete bisognu di interagisce regularmente, cusì invece di apparisce direttamente nantu à a taskbar, e so icone sò relegate à l'area di notificazione. Questu permette di sapè chì funziona è vi dà un accessu rapidu quandu avete bisognu. Uni pochi di elli appariscenu in l'area di notificazione à a manca di l'orologio. L'altri sò oculati, ma pudete vede clicchendu a freccia su à a manca.

Pudete persunalizà rapidamente induve appariscenu sti icone trascinenduli trà sti dui lochi. Per esempiu, pudete preferite chì a vostra icona OneDrive sia sempre visibile, in quale casu, trascinate à l'area di notificazione principale. Pudete ancu ammuccià icone menu impurtanti trascinenduli à l'area nascosta.

Pudete ancu travaglià cù questi icone attraversu l'interfaccia di paràmetri. Cliccate cù u dirittu nantu à qualsiasi area aperta di a barra di u travagliu è sceglite l'opzione "Settings". Scroll down è cliccate nant'à u ligame "Selezziunà quali icone appariscenu nantu à a barra di travagliu".

Se vulete caccià l'area nascosta è vede tutte l'icone in tuttu u tempu, attivate l'opzione "Mostra sempre tutte l'icone in l'area di notificazione". Se lasciate sta paràmetra off, pudete ancu attivà u menu è attivate o disattivate l'applicazioni individuali. Basta à nutà chì disattivà l'app quì ùn a elimina micca completamente da l'area di notificazione. Quandu l'applicazione hè disattivata, appare in l'area nascosta. Quandu hè in esecuzione, appare in l'area di notificazione principale.

Sposta a barra di task à un altru bordu di u screnu

U latu fondu di u screnu hè u locu predeterminatu per a barra di task in Windows 10, ma pudete spustà. Se tenete un schermu assai largu - o più monitori - pudete truvà preferibile avè a barra di u travagliu nantu à a riva diritta o sinistra di u screnu. O forse preferite in cima. Pudete spustà a taskbar in unu di dui modi. U primu hè solu cuntrollà. Cliccate cù u dirittu nantu à a barra di attività è disattivate l'opzione "Bloccare a barra di attività".

Allora, pudete piglià a barra di task in un spaziu viotu è arrastate à ogni bordu di u vostru schermu.

L'altra manera di cambià u locu di a taskbar hè attraversu l'interfaccia di paràmetri. Cliccate cù u dirittu annantu à qualsiasi area viota di a barra di u travagliu è sceglite "Configurazione di a barra di attività". In a finestra di a Taskbar Settings, scorri finu è truvate u menù drop-down "Taskbar Location on screen". Pudete sceglie qualsiasi di i quattru lati di a visualizazione da questa lista.

Ridimensionà a barra di attività

Pudete ancu ridimensionà a barra di attività per uttene un pocu spaziu extra. Questu pò esse soprattuttu utile s'ellu si move à a riva diritta o sinistra di u vostru schermu, ma hè ancu bè se vulete spaziu per un gran numaru di icone. Cliccate cù u dirittu nantu à a barra di attività è disattivate l'opzione "Bloccare a barra di attività". Dopu mette u vostru mouse nantu à a cima di a barra di u travagliu è trascinate per ridimensionà cum'è una finestra. Pudete aumentà a dimensione di a taskbar à circa a mità di a dimensione di u vostru schermu.

Aduprate picculi icone per adattà più nantu à a taskbar

Se vulete più icone nantu à a vostra taskbar, ma ùn vulete micca cambià a so dimensione, pudete cunfigurà Windows 10 per mostrà icone di taskbar più chjuche. Cliccate cù u dirittu nantu à qualsiasi area viota di a barra di u travagliu è cliccate nantu à Impostazioni di a barra di attività. In a finestra di i paràmetri, attivate l'opzione "Usà picculi icone di taskbar".

Comu pudete vede, tuttu hè quasi u listessu, salvu chì l'icone sò più chjuchi è pudete cram più in u spaziu. Una diferenza da nutà hè chì quandu si usanu icone più chjuche, a barra di u travagliu stessu si riduce verticalmente un pocu. In u risultatu, solu l'ora hè visualizata è micca a data. Ma pudete sempre passà sopra u clock o cliccate nantu à ellu per verificà a data.

