Cumu disattivà a riproduzione automatica di video in Google Chrome è Firefox

Siccomu l'internet hè avà più veloce chè mai è cù più è più siti web chì pensanu à includere video autoplay in a so pagina di u situ web, hè bè. I video di riproduzione automatica ponu esse utili per u situ web, ma hè frustrante per alcuni di noi per ragioni cunnessi. I video di riproduzione automatica scorri in ogni locu in l'angulu di u situ web cum'è una foto in modalità di stampa è alcuni ghjucanu ghjustu à mezu à aspittendu per chjude rapidamente per cuntinuà u nostru travagliu, per ùn parlà micca di certi siti web video di riproduzione automatica cù u so sonu attivatu, chì hè assai fastidioso In certi mumenti.

Google Chrome è Firefox, i dui navigatori web più utilizati, permettenu a riproduzione di video automaticamente in e so pulitiche di navigatore web cum'è predeterminatu. Ma mentre permettenu tali siti web per riproduce automaticamente i video, cunsumanu tali arnesi in u so navigatore, chì li permette di impedisce à questi siti di sparghje sti fastidiosi video autoplays. Allora, in questu articulu, vi spiegheraghju cumu disattivà a riproduzione automatica di video in Google Chrome è Firefox.

Cuminciamu cù a guida

Disattivà a riproduzione automatica di video in Google Chrome:

Passu 1: Mudificà a pulitica AutoPlay

Aprite u navigatore Google Chrome, è scrivite in a barra di indirizzu stu URL: "chrome://flags/#autoplay-policy" Cum'è discrittu sopra è appughjà Enter.

Dopu appughjà u buttone enter, sarete direttu à i paràmetri di a funzione di Google Chrome cum'è mostratu sopra. A funzione di pulitica autoplay serà distinta da Google Chrome stessu. Contra a pulitica di autoplay, avarà una casella drop-down cum'è mostra sopra. Simply cliccate nant'à u menù drop-down, da a lista, selezziunate " vulia Energizzante L'utente di u documentu " . Selezziunate sta opzione, u vostru navigatore disattiverà a riproduzione automatica di video finu à chì interagisce cù a pagina web.

Dopu avè sceltu una opzione L'attivazione di l'utilizatori di u documentu hè necessaria " Google Chrome hà da attivà u buttone Restart Now in u fondu. Simply, cliccate u buttone Restart Now per applicà i cambiamenti à u vostru navigatore Google Chrome cum'è mostratu sopra.

Passu Dui: Disattivà a Riproduzione di Video Flash:

Apertura u navigatore Google Chrome, da l'angulu superiore destra, cliccate nantu à u buttone Override (trè punti verticali) per slide u menu cum'è mostratu sopra. Avà da u menù, cliccate nantu à l'opzione Settings cum'è mostra sopra per apre i paràmetri di Google Chrome.

Dopu avè lanciatu i paràmetri di Google Chrome, scorri finu à a fine finu à truvà u buttone di paràmetri avanzati cum'è mostratu sopra. Basta à cliccà nantu à u buttone Avanzate per attivà più paràmetri per Google Chrome.

Avà scorri giù, in Ban Privacy è sicurezza Truvate l'opzione Impostazioni di cuntenutu. Basta à cliccà nantu à l'opzione di cunfigurazione di cuntenutu cum'è mostra sopra.

In i paràmetri di cuntenutu, pudete selezziunà i paràmetri flash da a lista cum'è mostra sopra. Basta à cliccà nantu à l'opzione Flash per mudificà i so paràmetri.

In i paràmetri di u lampu, pudete vede un buttone di commutazione per " Prima quistione (cunsigliatu) ', simpricimenti disattivate u buttone di basculazione cum'è mostratu sopra. Questu hà da disattivà u flash è bluccà tali siti web chì utilizanu flash per ghjucà video è altri cuntenutu. Ricurdativi chì duvete cambià sti paràmetri ogni volta chì utilizate Google Chrome dopu avè esce.

Passu 3: Aduprate Google Chrome Data Saver Extension

L'estensione di Google Chrome Data saver reduce l'usu di dati in un situ web particulari chì visitate ottimizendu è cumpressendu u situ cù l'aiutu di i servitori di Google. Ottimizendu è cumpressione di u situ, disattiveghja ancu a riproduzione automatica di video per riduce l'usu di dati. Per utilizà l'estensione in u vostru Google Chrome, cliccate nant'à stu ligame: Google Chrome Data Saver

Dopu à cliccà nant'à u ligame sopra, vi sarà diretta à a pagina Data Saver Extension cum'è mostra sopra. Simply cliccate nant'à u buttone Add to Google Chrome cum'è mostra sopra. Questu serà scaricatu automaticamente è installate in Google Chrome.

Dopu avè aghjustatu à Google Chrome, u salvatore di dati di Google Chrome serà attivatu è a so icona serà situata in l'angulu superiore destra cù l'icona per altre estensioni. Basta à cliccà nantu à l'icona per attivà o disattivà u fornitore di dati o per vede e statistiche.

Disattivà a riproduzione automatica di u video in Firefox

Per disattivà a riproduzione automatica di u video in Firefox Quantum, avete ancu cunfigurà i so paràmetri di funziunalità.

Aprite Firefox è scrivite u seguente URL in a barra di indirizzu: circa :config" cum'è mostra sopra. Avà appughjà Enter è un missaghju d'avvertimentu cumparisce cum'è mostra sopra. Basta à cliccà nantu à "Accetta u risicu!" buttone cum'è specificatu.

Avà in a barra di ricerca tipu: " media. autoplay Firefox truverà automaticamente l'opzioni appropritate da a lista cum'è mostrata sopra. Pudete avà vede lu in cambiu di una scelta ". media. autoplay. default , u so valore hè 0 ", chì significa chì a riproduzione automatica di u video hè attivata. Doppiu cliccà nantu à l'opzione, chì apre un dialogu per cambià u valore cum'è mostratu sopra. Basta à cambià in " 1 , chì disattiverà tutti i video di riproduzione automatica, o cambiassi in 2 Per dumandà à e regule di u duminiu di Firefox per dumandà a riproduzione automatica di video o micca.

Dopu avè cambiatu à u valore desideratu, basta à cliccà nantu à u buttone " OK " per l'applicazione. Avà solu bisognu di riavvia u vostru navigatore per chì i cambiamenti entranu in vigore.

Què hè! Spergu chì questu articulu vi hà aiutatu à sapè cumu disattivà a riproduzione automatica di video in Google Chrome è Firefox. Sì avete qualchì cunfusione o avete qualchì difficultà à seguità l'istruzzioni, fateci sapè in a sezione di cumenti sottu.

Parienti cuntenuti
Publicate l'articulu nantu à

Aghjunghje un cummentariu