Cumu attivà u modu di sviluppatore in Windows 11

Questu post spiega cumu attivà o disattivà u modu di sviluppatore in Windows 11 per trasfurmà u vostru urdinatore in un ambiente di sviluppu adattatu per scrive è creà prugrammi.
U modu di sviluppatore di Windows hè disattivatu per automaticamente. Se aduprate Windows 11 in un ambiente normale per i travaglii basi cum'è a navigazione in u web, a lettura di e-mail, è l'esecuzione di alcuni strumenti di produtividade, ùn avete mai bisognu di attivà u Modu di Sviluppatore Windows.

Sè vo site un sviluppatore chì scrive u software è custruisce strumenti, pudete vulete attivà u Modu di Sviluppatore Windows per sideload apps è accede à altre funzioni di sviluppatore. In più di u sideloading, u paràmetru di u Modu di Sviluppatore permette opzioni di debugging è di implementazione supplementari, cumpresu l'iniziu di un serviziu SSH per permette à stu dispusitivu per esse implementatu.

Quandu u modu di sviluppatore hè attivatu, u gateway di u dispositivu pò ancu esse attivatu è e regule di firewall cunfigurate, è i servizii SSH sò permessi di realizà a stallazione remota di l'applicazioni, cumpresa a sintonizazione à un servitore SSH.

Per attivà u modu di sviluppatore in Windows 11, seguitate i passi sottu:

Cumu attivà u modu di sviluppatore in Windows 11

Comu avemu citatu sopra, l'utilizatori normali ùn deve mai attivà u modu di sviluppatore in Windows 11. Sè vo circate di risolve i prublemi, u modu di sviluppatore ùn vi aiuterà micca.

Windows 11 hà un locu centrale per a maiò parte di i so paràmetri. Da a cunfigurazione di u sistema à a creazione di novi utilizatori è l'aghjurnamentu di Windows, tuttu pò esse fattu  Configurazione di Sistema  Sezzione.

Per accede à i paràmetri di u sistema, pudete aduprà Win + i Accorciata o cliccate  Start ==> taliata  Cum'è mostra in l'imaghjini sottu:

In alternativa, pudete aduprà  casella di ricerca  nantu à a taskbar è cercate  Impostazioni . Allora selezziunate per apre.

U pannellu di Settings di Windows deve esse simile à l'imaghjini sottu. In i paràmetri di Windows, cliccate  Privacy è sicurezzaè selezziunate  Per sviluppatori in a parte dritta di u vostru schermu mostratu in l'imagine sottu.

In u pannellu di paràmetri di u sviluppatore, cambia u buttone per attivà u modu di sviluppatore. Quandu fate questu, riceverete un popup cù un missaghju chì l'attivazione di u modu di sviluppatore permetterà l'installazione di l'applicazioni è eseguite da fora di u Microsoft Store, è ponu espose u vostru dispositivu è e dati persunali à risichi di sicurità o dannu u vostru dispositivu.

Situà  seguità.

Duvete ancu attivà Portale di Dispositivi Deteczione di u dispositivu per installà pacchetti di sviluppu

Situà  . Questu pò piglià qualchì tempu secondu a velocità di u vostru urdinatore è e cunnessione.

Quandu i pacchetti sò attivati, avete da inserisce un nome d'utilizatore è una password di u Portal di Dispositivi se l'autentificazione hè attivata.

Una volta chì tutti i pacchetti sò scaricati è installati, riavvia u vostru PC Windows in modu chì i cambiamenti sò appiicati cumplettamente. Quandu accede di novu, u Modu di Sviluppatore di Windows deve esse attivatu è prontu per cumincià à aiutà à custruisce e vostre app.

Cumu disattivà u modu di sviluppatore in Windows 11

Se avete attivatu accidentalmente u modu di sviluppatore o simpricimenti ùn vulete micca creà app in Windows 11, pudete disattivà. Per fà questu, inverte i passi di sopra andendu à Menu Start ==> Settings ==> Privacy & Security ==> Sviluppatori è cambia u buttone à u modu . Chjodi .

Restart u computer. Eccu!

cunclusioni:

Questu post vi hà mostratu cumu attivà u modu di sviluppatore in Windows 11. Sè truvate qualchì errore sopra, per piacè utilizate u furmulariu di cumentu sottu per rapportà.

Parienti cuntenuti
Publicate l'articulu nantu à

Aghjunghje un cummentariu