Mostra l'etichetta di l'icona di a barra di attività

Per automaticamente, a barra di attività raggruppa icone per Windows di a stessa applicazione è ùn mostra micca l'etichette per queste icone. Questu salva assai spaziu di taskbar, ma pò rende difficiule per l'utilizatori novi per identificà l'icone. Pudete avè Windows vede l'etichette di testu, ma l'inconveniente hè chì perde ancu u gruppu di icone rilativi. Per fà questu, fate un clic right in una zona viota di a barra di u travagliu è cliccate nant'à "Configurazione di a barra di attività". In a finestra di Settings, cercate a lista drop-down "Incorporate taskbar buttons".

U menu vi dà trè opzioni:

  • Sempre, Hide Etichette . Questu hè u paràmetru predeterminatu di Windows. Quandu selezziunate, tutte e finestre di l'applicazioni sò raggruppate nantu à a barra di attività, è ùn appare micca etichette.
  • Quandu a taskbar hè piena . Questu hè un paràmetru di mid-range. Quandu selezziunate, i finestri ùn sò micca raggruppati, è e etichette appariscenu salvu chì a barra di attività hè piena. Quandu hè pienu, torna à a funzione "Sempre, Hide Labels".
  • Principià . Quandu selezziunate, i finestri ùn sò mai raggruppati, è l'etichette sò sempre affissate. Pudete vede sta stallazione in azzione quì sottu. Nota chì invece di una icona di File Explorer è una icona di Chrome, aghju avà dui di ognuna è i tituli di a finestra sò visualizati cum'è etichette.

Cambia u culore di a barra di attività è a trasparenza

In Windows 10, u culore predeterminatu per a taskbar hè neru. Per cambià u culore, appughjà Windows + I per apre l'interfaccia di Settings. In a finestra principale di Settings, cliccate nant'à "Personalizazione".

In a finestra di persunalizazione, cambia à a tabulazione Colors. À a diritta, scorri finu à a sezione More Options.

Puderete vede duie opzioni per cuntrullà a barra di attività - cù u Centru d'Azzione è u menu Start. Aduprate l'effettu di Trasparenza per sceglie s'ellu deve esse trasparenti o opachi. Quandu l'opzione Start, taskbar, and action center hè disattivata, sti articuli utilizanu u culore neru predeterminatu. Quandu sta opzione hè attivata, questi articuli utilizanu u culore chì avete sceltu in u selettore di culore in cima, o se avete l'opzione Sceglie automaticamente un accentu di culore da u mo sfondate, u culore Windows hà sceltu.

A propositu, Windows ùn offre micca cuntrolli per aghjustà a trasparenza di a barra di attività, u menu Start, è u Centru d'Azzione. Se ùn vi importa micca di pirate u registru rapidamente, pudete fà questi elementi un pocu più trasparenti di u predeterminatu.

Abilita a funzione peek

A funzione Peek hè stata introdutta torna cù Windows 7 per permette à l'utilizatori di avè un sguardu rapidu à tutte l'applicazioni aperte per vede u desktop. In e versioni precedenti, era attivatu per automaticamente. In Windows 10, avete da accende. Cliccate cù u dirittu annantu à qualsiasi zona viota di a barra di u travagliu è cliccate nantu à Settings. In a finestra di paràmetri, attivate l'opzione "Usà u peek per vede in anteprima u desktop quandu move u mouse à u buttone Mostra desktop à a fine di a barra di attività".

Cù l'opzione di sguardu attivata, pudete spustà u vostru mouse à un pezzu di spaziu à l'estrema destra di a barra di attività per ammuccià tutte e finestri è mostra u vostru desktop. Quandu alluntanate u mouse, i finestri tornanu à u so statu precedente. Pudete ancu cliccà in questa zona per minimizzà automaticamente tutte e finestre in modu chì pudete fà e cose nantu à u vostru desktop. Cliccate dinò l'area per restaurà a vostra finestra. Pudete ancu aduprà a scurciatoia di u teclatu Windows + D per fà a listessa cosa chì cliccà nantu à l'area peek.

Aghjunghjite una toolbar à a taskbar

Windows permette ancu di aghjunghje toolbars à a taskbar. Una barra di strumenti hè basicamente un accurtatoghju à un cartulare in u vostru sistema, ma u shortcut hè visualizatu cum'è u listessu tipu di toolbar chì pudete vede in un altru navigatore o app. Pudete accede à e barre di strumenti clicchendu u dirittu nantu à a barra di u travagliu è dopu indicà à u sottumenu Toolbars.

