Cumu edità facilmente i fugliali d'ospiti in Windows 11

Cumu edità u schedariu host in Windows 11

Segui i passi sottu per edità u vostru Windows 11 File Host:

  1. Apertura Notepad cum'è amministratore.
  2. Cliccate File> Open...
  3. Copia l'indirizzu di u schedariu host à u campu "Nome di u schedariu:"  è cliccate
  4. Inserite u nome di duminiu è l'indirizzu IP in u locu appropritatu in u schedariu d'ospiti.
  5.  Cliccate File> Salvà Per salvà i cambiamenti per sempre.

In l'urdinatori Windows, u schedariu di l'ospiti hè un schedariu speciale chì permette à l'utilizatore per assignà manualmente nomi di domini specifichi à l'indirizzi IP, chì hè diversu da l'assignazione automatica fatta da u Sistema di Nomi di Dominiu (DNS). U schedariu di l'ospitu hè solu un modu decentralizatu per realizà u prucessu di nominazione è grafica di i diversi dispositi in una reta di computer.

Dopu avè fattu i cambiamenti necessarii à u schedariu di l'ospiti, Windows cercà u nome specificatu in u vostru schedariu d'ospiti per cunnette à l'indirizzu IP citatu quì, invece di confià in DNS. Quandu ci hè una partita trà u nome dumandatu è l'indirizzu IP in u schedariu d'ospiti, a cunnessione hè diretta direttamente à l'indirizzu specificatu, chì permette l'accessu à u situ o serviziu dumandatu.

Ma, unu puderia dumandassi, perchè preoccupassi di mudificà u schedariu di l'ospitu à tuttu?

Ci hè parechje ragioni per quessa chì pudete avè bisognu di mudificà u schedariu d'ospiti in Windows. Per esempiu, pò esse usatu per impedisce l'utilizatori di accede à certi siti web. Pò esse ancu usatu cum'è una strata extra di sicurità per guardà malware è annunzii chì puderanu pruvà à pirate i vostri paràmetri DNS predeterminati. Ci hè ancu un altru mètudu chì pò esse usatu sè vo vulete pruvà un situ web prima di pubblicà. Eccu alcuni di i mutivi impurtanti perchè duvete mudificà u vostru schedariu d'ospiti in Windows.

Quandu editate u vostru schedariu d'ospiti, pò esse micca faciule, cusì avemu spartutu u prucessu in passi simplici per assicurà chì a vostra cunnessione Internet ùn hè micca affettata. Tuttavia, ricumandemu di piglià una copia di salvezza di i vostri paràmetri di Windows in u peghju casu per stà in u latu sicuru.

Avà, cuminciamu cù l'editazione vera.

Cumu edità u schedariu host in Windows 11

Dopu avè creatu a copia di salvezza, pudete inizià u prucessu di edizione aprendu l'applicazione Notepad è seguitate sti passi:

  1. Andà à a barra di ricerca in u menu Start.
  2. Scrivite notepad è eseguite Notepad cum'è amministratore.
  3. Cliccate nantu à u File è selezziunate l'opzione Apertu ... da u menù.
  4. Mettite l'indirizzu di u file host (C:\Windows\System32\drivers\etc\hosts) in l'opzione "Nome di u schedariu:"e cliccate"apre".

U schedariu d'ospiti si apre in Notepad dopu avè seguitu i passi previ, è pudete edità da quì. Pudete inserisce l'indirizzu IP cù u nome di duminiu per cunfigurà u mapping necessariu.

Per indicà "Google.com" à l'indirizzu IP 124.234.1.01, duvete scrive l'indirizzu IP citatu seguitu da un spaziu è u nome di duminiu in u schedariu di l'ospiti. Per esempiu, "124.234.1.01 google.com" puderia esse scrittu à a fine di u schedariu. U simbulu hash (#) ùn deve esse aghjuntu à u principiu; Se questu hè fattu, i cambiamenti ùn viaghjanu micca.

Configurate u schedariu host in Notepad

In listessu modu, se vulete bluccà un situ web cum'è Facebook.com, pudete indicà à l'indirizzu IP 127.0.0.1. Da quì, pudete aghjunghje altri siti web à a lista di blocchi se vulete.

Dopu chì avete finitu, avete da cliccà nantu à "File" è dopu "Salvà" per salvà i cambiamenti fatti. Assicuratevi ancu di ripiglià u vostru urdinatore dopu à compie i cambiamenti; Questu assicura chì tutte e mudificazioni applicate sò aggiornate.

Edite u schedariu host in Windows 11

È chì cuncludi a spiegazione di l'edità di i schedarii d'ospiti, cari lettori. Utilizendu u schedariu d'ospiti, pudete assignà nomi di duminiu à l'indirizzi IP di a vostra scelta. Tuttavia, assicuratevi di fà una copia di salvezza di i vostri paràmetri di u sistema è u schedariu di l'ospite attuale per prutege i vostri fugliali, per assicurà chì ùn perde micca nunda se qualcosa inesperu va male. Speremu chì questu articulu hè statu utile per mudificà u vostru Windows 11 File Host senza difficultà.

Parienti cuntenuti
Publicate l'articulu nantu à

Aghjunghje un cummentariu