Cumu scaricà è installà un font in Windows 11

Questu post mostra i novi passi di l'utilizatori per installà o sguassà fonti persunalizati quandu usanu Windows 11. Windows permette à l'utilizatori di stallà, gestisce è aduprà fonti persunalizati per furmà i so documenti. Pudete scaricà è installà un novu font in Windows, induve diventerà dispunibule per u sistema è l'applicazioni Pulizie.
I fonts venenu cum'è schedarii chì ponu esse installati in Windows, è ci sò parechji siti in Internet induve pudete scaricà fonti gratuiti, cumprese Google Fonts. Sti fonti sò generalmente imballati in un schedariu zip. Sè avete scaricatu un schedariu .zip, avete bisognu di scumpressà u schedariu prima di a stallazione.

Tutti i caratteri sò guardati in u cartulare C: \ Windows \ Fonts . Pudete ancu aghjunghje fonti semplicemente trascinendu i fugliali di font da u cartulare di i schedari estratti in stu cartulare. Windows installerà automaticamente.

Quì sottu vi mustraremu cumu scaricà Windows 11 fonti persunalizati da Internet è installate per aduprà in e vostre app o documenti. Ci vole solu uni pochi clicchi per fà questu in Windows 11.

U novu Windows 11 vene cun parechje funzioni novi cù un novu desktop d'utilizatore, cumpresu un menu di Start cintrali, una barra di attività, finestre d'angle arrotondati, temi è culori chì facenu chì ogni sistema Windows pare è si senti mudernu.

Se ùn site micca capaci di gestisce Windows 11, continuate à leghje i nostri posti nantu à questu.

Per inizià a stallazione di fonti in Windows 11, seguitate i passi sottu.

Cumu installà o disinstalla i caratteri in Windows 11

Cumu l'esitatu prima, i fonti persunalizati ponu esse scaricati è installati da Internet in Windows 11. Stu prucessu pigghia uni pochi clicchi.

Per installà un font, cunnette à Internet è scaricallu. In questu u postu , avemu avutu a nostra linea persunalizata da

fonts.google.com

Una volta u font hè scaricatu, andate à u cartulare Scaricamenti In File Explorer è selezziunate u schedariu zip. Dopu cliccate right-click è selezziunate estratti tuttu. In u menù di cuntestu o aduprate u menù di a barra di strumenti per estrarlu cum'è mostratu quì sottu

Dopu avè estratto u schedariu zip, andate à u cartulare estratti, è simpricimenti selezziunate tutti i schedarii di font. Dopu cliccate right-click è selezziunate Mostra più opzione in u menù di cuntestu cum'è mostra quì sottu.

In u prossimu menu cuntestu, sceglite stallazione per sè stessu o Installazione per tutti l'utilizatori Nantu à u sistema. Sè installate per voi stessu, i fonts seranu dispunibili solu per voi.

Dopu chì i fonts sò stallati, devenu esse dispunibuli per l'usu in e vostre applicazioni è quandu formate documenti.

Cumu gestisce è sguassà i caratteri in Windows 11

Avà chì avete un font persunalizatu installatu, pudete sempre gestisce andendu à i paràmetri di u sistema.

Windows 11 hà un locu centrale per a maiò parte di i so paràmetri. Da a cunfigurazione di u sistema à a creazione di novi utilizatori è l'aghjurnamentu di Windows, tuttu pò esse fattu  Configurazione di Sistema Sezzione.

Per accede à i paràmetri di u sistema, pudete aduprà u buttone  Windows + i Accorciata o cliccate  Start ==> taliata  Cum'è mostra in l'imaghjini sottu:

In alternativa, pudete aduprà  casella di ricerca  nantu à a taskbar è cercate  Impostazioni . Allora selezziunate per apre.

U pannellu di Settings di Windows deve esse simile à l'imaghjini sottu. In i paràmetri di Windows, cliccate  Personalization, dopu selezziunate  Fonti in a parte dritta di u vostru schermu mostratu in l'imagine sottu.

In u pane di paràmetri linii , pudete cercà è selezziunate fonti installati.

Quì pudete gestisce è disinstalla i fonts installati.

Eccu, caru lettore !

cunclusioni:

Questu post vi hà dimustratu cumu installà o disinstalla i fonts quandu si usa Windows 11. Se truvate qualchì errore sopra o avete qualcosa à aghjunghje, per piacè utilizate a forma di cumentu sottu per fà.

Parienti cuntenuti
Publicate l'articulu nantu à

Aghjunghje un cummentariu