Ci sò trè barre di strumenti integrate:

  • Indirizzu . Title Toolbar aghjusta una casella di titulu simplice à a barra di attività. Scrivite un indirizzu in questu cum'è avete in u vostru navigatore è a pagina resultanti si apre in u vostru navigatore predeterminatu.
  • ligami . A barra di strumenti Links aghjunghje articuli à a lista di Preferiti di Internet Explorer.
  • desktop . A barra di strumenti di u desktop furnisce l'accessu à l'articuli almacenati in u desktop.

Sottu, pudete vede ciò chì u Tìtulu è u Toolbars di l'Escrivania pareanu quandu sò attivati. Invece di espansione a barra di strumenti di u desktop per vede qualsiasi icone, aghju riduciutu a so dimensione è aghju utilizatu a doppia freccia per apre un popup cù tutti l'articuli.

Pudete ancu aghjunghje una toolbar persunalizata chì punta à qualsiasi cartulare in u vostru sistema. Questu pò esse un grande modu per aghjunghje un accessu rapidu à a barra di task à l'articuli chì avete bisognu regularmente. Per creà una toolbar, tuttu ciò chì duvete fà hè di selezziunate l'opzione New Toolbar da a lista di sub-toolbars è indicà à un cartulare.

Configurate a taskbar per parechje schermi

Sè aduprate più monitori, sarete felice di sapè chì Windows 10 include cuntrolli di persunalizazione convenienti per aduprà a vostra barra di attività in più monitori. Pudete avè una barra di attività affissata nantu à una sola visualizazione, una sola barra di attività chì si sparghje in tutti i display è ancu una barra di attività separata per ogni display chì mostra solu l'applicazioni chì sò aperte nantu à quella schermu. Per mudificà tuttu questu, fate un clic right nant'à ogni area aperta di a taskbar è sceglite Taskbar Settings. In a finestra di Settings, scorri finu à u fondu per truvà i cuntrolli per parechje display.

Se lasciate l'opzione "Mostra taskbar in tutti i displays" disattivata - chì hè u predeterminatu - vi vede solu una taskbar in a vostra visualizazione primaria. Tutte e finestre aperte di l'applicazioni sò affissate in questa barra di attività, indipendentemente da quale schermu sò aperte e finestre. Attivate sta opzione per vede a barra di task in tutti i vostri display è apre ancu l'altri opzioni sottu.

A lista a discesa "Mostra i buttoni di a barra di attività in" cuntene trè opzioni:

  • Tutti i taskbars . Quandu stu paràmetru hè sceltu, a barra di attività serà a stessa in ogni display. A barra di travagliu nantu à ogni schermu mostrarà tutte e finestri aperte, indipendentemente da quale schermu sò aperti.
  • A taskbar principale è a taskbar induve a finestra hè aperta . Quandu stu paràmetru hè sceltu, a barra di u travagliu nantu à a pantalla primaria sempre mostrarà tutte e finestre aperte da tutti i display. A barra di travagliu di ogni visualizazione supplementaria mostrarà solu e finestre chì sò aperte nantu à quella schermu.
  • Taskbar induve a finestra hè aperta . Quandu selezziunate stu paràmetru, ogni monitor - cumpresu u monitor primariu - riceve a so propria barra di travagliu indipendente. Solu i finestri aperti appariscenu nantu à a barra di travagliu nantu à u screnu induve a finestra hè aperta.

L'opzione "Incorporate i buttoni in altre taskbars" funziona quasi a listessa manera chì avemu trattatu prima quandu avemu parlatu di aghjunghje etichette à l'icone di taskbar. U mutivu di sta opzione hè quì hè perchè pudete stabilisce una opzione per a vostra pantalla primaria è un altru settore d'opzioni per altri display. Per esempiu, dicemu chì avete trè schermi. Unu hè un grande schermu è l'altri dui sò più chjuchi. Puderete vulete chì i buttuni di a taskbar ùn sò micca integrati in a visualizazione principale - induve ci hè assai spaziu - ma per esse integrati in schermi più chjuchi.


Speremu chì questi cunsiglii vi portanu più vicinu à trasfurmà a vostra barra di attività in qualcosa chì risponde à i vostri bisogni individuali.

Parienti cuntenuti
Publicate l'articulu nantu à

Aghjunghje un cummentariu