Cumu attivà a copia di salvezza automatica in Google Photos

Cumu attivà a copia di salvezza automatica in Google Photos

L'applicazione Google Photos permette di salvà automaticamente una copia di salvezza di tutte e foto è i video in u telefunu Android, ma recentemente, Google hà cessatu sta funzione, chì deve esse attivata manualmente.

copia di salvezza automatica in Google Photos

Sicondu Google, u mutivu di piantà a copia di salvezza di foto è video in applicazioni di terze parti, cum'è WhatsApp è Instagram, hè di aiutà à allevà a pressione in Internet causata da a pandemia di Coronavirus, cum'è altre cumpagnie, cum'è Netflix è YouTube, anu ancu fattu cambiamenti simili quandu riduce temporaneamente a qualità di trasmissione di u video.

Tuttavia, pudete riattivà a funzione di salvezza di foto è video automaticamente da u vostru telefunu à l'app Google Photos manualmente per tutte l'applicazioni chì vulete, seguendu sti passi:

  • Aprite l'app Google Photos in u vostru telefunu Android.
  • Cliccate nantu à l'opzione "Biblioteca" in u fondu di a lista, dopu cliccate nantu à "Utilities" in cima di u screnu.
  • Cliccate nantu à l'opzione Backup device folders.
  • Puderete vede un gruppu di cartulare, induve ogni cartulare cuntene l'imaghjini è i video chì mandate è riceve per ogni applicazione suciale nantu à u vostru telefunu, cercate u cartulare chì vulete fà una copia di salvezza, dopu cliccate nantu à questu.
  • À a cima di a pagina per u cartulare, avete sceltu, assicuratevi di bascà l'interruttore di putenza accantu à Back up & sync à u modu di ghjocu.
  • Google Photos farà una copia di salvezza di tutti l'articuli aghjuntu à stu cartulare da avà.

  • Repetite i passi precedenti per tutti i cartulare chì vulete chì Google Photo a copia di salvezza.

Hè da nutà chì Google hà riprogettatu l'applicazione (Google Photos), postu chì l'applicazione cuntene avà un menu principale simplice in cima di u screnu chì include u buttone (chat) à a manca di u screnu per mandà messagi è schedarii multimedia. à l'altri utilizatori, in più di una scurciatoia à u vostru prufilu chì vi trasferisce à u vostru contu è i paràmetri di l'applicazione.

L'app hè dispunibule gratuitamente per l'utilizatori di Android  Google Play, è per l'utilizatori di iPhone è iPad in u  App Store.

Parienti cuntenuti
Publicate l'articulu nantu à

Aghjunghje un cummentariu